Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Käyttikö lastaan hyväkseen omassa agendassaan? Miten aikuinen, lukuisiin päättäjäisiin osallistunut ei muka tiedä mikä niiden ohjelma on? Miksi ei ottanut selvää jos epäili? Täysin keinotekoinen juttu tämä on, ei mikään spontaani "vääryys". Kierolta ketkulta vaikuttaa tämä henkilö.
Entä ne muut, jotka eivät saaneet tietoa juhlan sisällöstä? Ekaluokkalaisten vanhemmat? Toisesta koulusta siirrettyjen vanhemmat? Olisiko heidänkin pitänyt tietää koulun juhlan sisältö? Pitääkö kaikkien ottaa etukäteen itse selvää sen sijaan, että koulu ilmoittaisi siitä?
Koulu tämän kohun petasi kun ei noudattanut ohjeita vaikka toistuvasti huomautettiin.
Oliko sinulla jokin argumentti, pösilö?
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kulkevat vapaana kuluttamassa verorahoja. Hullujen huone olisi oikea paikka.
Oikeastiko se mies on tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästään keskittymällä Suvivirteen täysin vastentahtoisesti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Käyttikö lastaan hyväkseen omassa agendassaan? Miten aikuinen, lukuisiin päättäjäisiin osallistunut ei muka tiedä mikä niiden ohjelma on? Miksi ei ottanut selvää jos epäili? Täysin keinotekoinen juttu tämä on, ei mikään spontaani "vääryys". Kierolta ketkulta vaikuttaa tämä henkilö.
Entä ne muut, jotka eivät saaneet tietoa juhlan sisällöstä? Ekaluokkalaisten vanhemmat? Toisesta koulusta siirrettyjen vanhemmat? Olisiko heidänkin pitänyt tietää koulun juhlan sisältö? Pitääkö kaikkien ottaa etukäteen itse selvää sen sijaan, että koulu ilmoittaisi siitä?
Koulu tämän kohun petasi kun ei noudattanut ohjeita vaikka toistuvasti huomautettiin.
Oliko sinulla jokin argumentti, pösilö?
Onko sinulla, neropatti?
Vierailija kirjoitti:
Periaatteen mies. Eihän tuollaista voi kun arvostaa. Jos perussuomalaisetkin olisivat pitäneet kiinni periaatteistaan, niin vähäosaisilta ei olisi leikattu!
Persut myi persettä Säätytalolla ja siellä soi kokoomuksen toimesta Huvivirsi !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kulkevat vapaana kuluttamassa verorahoja. Hullujen huone olisi oikea paikka.
Oikeastiko se mies on tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästään keskittymällä Suvivirteen täysin vastentahtoisesti??
Jussin 30 vuotta kestänyt öyhötys = ok
Laurin 10 vuotta kestänyt öyhötys = ei ole ok
#persunlogiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä.
Sinä tykkäät vainota ihmisiä jeesuksen nimeen. Uskomuksesi suorastaan edellyttää sitä. Jeesus palkitsee jopa sinut siitä. Eikö?
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle
ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
ja antakoon sinulle rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kulkevat vapaana kuluttamassa verorahoja. Hullujen huone olisi oikea paikka.
Oikeastiko se mies on tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästään keskittymällä Suvivirteen täysin vastentahtoisesti??
Jussin 30 vuotta kestänyt öyhötys = ok
Laurin 10 vuotta kestänyt öyhötys = ei ole ok
#persunlogiikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset kulkevat vapaana kuluttamassa verorahoja. Hullujen huone olisi oikea paikka.
Oikeastiko se mies on tuhlannut kaksikymmentä vuotta elämästään keskittymällä Suvivirteen täysin vastentahtoisesti??
On se.
Miksiköhän Laurin piti alkaa neekeröimään?
Saatais ne virsuvikisijät hiljaisiksi. Menkööt kirkkoonsa laulamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Ihmiset alkaa laulamaan Suvivirttä vaan entistäkin enemmän tämän seurauksena. Ei se ole huono juttu.
Jep. Varsinkin Lauri Ojalan läheisyydessä.
Sinä tykkäät vainota ihmisiä jeesuksen nimeen. Uskomuksesi suorastaan edellyttää sitä. Jeesus palkitsee jopa sinut siitä. Eikö?
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra kirkastakoon kasvonsa sinulle
ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
ja antakoon sinulle rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
Eihän kristityt edes usko jeesukseen. kristusta te palvotte. ootte pakanoita kaikki.
Periaatteen mies. Arvostan.