Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (195)
Voi hyvät hyssykät sentään, eikö ihmisillä ole tämän isompia ongelmia? Aivan täysin naurettava koko korvausvaatimus, pääasia, että pääsee julkisuuteen. Kyllä on Suomessa asiat hyvin kun Suvivirrestä pitää ruveta nillittämään. Pitäisi Laurin ajatella lapsiaan, mitä kaikkia nämä joutuvat tähän hämmingin takia kärsimään. Kyllä pitäisi hävetä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedämme, että Ojala olisi täysin ok ei-kristillisen kuvaston suhteen.
Emme tiedä. Sinä haluat olla jokin ihme uskonsoturi ja levittää valheita. Miksi vihaat eriuskoisia ja eritoten uskonnottomia?
Sinulla on vain suhteuttamisongelmia jos puhut vihasta. Se on omaa mielikuvitusvihaasi. Ta oikeammin, vetoat tunteisiin oman uskonnon vastaisen agendasi vuoksi. Uskonnotonta vihataan, byääh, katsokaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Luulenpa ettei usko sinun jeesukseesi. Miksi siis vihaisi sitä? Sen sijaan saattaa vihata jeesususkomusten agressiivisia kannattajia. Samalla tavalla kuin sinä vihaat uskonnottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Lauri mahtaa asua? Voisi jouluna mennä laulamaan kurkku suorana ikkunan taakse Varpunen jouluaamuna.
Oletko tosissasi noin lapsellinen?
Jos aikuinen mies jaksaa itkeä julkisesti mediassa siitä, miten 2 laulua tuottaa suurta pahaa mieltä, niin mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....
Kysymys oli väärä. Laurilla on sananvapaus ja pahastumisoikeus, muttei ihan täysiä oikeuksia oman mielensä mukaan rajoittaa toisia, siis mielivaltaisin perustein, tai muuttaa käytäntöjä, ja saada siitä tuntuvasti rahaa. Pari epämukavuutta aiheuttavaa sanaa laulussa on verrattavissa haju- tai sähköallergiaan, ei voi nyt tanssia yhden mukaan.
Vertaat oikeutta olla osallistumatta hartauteen sähköallergiaan? Et siis pidä sitä oikeutta minään?
Oli oikeus olla osallistumatta. Päättäjäisjuhlat ei ole pakolliset, todistukset saa muutenkin. On se aika allergista jos pari sanaa saa muutaman henkilön takajaloilleen. Olletikin kun on heidän mielestään varmasti olematon entiteetti josta lauletaan. Ei se ihan normaalia reagointia ole. Eikä sosiaalista, kun useimmat ei tunne samoin vaan tykkää. Löytyi vain porsaan reikä olla propagandistisesti uskonnon vastainen. Se on se oikea nimi prosessille. Ellei tosiaan ole jokin mt-perusteinen keissi. No, kumpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Luulenpa ettei usko sinun jeesukseesi. Miksi siis vihaisi sitä? Sen sijaan saattaa vihata jeesususkomusten agressiivisia kannattajia. Samalla tavalla kuin sinä vihaat uskonnottomia.
En minä vihaa uskonnottomia, eikä sellaisia edes ole, koska jokainen ihminen on automaattisesti uskovainen, höpsö. Mutta Ojala vihaa Jeesusta, ja niin ilmeisesti sinäkin. Voimia.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....
Kysymys oli väärä. Laurilla on sananvapaus ja pahastumisoikeus, muttei ihan täysiä oikeuksia oman mielensä mukaan rajoittaa toisia, siis mielivaltaisin perustein, tai muuttaa käytäntöjä, ja saada siitä tuntuvasti rahaa. Pari epämukavuutta aiheuttavaa sanaa laulussa on verrattavissa haju- tai sähköallergiaan, ei voi nyt tanssia yhden mukaan.
Vertaat oikeutta olla osallistumatta hartauteen sähköallergiaan? Et siis pidä sitä oikeutta minään?
Oli oikeus olla osallistumatta. Päättäjäisjuhlat ei ole pakolliset, todistukset saa muutenkin. On se aika allergista jos pari sanaa saa muutaman henkilön takajaloilleen. Olletikin kun on heidän mielestään varmasti olematon entiteetti josta lauletaan. Ei se ihan normaalia reagointia ole. Eikä sosiaalista, kun useimmat ei tunne samoin vaan tykkää. Löytyi vain porsaan reikä olla propagandistisesti uskonnon vastainen. Se on se oikea nimi prosessille. Ellei tosiaan ole jokin mt-perusteinen keissi. No, kumpaa?
jos se on merkitty työpäivä niin silloin oppilaan on osallistuttava opetukseen
Kyllästyttää ihmiset, jotka ovat mankumassa korvauksia mielensäpahoittamisesta. Allah (tai työvuorossa oleva jumala) varjele meitä noilta ihmisilta.
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?
Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.
Ymmärrät varmaan, että Ojalan sananvapaus on yhtä arvokas kuin sinunkin?
Onkohan vaan? Näin minäkin pridelipun eilen. Mistä voin hakea korvauksia mielipahasta?
Poistetaan omat perinteet, niin saadaan muiden perinteet tilalle.
Kiitos ja hyvästi Suomi. Surkeasti menee mutta menkööt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Fanaatikko. Friikki.
Ehkä haluaakin lisää Suvivirren kannattajia. Minä ainakin käännyin. Aiemmin en edes muistanut kymmenien vuosien takaista Suvivirttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Ketä kiinnostaa yleensä toisten penskat?
Vierailija kirjoitti:
Poistetaan omat perinteet, niin saadaan muiden perinteet tilalle.
Kiitos ja hyvästi Suomi. Surkeasti menee mutta menkööt.
tässä ei ole kyse minkään perinteen korvaamisesta toisella
Vierailija kirjoitti:
Eihän Varpunen jouluaamuna ole kristillinen laulu, siinä on viittaus sielunvaellukseen. Ehkä ne, jotka ovat pitäneet sitä kristillisenä, voisivat hakea korvauksia?
Juu ei varpunen jouluaamuna ole kristillinen laulu ollenkaan. Se on vain joululaulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voin hakea korvauksia kun erehdyin lukemaan tuollaista hölynpölyä?
lukemisesi oli vapaaehtoista, Ojalan lapsen osallistuminen oli pakollista
Ei ollut. Kevätjuhla ei ole pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Luulenpa ettei usko sinun jeesukseesi. Miksi siis vihaisi sitä? Sen sijaan saattaa vihata jeesususkomusten agressiivisia kannattajia. Samalla tavalla kuin sinä vihaat uskonnottomia.
Mitä ne ukolle kuuluu? Jokainen tulkoot autuaaksi omalla uskollaan. Maailman sivu on ollut eri uskontoja ja tulee olemaan niin kauan kuin ihmisiä riittää. Maailmanparantajaksi ryhtyminen on hulluinta mitä voi olla.
Vertaat oikeutta olla osallistumatta hartauteen sähköallergiaan? Et siis pidä sitä oikeutta minään?