Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (195)
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut kuulemaan vasemmistopuolueiden paskapropagandaa vuosikymmeniä. SDP, Vasemmistoliitto ja Vihreät voi lähettää korvaukset kivusta ja särystä tililleni.
Sama juttu. Ja sille pa s kapropagandalle altistuminen ei rajoitu koulujen kevät, tai joulujuhliin. Siitä joutuu kärsimään joka päivä. ja mäkin olen jo 47 vuotias, eli tästä tulee ihan h e lvetillinen lasku........
Jonkun pitäisi koputtaa Laurin päätä, että kop kop onko ketään kotona?
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Lauri hakee vain ratkaisuja.
Lauri hakee oman mielensä mukaisia ratkaisuja. Siinäpä esimerkkiä lapsille, elämän tehtävänä Suvivirren laulamisen vastustaminen. Eikä hänen ole mikään pakko mennä sinne kevätjuhliin.
Missä Lauri mahtaa asua? Voisi jouluna mennä laulamaan kurkku suorana ikkunan taakse Varpunen jouluaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Ihan samalla jaksamisella kuin halla-aho jankuttanut 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Lauri hakee vain ratkaisuja.
Lauri hakee oman mielensä mukaisia ratkaisuja. Siinäpä esimerkkiä lapsille, elämän tehtävänä Suvivirren laulamisen vastustaminen. Eikä hänen ole mikään pakko mennä sinne kevätjuhliin.
ongelma oli juuri siinä että hänen lapsensa oli pakko mennä ja siitä tämä kiista on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta öyhöttänyt suvivirrestä?
Aika monella muulla on ihan oikeitakin ongelmia. Laurilla asiat taitavat olla todella hyvin, jos tuo on ainoa ongelma.
Lauri hakee vain ratkaisuja.
Lauri hakee oman mielensä mukaisia ratkaisuja. Siinäpä esimerkkiä lapsille, elämän tehtävänä Suvivirren laulamisen vastustaminen. Eikä hänen ole mikään pakko mennä sinne kevätjuhliin.
Lain mukaisia ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Missä Lauri mahtaa asua? Voisi jouluna mennä laulamaan kurkku suorana ikkunan taakse Varpunen jouluaamuna.
Oletko tosissasi noin lapsellinen?
Eikö hänellä ole muuta tekemistä ?? Hakee korvauksia. Voisi sanoa jo ihan sairasta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihminen jaksaa valittaa yhdestä laulusta 20 vuotta?
Ihan samalla jaksamisella kuin halla-aho jankuttanut 30 vuotta
Etkö noissa eroa huomaa?
Kun siten aikanaan tuomari saa eteensä lausunnot osapuolilta ja mahdollisesti erilaisilta asiantuntijoilta, niin luulisi ettei asian käsittelyyn mene montaa tuntia. Kun tulee vääränlainen päätös, niin mies valittaa hovioikeuteen. Hyvällä tuurilla kaikissa oikeusasteissa espoo voittaa.
Jutun mukaan tuolla olisi juristi. Sitten aikanaan kun asia on saatu päätökseen, niin hän joutuu maksamaan kumpaisenkin osapuolen lakimiesten palkkiot. Jos tuolla olisi ollut järkeä, niin olisi käyttänyt jotain tekoälyä haasteen tekemiseen. Vasta hovioikeuteen mennessä olisi hankkinut juristin laittamaan oikeat pykälät papereihin. tuolla tavalla olisi säästänyt isot rahat ja lopputulos olisi pysynyt samana.
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Eihän Varpunen jouluaamuna ole kristillinen laulu, siinä on viittaus sielunvaellukseen. Ehkä ne, jotka ovat pitäneet sitä kristillisenä, voisivat hakea korvauksia?
Kaikki tiedämme, että Ojala olisi täysin ok ei-kristillisen kuvaston suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laurin sananvapaus ei maistu vastustajille?
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....
Kysymys oli väärä. Laurilla on sananvapaus ja pahastumisoikeus, muttei ihan täysiä oikeuksia oman mielensä mukaan rajoittaa toisia, siis mielivaltaisin perustein, tai muuttaa käytäntöjä, ja saada siitä tuntuvasti rahaa. Pari epämukavuutta aiheuttavaa sanaa laulussa on verrattavissa haju- tai sähköallergiaan, ei voi nyt tanssia yhden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hänellä ole muuta tekemistä ?? Hakee korvauksia. Voisi sanoa jo ihan sairasta..
Minusta on melko sairasta puolustella koulun ohjeiden vastaista toimintaa nimittelemällä asiaan puuttuvaa. Kerrohan kuinka useasti käyt lapsinesi kirkossa veisaamassa virsiä? Ja miksi haluat osallistaa kaikki oman uskontosi laulettuun rukoukseen? Tykkäätkö sinä siitä, että eriuskoiset ja uskonnottomat joutuvat silmätikuksi ja paheksunnan kohteiksi kun eivät halua osallistua rituaaleihisi? Koulun rehtori ilmeisesti tykkää kun ei halunnut noudattaa ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiedämme, että Ojala olisi täysin ok ei-kristillisen kuvaston suhteen.
Emme tiedä. Sinä haluat olla jokin ihme uskonsoturi ja levittää valheita. Miksi vihaat eriuskoisia ja eritoten uskonnottomia?
Vierailija kirjoitti:
Ojala vihaa Jeesusta patologisella vihalla. Jeesuksen ajattelu kaiketi korostaa Ojalan omaa pahuutta, mikä on hänestä ikävää. Surullinen ihmisraunio.
Ei voi tajuta miksi Jeesusta, sen enempää mielikuvitushahmona, filosofina kuin todellisenakaan, voisi vihata. Tai syntynyttä oppia. Ojala taitaa haluta jeesukseksi jeesuksen paikalle, vaikuttaa vahvasti, olla uran uurtaja. Onhan näitä ollut.
Kello käy, mutta vastausta ei vaan näy....