Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa
Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…
Kommentit (94)
Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pelle ukko tämä Lauri.
mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?
Kuka Jussi?
eräs Halla-aho
Vierailija kirjoitti:
Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille!
onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille!
onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta
Miten persut liittyvät aiheeseen, mielipuoli?
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Kuten Halla-ahokin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja...
Nyt soitetaan Päivi Räsäsen kunniaksi sävellettyjä klassikkoteoksia. Nautitaan niistä!
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.
Typeryyteenhän on oikeus. Jos kaikki tekisi samoin oikeuksiensa perään, siitä tulisi jättimäinen prosessi. Niin paljon on kaikkea kaikille vakaumuksen ja mielipiteen vastaista, jonka kanssa joutuu tekemisiin. Ns. normaalin inhimillisen elämän puitteissa. Tunnustuksellisen uskonnon sulkeminen pois kouluopetuksesta ei tainnut tarkoittaa ihan tuota. Vanha laulu ei ole mikään uskon tunnustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?
Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.
enemmistö ei aina ole oikeassa
Ei ole niin jos se vähemmistö määrittelee äänekkäästi mikä on oikeaa. Näppärä ratkaisu demokratiaa vastaan.
Mohametti Juudalainen ja budha kun ei usko Jeesukseen . Mutta se on heidän syntinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?
Ei kyse ole sananvapaudesta, vaan siitä, että Ojala on selvästi jotenkin sosiopaattinen ja haluaa kontrolloida muiden ihmisten elämää puhtaasti omista itsekkäistä syistään. Kukaan terve ihminen ei ole näin pakkomielteinen ja häiriintynyt harmittomasta sävellyksestä. Ojala on merkittävän mielenhäiriön riivaama surullinen tapaus.
Kuvsateenkaaren pääs ei oo mitään koskaan se vaan on aurinko ja vesi yhdiste . Putouksilla jne. Sateella . Ja värejä pitää olla maan päällä se on selvä . Kukkasetkin on värejä . Meillä oli ennen värikkäitä lakanoita ja kukkia ja vaatteita . Alkakaa värjätä kankaita !
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Eihän Ojala aiheuta kärsimystä muille kuin jeesusteleville hihhuleille. Ojala nauttii kun uskovaiset pyörivät hänen pikkurillinsä ympärillä.
Onneksi edes Rydman puolustaa suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!
jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista
Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan?
Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja...
Nyt soitetaan Päivi Räsäsen kunniaksi sävellettyjä klassikkoteoksia. Nautitaan niistä!
Hieno biisi ja upea biitti. Kiitos Päivi!
Ens keväänä pakolliset, mutta ihan omalla kustannuksella vastamelukuulokkeet kaikille joita Suvivirsi ahdistaa.
Jos laulussa kiitetään Luojaa kauniista kesästä pitkän talven jälkeen ja se käy jonkun hermoihin niin on kyllä heikot hermot . Vertaa mitä kauhuleffoja ja metallirumaa musiikkia joutuu täällä muut kuolemaan. Mekin vaaditaan räpistä korvaukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.
Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?
Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.
Sitä varten viranomaiset ovat.
PS. sananvapaus on yhdyssana.
Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään.