Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Ojala haluaa jatkaa Suvivirsi-jupakkaa

Vierailija
25.06.2026 |

Mitähän siitäkin seuraisi, jos kaikki jollekin itselleen vastenmieliselle altistuneet alkaisivat hakemaan korvauksia?

 

 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c5da6da9-a7b0-473b-9c5f-aafb62e25…

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Vierailija
62/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pelle ukko tämä Lauri.

mutta Jussin vuosia jatkunut öuhötys on ihan asiasta johtuvaa?

Kuka Jussi?

eräs Halla-aho

Vierailija
64/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille! 

onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta

Vierailija
65/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojalan harjoittama fanaattinen uskonsota jatkuu. Kaivakaa popparit esille! 

onhan tässä persujen länkytystä kuunneltu jo 30 vuotta

Miten persut liittyvät aiheeseen, mielipuoli? 

Vierailija
66/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Kuten Halla-ahokin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan? 

Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja... 

Nyt soitetaan Päivi Räsäsen kunniaksi sävellettyjä klassikkoteoksia. Nautitaan niistä!

Vierailija
68/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää tai ei, mutta hänellä on siihen täysi oikeus.

Typeryyteenhän on oikeus. Jos kaikki tekisi samoin oikeuksiensa perään, siitä tulisi jättimäinen prosessi.  Niin paljon on kaikkea kaikille vakaumuksen ja mielipiteen vastaista, jonka kanssa joutuu tekemisiin. Ns. normaalin inhimillisen elämän puitteissa.  Tunnustuksellisen uskonnon sulkeminen pois kouluopetuksesta ei tainnut tarkoittaa ihan tuota.  Vanha laulu ei ole mikään uskon tunnustus. 

Vierailija
70/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?

Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Eli taas kerran, vähemmistö määrää, miten enemmistö elää.

enemmistö ei aina ole oikeassa

Ei ole niin jos se vähemmistö määrittelee äänekkäästi mikä on oikeaa. Näppärä ratkaisu demokratiaa vastaan.  

Vierailija
72/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mohametti Juudalainen ja budha kun ei usko Jeesukseen .  Mutta se on heidän syntinsä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?

Ei kyse ole sananvapaudesta, vaan siitä, että Ojala on selvästi jotenkin sosiopaattinen ja haluaa kontrolloida muiden ihmisten elämää puhtaasti omista itsekkäistä syistään. Kukaan terve ihminen ei ole näin pakkomielteinen ja häiriintynyt harmittomasta sävellyksestä. Ojala on merkittävän mielenhäiriön riivaama surullinen tapaus.

Vierailija
74/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvsateenkaaren pääs ei oo mitään koskaan se vaan on aurinko ja vesi yhdiste .  Putouksilla jne.  Sateella . Ja  värejä pitää olla maan päällä se on selvä .   Kukkasetkin on värejä .   Meillä oli ennen värikkäitä lakanoita ja kukkia ja vaatteita .  Alkakaa värjätä kankaita !   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Eihän Ojala aiheuta kärsimystä muille kuin jeesusteleville hihhuleille. Ojala nauttii kun uskovaiset pyörivät hänen pikkurillinsä ympärillä.

Vierailija
76/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi edes Rydman puolustaa suomalaisia. 

Vierailija
77/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo voittaa, alkaa muitakin loukkaantuneita ilmaantua! Siinä saa korvauksia maksella sitten!

jos pakotetaan niin korvauksia pitääkin maksella, helpoimmalla tästä päästään kun uskonnolliset laulut lopetetaan julkisista tilaisuuksista

Silloin se avaa portin sille, että kaikkia muitakin maailman ideologioita ja filosofioita tulee kohdella samalla kriittisyydellä. Voiko sitten enää esitttää musiikkia lainkaan? 

Ainakin klassinen musiikki poistuu kouluista lähes kokonaan, koska kaikkiin Jumalan kunniaksi sävellettyihin klassikkoteoksiin liittyy liian isot riskit. Mutta onneksi sateenkaarijumputukset on sentään sallittuja... 

Nyt soitetaan Päivi Räsäsen kunniaksi sävellettyjä klassikkoteoksia. Nautitaan niistä!

Hieno biisi ja upea biitti. Kiitos Päivi!

Vierailija
78/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens keväänä pakolliset, mutta ihan omalla kustannuksella vastamelukuulokkeet kaikille joita Suvivirsi ahdistaa. 

Vierailija
79/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laulussa kiitetään Luojaa kauniista kesästä pitkän talven jälkeen ja se käy jonkun hermoihin niin on kyllä heikot hermot . Vertaa mitä kauhuleffoja ja metallirumaa musiikkia joutuu täällä muut kuolemaan.  Mekin vaaditaan räpistä korvaukset.  

Vierailija
80/94 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ojala saisi kyllä päästää itsensä jo kärsimyksistään. 

Miksi Ojalan sananvapaus ei maistu sinulle?

Ei maistu Ojalallekaan toisten sanan vapaus. Pikku diktaattorin eleitä. Viranomaistoimia parin sanan vuoksi.

Sitä varten viranomaiset ovat. 

PS. sananvapaus on yhdyssana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän