Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä eläimet ovat purreet sinua?

Vierailija
24.06.2026 |

Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa, koira, hevonen, paarma, punkki, mäkäräiset

Miksi tämmöstä tuntemattomille luttelet?   Onko tervettä ????

On tervettä.

Vierailija
82/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kissat, kun on pitänyt lääkitä vastahakoisia kissoja, eikä ole ollut mahdollisuutta totuttaa kyseistä kissaa pienestä pitäen lääkkeiden ottamiseen. Mutta kyllä siinä kehittyy itse näppäräksi, kun muutaman kerran saa oikein makiasti kissanhampaasta sormeensa reiän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauki, kissa, koira, hevonen, paarmat ja mäkäräiset

Hauen purema on kyllä paha

Vierailija
84/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyönteisistä paarmat, määräiset, muurahaiset ja punkit taitavat olla niitä hyönteisiä jotka ovat oikeasti purreet. Isommista eläimistä kissa joskus pentuna puri, silloin kun sille oli tulossa hampaita. Sitten kun se tajusi että pureminen sattuu, se lopetti tosissaan puremisen.

Vierailija
85/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siili on ollut erikoisin. Työnsin lapsena naamani liian lähelle katsoessani sitä. Se oli yllättävän voimakas ja terävähampainen, meni koko nenä punaiseksi.

Vierailija
86/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat. 

Eli et osaa käsitellä kissoja

Ei vaan kissat ovat paskoja otuksia.

Muutama tovi taaksepäin keskustelin pitkän linjan eläinlääkärin kanssa, joka sanoi että kissan käyttäytyminen on aina kysymysmerkki ja täysin ennalta-arvaamatonta.

Olipa surkea ell! Koko ikäni erilaisia kissoja, myös villejä, luontoon syntyneitä, ruokkinut ja hoitanut Suomessa ja Espanjassa. Kissan kanssa pärjää aina. Mutta Suomessa on näkynyt useampi täysin kädetön ell ja/ tai hoitaja, joka ei saa yksinkertaista toimenpidettä, kuten haavan paikkausta tehtyä kissalle ilman rauhoitusta. Yksi lääkäri kieltäytyi kokonaan hoitamasta isoa kollia, joka oli kotikissa, kun sai hampaat käsivarteensa. Pätevät poistavat kynnen sarveiskalvolta ja tekivät vaikka mitä toimenpiteitä samalle kissalle.

Minua on purreet vain koirat, irrallaan pidetyt, hullut laumanvartijat. Sekä punkit, paarmat, ja isokokoinen, mutta ei myrkyllinen käärme ja muutama lisko. Matelijat siis luonnossa, liskoja yritin ottaa kiinni viedäkseni ne ulos, käärme puri muuten vaan kun kävelin ohi. 

Vierailija
87/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat, koirat, hevonen, kakadu, talitiainen, muurahaiset, leppäkerttu, mäkäräinen, hirvikärpänen, paarma, sorsa ja iilimato

Vierailija
88/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissa

Vierailija
89/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri, marsu, hamsteri, koiranpentu, kissa, poni, hevonen, sika, lammas. Sitten tietysti jotkut pikkuötökät, kuten paarma, mäkäräinen ja muurahainen.

Kanien ja aikuisten koirien en muista purreen. Vasikka on ottanut hihasta kiinni mutta ei sitä voi sanoa puremiseksi.

Vierailija
90/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku rakki kun olin lenkillä ja omistaja ei pystynyt pitämään kurissa.

Vierailija
91/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat. 

Eli et osaa käsitellä kissoja

Ei vaan kissat ovat paskoja otuksia.

Muutama tovi taaksepäin keskustelin pitkän linjan eläinlääkärin kanssa, joka sanoi että kissan käyttäytyminen on aina kysymysmerkki ja täysin ennalta-arvaamatonta.

Eikä sanonut. 

Tosin täytyy sanoa, että joskus kissa voi yllättää eläinlääkärinkin. Kävin siruttamassa kissani, pentukollikisu. Kissa oli ihan kuin kotonaan lääkärissä, olisi halunnut nuuskia kaikki nurkat. Toki sen selittää varmaan  se, että lääkärillä oli myös hyllyt täynnä kissanruokapusseja. Mutta sen jälkeen kun lääkäri oli rokottanut ja siruttanut kissan ja kirjoitteli lomakkeitaan, kissa hyppäsi hänen pöydälleen ja alkoi hieromaan poskiaan lääkärin käsiin. 

Lääkäri siihen, että tämähän on ystävällinen kaveri.

Vierailija
92/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtui tikka! Kissa toi sisään tikan, joka oli täysin vahingoittumaton, mutta erittäin vihainen. Se ei suostunut lentämään ulos avonaisesta ovesta, vaan säntäili pitkin seiniä ja pelkäsin että se loukkaa itseään, joten otin sen käteen. Virhe! Sain tikan kyllä ulos, mutta kämmenessä oli liki luuhun asti ulottuva reikä.

Vierailija
93/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen. 

Vierailija
94/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvaa puri hai pakaraan.  Mustaeväriuttahai . Snorklausreissulla, poikanen onneksi. Äitihai ui samoilla huudeilla. Pieni palkeenkieli kankussa.

Vierailija
95/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri, mutta syy oli minun koska menin häntä herättämään kesken unien. Kissa on ylistimuloituneena leikissä näykkäissyt.

Vierailija
96/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, hevonen, paarma, mäkäräinen, hämähäkki, varmaan joku muukin öttiäinen.

Vierailija
97/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset ötökät. Olen 0-verta.

Vierailija
98/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttyset ja ampiaiset.

Vierailija
99/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ovat purreet seuraavat eläimet:

Muurahainen

Kärpänen 

Paarma

Neitoperhonen 

Hyttynen

Peura 

Ampiainen

Hämähäkki

Mato

Toukka

Etana

Silakka

Sekä kutiainen, joka elää satiaisen munissa.

Vierailija
100/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, kissa, joutsen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä