Mitkä eläimet ovat purreet sinua?
Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).
Kommentit (113)
Koira, kissa, leppäkerttu, hiiri, vesimittari.
Tuntematon koira eli rakki pyytämättä ja yllättäin.
Palstamammat puri minua kiveksistä. 😭
Tuula, paarma, köyhyys. Persukin yritti...
Paarma monta kertaa, punkki pari kertaa, kissa monta kertaa, kani, hevonen. Kyy yritti, mutta osui saappaan varteen. Kuovi nokkaisi päälakeen, kai se tavallaan puremaksi lasketaan. Siat, lampaat, vuohet, naudat ovat suullaan vaatteista repineet, mutta eivät varsinaisesti purreet.
Vierailija kirjoitti:
Puumanainen.
Ei sinulla kai mulkku hänen suussaan ollut?
Vierailija kirjoitti:
Siili on ollut erikoisin. Työnsin lapsena naamani liian lähelle katsoessani sitä. Se oli yllättävän voimakas ja terävähampainen, meni koko nenä punaiseksi.
Unohdin mainita siilin ja rastaan! Pelastin niitä (onneksi kumihanskat kädessä) lapsena marjapensaiden rastasverkoista. Eivät olleet kiitollisia.
AP
Kimalainen, koira, kissa, poni, orava, tulimuurahainen, paarma, hamsteri, gerbiili, oma poika.
Hyttyset ja ampiaiset ovat pistäneet. Ja joku Välimeren meripeto joka lymyili vedessä hiekan alla, sekä meduusa. Kaksi viimeistä oli kivuliaimmat.
Vierailija kirjoitti:
Kimalainen, koira, kissa, poni, orava, tulimuurahainen, paarma, hamsteri, gerbiili, oma poika.
Hyttyset ja ampiaiset ovat pistäneet. Ja joku Välimeren meripeto joka lymyili vedessä hiekan alla, sekä meduusa. Kaksi viimeistä oli kivuliaimmat.
Myös kimalainen pistää, ei pure.
Koira, kissa, papukaija, hanhi, rotta, hiiri ja varmaan moni muukin, mutta nämä muistan.
Koira, puutiainen, koira, koira, hevonen, koira, paarma, koira, ihminen, koira, koira, kuoriainen, leppäkerttu, koira, hauki, syyhypunkki, koira, koira, mäkäräinen, hyttynen, kärpänen, koira, kukkakärpänen, rotta, ampiainen, koira, koira. Koirat purevat minua koko ajan, enkä edes omista koiraa.