Mitkä eläimet ovat purreet sinua?
Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).
Kommentit (110)
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Mihin näitä tuntemattomien tietoja tarvitset?????
Vierailija kirjoitti:
Ampiainen
Huøra
Toivottavasti puri munan poikki.
Vierailija kirjoitti:
Paarma, mäkäräinen ja hämähäkki. Kissa ei ole varsinaisesti purrut, mutta näykkäsi vahingossa leikin yhteydessä. Ja ai niin. Siskoni pienenä.
Kiitos kun kerroit. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset purevat.
Ihanko totta. Hyvä kun kerroit.
Pistänyt:
ampiainen
hyttyset
Purrut:
punkki
paarma
hevosmuurahainen
kusiainen
kissa
ihminen
Vilja Käärme,rotta,kissa,koira,tarantella,leopardi gekko,hamsteri,hiiri, gerbiili,erilaisia ötököitä ja poni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyttynen ei muuten pure.
Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää
Minkälaiset hampaat hyttysellä on ??? 🤔🤔🤔🤔
Vierailija kirjoitti:
Vilja Käärme,rotta,kissa,koira,tarantella,leopardi gekko,hamsteri,hiiri, gerbiili,erilaisia ötököitä ja poni.
Isosisko unohtui listasta.
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Kyllä purevat, mutta Suomessa tavattavien hämähäkkien puremat eivät ole ihmisille vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Miten niin ei pure? Mistä tuo tietosi on peräisin?
Vierailija kirjoitti:
Hyttyset purevat.
Hyttyset pistävät, eivät pure.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat.
Kissat ovat vit_tumaisia otuksia.
Kavalia ja arvaamattomia.
Koira (vahingossa kun suuttui toiselle koiralle), puutiainen, hyttynen, paarma ja ristihämähäkki.
Pahimpia oli pari vuotta sitten ristihämähäkin purema, josta tuli luottokortin kokoinen punainen mustelma ja sen paranemisessa kesti viikkoja. Nyt varon ristihämähäkkejä.
Kaikista pahin oli varmaan vajaa vuosi sitten saamani puutiaisen purema. Puutiainen oli niin nälkäinen että haukkasi kiinni jo metsässä. Satuin tuntemaan pureman ja sain punkin heti irti. Muutama päivä myöhemmin sairastuin ja epäilen sairastaneeni puutiaisaivokuumeen mutta ilman aivokuumetta. Vaikka ei ollut kuumetta, oli ihmeen sairas ja huonovointinen olo viikon verran. Viikkoa myöhemmin vihlaisi pari kertaa aivoissa mutta ei onneksi tullut aivokuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Kyllä purevat, mutta Suomessa tavattavien hämähäkkien puremat eivät ole ihmisille vaarallisia.
Myös ihmiset ostaa lemmikiksi hämähäkkejä liskoja ja käärmeitä. Terraariot on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
"Veden alla asustavaa vesihämähäkkiä pidetään myrkyllisimpänä luonnonvaraisena hämähäkkinä Suomessa.
– Vesihämähäkin purema vastaa vaikutukseltaan ampiaisen pistoa."
Paarma, mäkäräinen ja hämähäkki. Kissa ei ole varsinaisesti purrut, mutta näykkäsi vahingossa leikin yhteydessä. Ja ai niin. Siskoni pienenä.