Mitkä eläimet ovat purreet sinua?
Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).
Kommentit (110)
Kissa ja koira. Jäljet näkyy edelleen käsissä,a
Hyttysille tuli viikonloppuna pitkästä aikaa oltua buffet-pöytänä, kun ei ole tullut tänä keväänä ja kesänä käytettyä allergialääkkeitä, jotka yleensä pitäneet ne riittävän kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Hyttynen ei muuten pure.
Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää
Ei ikinä kissa vaikka niitä meillä on aina ollut. Joskus koira.Hyönteiset ei koskaan eikä käärmeet vaikka niitäkin joskus on näkynyt.
Kissa, koira, hevonen ja ihminen. Ihminen puri ihan ilkeyttään ja se sattui ihan saakelisti, muut on ollut vahinkoja tai kevyitä rakkauden ilmauksia. Minä en kyllä näykki rakkaitani, mutta esimerkiksi nykyinen kissa sitä tekee.
Kani, koira, kissa, hevonen, hanhi, gerbiili, korppikotka, monet erilaiset hyönteiset. Nämä nyt ainakin
Hevonen, papukaija, kilpikonna, kultahamsteri, erilaiset itikat
Hevonen, koira, kissa, vasikka, marsu ja kani. Punkki, hämähäkki, valitettavasti myös lude. Tämä oli seuraamuksiltaan ikävin, se järjetön kutina mikä oli... ja purivat ihan suomalaisessa hotellissa.
Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.
Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat.
Vierailija kirjoitti:
Hevonen, koira, kissa, vasikka, marsu ja kani. Punkki, hämähäkki, valitettavasti myös lude. Tämä oli seuraamuksiltaan ikävin, se järjetön kutina mikä oli... ja purivat ihan suomalaisessa hotellissa.
Niin ja Paarma sekä ihminen.
Hämähäkki ja hevonen