Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Duunaripuolue" persut kannattaa arkipyhistä luopumista

Vierailija
24.06.2026 |

Perussuomalaisista tukea arkipyhien siirtämiselle – ”Huomattava hyöty” EI JUMANKAUTA!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099691.html

Saa nähdä kuinka monta palkansaajaa enää tuota porukkaa äänestää 😅

Vielä vuosi sitten Jani Mäkelä piti keskustelua arkipyhistä ”outona höpinänä”

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Vierailija
2/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa koko työnteko.Eun reservaatti Suomi ,pelkkää metsää ja willieläimiä.Siihen hallitus pressa pyrkii mikäli ette ole huomanneet,heitä ei kiinnosta kansa,muussa kuin kurkistus, säästöt,vievät leivänkin suusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ku ma mut..kaikki käy. 

Vierailija
4/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Ilta-Sanomien uutinen ja siitä otsikko ja ensimmäinen lause. Mikä disinformaatiota, joka johtaisivsensuuripoistoon? 

Vierailija
5/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinkeinoelämä ensin 

T: perussuomalaiset 

Vierailija
6/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaaleissahan toi selviää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALEOTSIKKO. ..POISTOON

Vierailija
8/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaaleissahan toi selviää. 

..ei, persujen tapauksessa se selvää vasta vaalien jälkeen, jos pääsevät oikeistohallitukseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Tätä kutsutaan kaksilla rattailla ajamiseksi näin vaalien lähestyessä. Se ei ole rehtiä eikä suoraselkäistä. 

Ja miten Persut ovat ajaneet duunarin asiaa nykyisellä vaalikaudella? Kaikki heikennykset innolla kelvannut heille. 

Vierailija
10/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VALEOTSIKKO. ..POISTOON

Mikä valeotsikko, toi on Iltasanomien otsikko ja uutinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän hallituskauden näyttöjen perusteella ei yllätä yhtään. Se yllättää jos joku työntekijän asemassa oleva vielä näitä äänestää. Tai ei ehkä sekään. 

Vierailija
12/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut sanoo olevansa perinteisten arvojen puolella ja kristillinen puolue  

Ihmettelen kantaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekoilette? Ehdotettu "siirto" on rahallisesti sama asia kuin luopuminen + kaupan päälle ylimääräinen työpäivä palkallisen vapaapävän sijaan.

Huomaa ettei persut ole olleet koskaan työelämässä.

Suomessa vain sdp ja vas. pitävät työväen puolta. Jos siis olet palkansaaja, niin äänestät jompaakumpaa.

Vierailija
14/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin teksti.

"Pääministeri Petteri Orpo (kok) on toistuvasti tällä hallituskaudella linjannut, ettei hallitus aio puuttua arkipyhiin tai sunnuntaikorvauksiin".

Oikeistohallitukseen toisen kerran päästessään Orpon kokoomus ja Purran persut kääntävät takkinsa Suomen Yrittäjien puolesta, se on tämän hallituskauden näyttöjen perusteell selvä. Nyt tehdään vaalityötä ja valehdellaan taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Jaaha, kerrohan sieltä pershuorien puoluetoimistolta, että missä kohdin tuossa on disinformaatiota noin tarkkaan ottaen? Tuossa jutussahan pershuorien puolueperssihteeri juuri toteaa, että olisi ihan kiva ehdotus. 

Jos äänestää ensi vaaleissa sekoomusta tai pershuoria, tätä tulee saamaan. Nämä kaksi sekopääpuoluettahan ovat ihan suoraan toteuttaneet tähänkin asti EK:n tavoiteohjelmaa kirjoitusvirheitä myöten. 

Vierailija
16/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset ovat jo potkineet työttömät katuun joten nyt voi lisätä työläisten potkimista. Saadaankohan vielä molempien äänet laariin? Aiai!

Vierailija
17/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Ilta-Sanomien uutinen ja siitä otsikko ja ensimmäinen lause. Mikä disinformaatiota, joka johtaisivsensuuripoistoon? 

Jos et olisi venäläinen vaan suomalainen, niin osaisit ymmärtää otsikon, jossa ei siis sanota että Persut puolueena tuota kannattaisi, vaan että heidän joukossaan on joku, joka sille on antanut kannatusta. Sama kuin jos väittäisin, että Kimmo Kiljusen itärajapolitiikka on demarien linja.

Vierailija
18/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M U L T I N U O L I R A L L A A ! ! !

Vierailija
19/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MONTAKO KERTAA VOI VETÄÄ DUUNARIA KUIVALLA KAKKOSEEN?

Vierailija
20/47 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.

Jaaha, kerrohan sieltä pershuorien puoluetoimistolta, että missä kohdin tuossa on disinformaatiota noin tarkkaan ottaen? Tuossa jutussahan pershuorien puolueperssihteeri juuri toteaa, että olisi ihan kiva ehdotus. 

Jos äänestää ensi vaaleissa sekoomusta tai pershuoria, tätä tulee saamaan. Nämä kaksi sekopääpuoluettahan ovat ihan suoraan toteuttaneet tähänkin asti EK:n tavoiteohjelmaa kirjoitusvirheitä myöten. 

No se on disinformaatiota, että Persut puolueen kannattaisi sitä. Selvästi ovat sanoneet, että puolue ei tuota kannata, mutta neuvopropagandaan perustuva vasemmisto ei ole koskaan totuudesta välittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi