"Duunaripuolue" persut kannattaa arkipyhistä luopumista
Perussuomalaisista tukea arkipyhien siirtämiselle – ”Huomattava hyöty” EI JUMANKAUTA!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099691.html
Saa nähdä kuinka monta palkansaajaa enää tuota porukkaa äänestää 😅
Vielä vuosi sitten Jani Mäkelä piti keskustelua arkipyhistä ”outona höpinänä”
Kommentit (47)
Kannattaa lopettaa koko työnteko.Eun reservaatti Suomi ,pelkkää metsää ja willieläimiä.Siihen hallitus pressa pyrkii mikäli ette ole huomanneet,heitä ei kiinnosta kansa,muussa kuin kurkistus, säästöt,vievät leivänkin suusta.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.
Ilta-Sanomien uutinen ja siitä otsikko ja ensimmäinen lause. Mikä disinformaatiota, joka johtaisivsensuuripoistoon?
Elinkeinoelämä ensin
T: perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
No vaaleissahan toi selviää.
..ei, persujen tapauksessa se selvää vasta vaalien jälkeen, jos pääsevät oikeistohallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.
Tätä kutsutaan kaksilla rattailla ajamiseksi näin vaalien lähestyessä. Se ei ole rehtiä eikä suoraselkäistä.
Ja miten Persut ovat ajaneet duunarin asiaa nykyisellä vaalikaudella? Kaikki heikennykset innolla kelvannut heille.
Vierailija kirjoitti:
VALEOTSIKKO. ..POISTOON
Mikä valeotsikko, toi on Iltasanomien otsikko ja uutinen.
Tämän hallituskauden näyttöjen perusteella ei yllätä yhtään. Se yllättää jos joku työntekijän asemassa oleva vielä näitä äänestää. Tai ei ehkä sekään.
Persut sanoo olevansa perinteisten arvojen puolella ja kristillinen puolue
Ihmettelen kantaa
Miksi sekoilette? Ehdotettu "siirto" on rahallisesti sama asia kuin luopuminen + kaupan päälle ylimääräinen työpäivä palkallisen vapaapävän sijaan.
Huomaa ettei persut ole olleet koskaan työelämässä.
Suomessa vain sdp ja vas. pitävät työväen puolta. Jos siis olet palkansaaja, niin äänestät jompaakumpaa.
Linkin teksti.
"Pääministeri Petteri Orpo (kok) on toistuvasti tällä hallituskaudella linjannut, ettei hallitus aio puuttua arkipyhiin tai sunnuntaikorvauksiin".
Oikeistohallitukseen toisen kerran päästessään Orpon kokoomus ja Purran persut kääntävät takkinsa Suomen Yrittäjien puolesta, se on tämän hallituskauden näyttöjen perusteell selvä. Nyt tehdään vaalityötä ja valehdellaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.
Jaaha, kerrohan sieltä pershuorien puoluetoimistolta, että missä kohdin tuossa on disinformaatiota noin tarkkaan ottaen? Tuossa jutussahan pershuorien puolueperssihteeri juuri toteaa, että olisi ihan kiva ehdotus.
Jos äänestää ensi vaaleissa sekoomusta tai pershuoria, tätä tulee saamaan. Nämä kaksi sekopääpuoluettahan ovat ihan suoraan toteuttaneet tähänkin asti EK:n tavoiteohjelmaa kirjoitusvirheitä myöten.
Perussuomalaiset ovat jo potkineet työttömät katuun joten nyt voi lisätä työläisten potkimista. Saadaankohan vielä molempien äänet laariin? Aiai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.
Ilta-Sanomien uutinen ja siitä otsikko ja ensimmäinen lause. Mikä disinformaatiota, joka johtaisivsensuuripoistoon?
Jos et olisi venäläinen vaan suomalainen, niin osaisit ymmärtää otsikon, jossa ei siis sanota että Persut puolueena tuota kannattaisi, vaan että heidän joukossaan on joku, joka sille on antanut kannatusta. Sama kuin jos väittäisin, että Kimmo Kiljusen itärajapolitiikka on demarien linja.
M U L T I N U O L I R A L L A A ! ! !
MONTAKO KERTAA VOI VETÄÄ DUUNARIA KUIVALLA KAKKOSEEN?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.
Jaaha, kerrohan sieltä pershuorien puoluetoimistolta, että missä kohdin tuossa on disinformaatiota noin tarkkaan ottaen? Tuossa jutussahan pershuorien puolueperssihteeri juuri toteaa, että olisi ihan kiva ehdotus.
Jos äänestää ensi vaaleissa sekoomusta tai pershuoria, tätä tulee saamaan. Nämä kaksi sekopääpuoluettahan ovat ihan suoraan toteuttaneet tähänkin asti EK:n tavoiteohjelmaa kirjoitusvirheitä myöten.
No se on disinformaatiota, että Persut puolueen kannattaisi sitä. Selvästi ovat sanoneet, että puolue ei tuota kannata, mutta neuvopropagandaan perustuva vasemmisto ei ole koskaan totuudesta välittänyt.
Tää aloitus on poistettu jo monta kertaa disinformaationa. Vaikka vasemmistoliiton pelikirja tuleekin Neuvostoliitosta, niin Suomessa disinformaatio ei mene läpi noin helposti, kun voidaan lukea että selvästi on sanottu, että ei ole puolueen linja vaan yksi tyyppi antanut ymmärtää ajattelevansa noin, ja sitten peruutellut asiassa.