Mitkä eläimet ovat purreet sinua?
Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat.
Kissat ovat vit_tumaisia otuksia.
Kavalia ja arvaamattomia.
Ansaitset noista lauseista yhtä ennakkoluuloisen tuomion itsestäsi. Toivottavasti jo tässä elämässä.
Kissoilla on leikki- ja hellyysagressio. Ne eivät ole kavalia ja arvaamattomia, kuten sinä kommenttisi kanssa.
No poro puri kerran sormesta sitä syöttäessäni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat.
Eli et osaa käsitellä kissoja
Ei vaan kissat ovat paskoja otuksia.
Muutama tovi taaksepäin keskustelin pitkän linjan eläinlääkärin kanssa, joka sanoi että kissan käyttäytyminen on aina kysymysmerkki ja täysin ennalta-arvaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Joskus näinkin päin.
Minua puri vielä syntymätön porsas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.
Mielenkiinnosta kokemustasi kohtaan, miltä tuo suursukeltajan purema tuntui?
Nipistys, vähän samanlainen kuin ison paarman puraisu.
Kiitos.
- kysyjä -
Strutsi puri viime kesänä :( tuli viilto ihoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus näinkin päin.
Poronpurija viittaa perinteiseen poronhoidon menetelmään, jossa urospuolisen poron kastraatio eli kuohinta suoritettiin puremalla kivekset rikki hampailla.
Eikö ketään muka lintukirput ole purreet? Nuokin puremat kutittavat, mutta eivät ole mitään tuon aiemmin mainitun hämähäkin pureman rinnalla.
Paarma, poni (on arvet vieläkin 40 vuotta myöhemmin), koira, punkki, ihminen.
Leppäkerttu, lehmä, koiranpentu ja hamsteri. Hamsterin purema sattui ihan hemmetisti. Lehmästä jäi mustelma, mutta ei ollut kovin kipeä kun ei niilä ole edes yläetuhampaita eikä osunut mitenkään kipeään kohtaan.
Kissa, koira, hevonen, paarma, punkki, mäkäräiset
Vierailija kirjoitti:
Mä taas asuin kissan kanssa vuosia, mutta se ei purrut mua koskaan. Vieras koira sen sijaan puri, kun kävelin ohi koulusta kotiin.
Vierailija kirjoitti:
koirat, kissa, muurahainen, kala, hyttynen, paarma, ampiainen, rusakko, orava, hirvi, huuhkaja, ilves, kärppä, tuhatjalkainen, lokki
Oletko joku eräjormaeläinpelastaja? Ihanaa jos olet, vaikka asiakkaat ei aina ehkä arvosta <3
Hauki, kissa, koira, hevonen, paarmat ja mäkäräiset
Vierailija kirjoitti:
Kissa, koira, hevonen, paarma, punkki, mäkäräiset
Miksi tämmöstä tuntemattomille luttelet? Onko tervettä ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat vit_tumaisia otuksia.
Kavalia ja arvaamattomia.
Ansaitset noista lauseista yhtä ennakkoluuloisen tuomion itsestäsi. Toivottavasti jo tässä elämässä.
Kissoilla on leikki- ja hellyysagressio. Ne eivät ole kavalia ja arvaamattomia, kuten sinä kommenttisi kanssa.
Ei saatana. Leikki- ja hellyysagressio.
On aivan yhdentekevää miksi katti puree, kynnyskysymyksen ollessa se, että puremista ei kissalta(kaan) tule sietää.
Piikille vaan tai tohveleiksi/ kintaiksi.
Tarinat hulluista kissanaisista eivät välttämättä ole valhetta.
Pölypunkki. Taitaa nytkin muutama miljoona jyrsiä ihoani.
koirat, kissa, muurahainen, kala, hyttynen, paarma, ampiainen, rusakko, orava, hirvi, huuhkaja, ilves, kärppä, tuhatjalkainen, lokki