Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohua aiheuttaneet järjestöt johtajien palkat n. 10 000 euroa kk

Vierailija
24.06.2026 |

https://www.suomenuutiset.fi/moni-jarjestojohtaja-tienaa-ministeri-diak…

 

 

Lukekaa nopeasti ..veikkaan että avaus poistetaan nopeasti

 

 

 

Moni järjestöjohtaja tienaa kuin ministeri – Diakonissalaitoksen pomon tulot lähes 20 000 euroa kuukaudessa

Avustusvaroja haalivan järjestön johtaminen on vuodesta toiseen rahakasta tai vähintään kohtuullisen mukavaa puuhaa. Suomen Uutisten selvityksestä käy myös ilmi, että eräät järjestöpomot näyttäisivät saaneet mukavan palkankorotuksen.

Suomessa toimii tuhansia niin sanottuja kolmannen sektorin järjestöjä ja muita organisaatioita, joiden toimintaa ohjaavat sosiaaliset tai muuten yhteiskunnalliset tavoitteet sen sijaan, että toiminta pyrkisi taloudelliseen hyötymiseen. Tällaisten organisaatioiden rahoitus ja toiminnan palkkakulut ovat yleensä enimmäkseen julkisten avustusten varassa.

 

 

 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
2/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä jo vuonna 2019...

 

Nyt palkat on jo 15-20 pros. Korkeammat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teillä persuila näköjään kuuluu seksiin ja seksipalstalle. 

Vierailija
4/4 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki teillä persuila näköjään kuuluu seksiin ja seksipalstalle. 

Hei, ei saa pilkata. Kiihottukoon kuka mistä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi