Kohua aiheuttaneet järjestöt johtajien palkat n. 10 000 euroa kk
https://www.suomenuutiset.fi/moni-jarjestojohtaja-tienaa-ministeri-diak…
Lukekaa nopeasti ..veikkaan että avaus poistetaan nopeasti
Moni järjestöjohtaja tienaa kuin ministeri – Diakonissalaitoksen pomon tulot lähes 20 000 euroa kuukaudessa
Avustusvaroja haalivan järjestön johtaminen on vuodesta toiseen rahakasta tai vähintään kohtuullisen mukavaa puuhaa. Suomen Uutisten selvityksestä käy myös ilmi, että eräät järjestöpomot näyttäisivät saaneet mukavan palkankorotuksen.
Suomessa toimii tuhansia niin sanottuja kolmannen sektorin järjestöjä ja muita organisaatioita, joiden toimintaa ohjaavat sosiaaliset tai muuten yhteiskunnalliset tavoitteet sen sijaan, että toiminta pyrkisi taloudelliseen hyötymiseen. Tällaisten organisaatioiden rahoitus ja toiminnan palkkakulut ovat yleensä enimmäkseen julkisten avustusten varassa.
Kommentit (4)
Siis tämä jo vuonna 2019...
Nyt palkat on jo 15-20 pros. Korkeammat
Kaikki teillä persuila näköjään kuuluu seksiin ja seksipalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki teillä persuila näköjään kuuluu seksiin ja seksipalstalle.
Hei, ei saa pilkata. Kiihottukoon kuka mistä haluaa.
Jepjep