Mitkä eläimet ovat purreet sinua?
Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Kyllä purevat, mutta Suomessa tavattavien hämähäkkien puremat eivät ole ihmisille vaarallisia.
Myös ihmiset ostaa lemmikiksi hämähäkkejä liskoja ja käärmeitä. Terraariot on olemassa.
Käärmeitä on mukava pitää jopa kädessä. Tosin ihan pieni viljakäärme itseä purrut. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyttynen ei muuten pure.
Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää
Minkälaiset hampaat hyttysellä on ??? 🤔🤔🤔🤔
Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat 🦟🦟🦟🦟
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Epäilen voimakkaasti, että minua on hämis purrut.
Olin käymässä illalla nukkumaan ja näin itselleni oudonnäköisen hämpyn sängyssä ja hämmärien ystävä en siitä liiskannut.
Aamulla herätessäni jalassani oli puremajälki, jota kutitti pitkään aivan sietämättömästi. Ei meillä luteitakaan ole, joten en keksi mikä muukaan minua olisi voinut purra.
Vierailija kirjoitti:
Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure.
Älä höpötä. Tämäkin oikein vaanii nukkuvia ihmisiä iskeäkseen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyttynen ei muuten pure.
Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää
Minkälaiset hampaat hyttysellä on ??? 🤔🤔🤔🤔
Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat 🦟🦟🦟🦟
Ja iäkkäämmillä hyttysillä on tekohampaat tai osaproteesi.
Vierailija kirjoitti:
Mihin näitä tuntemattomien tietoja tarvitset?????
Kirjoitan ylös ruutuvihkoon että muistan vaikka talvella mitkä teitä on purreet. 😁😁😁
Paarma, mäkäräinen, muurahainen, koira ja hevonen. Minua on purrut myös ihminen (en luokittele ihmistä eläimiin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin näitä tuntemattomien tietoja tarvitset?????
Kirjoitan ylös ruutuvihkoon että muistan vaikka talvella mitkä teitä on purreet. 😁😁😁
Minä kirjoittelen näitä vessojen seiniin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa ja hamsteri.
Niin ja paarma, punkki, ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.
Mielenkiinnosta kokemustasi kohtaan, miltä tuo suursukeltajan purema tuntui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyttynen ei muuten pure.
Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää
Minkälaiset hampaat hyttysellä on ??? 🤔🤔🤔🤔
Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat 🦟🦟🦟🦟
Ja iäkkäämmillä hyttysillä on tekohampaat tai osaproteesi.
Niillä kyllä on hitsin pienet hammasharjat . 😊
Vierailija kirjoitti:
Ex tyttöystävä.
Saakelin succubus.
Koira. Tuntematon js jäi roikkumaan käteen sormiin. Jostain takaa vasemmalta. Hullu.
Olin 6-vuotias.
Jälki näkyy sormessa edelleen 50 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.
Mielenkiinnosta kokemustasi kohtaan, miltä tuo suursukeltajan purema tuntui?
Nipistys, vähän samanlainen kuin ison paarman puraisu.
Paarma ja ihminen. Jälkimmäisestä jäi arpi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat.
Eli et osaa käsitellä kissoja
Koira, kissa, hevonen.