Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä eläimet ovat purreet sinua?

Vierailija
24.06.2026 |

Minua paarma, hämähäkki, muurahainen, koira, kissa, poni (sattui eniten).

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, kissa, hevonen.

Vierailija
42/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure. 

Kyllä purevat, mutta Suomessa tavattavien hämähäkkien puremat eivät ole ihmisille vaarallisia.

Myös ihmiset ostaa lemmikiksi hämähäkkejä liskoja ja käärmeitä. Terraariot on olemassa.

Käärmeitä on mukava pitää jopa kädessä. Tosin ihan pieni viljakäärme itseä purrut. :D

Vierailija
44/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyttynen ei muuten pure.

Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää

Minkälaiset hampaat hyttysellä on ???    🤔🤔🤔🤔

Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat  🦟🦟🦟🦟

Vierailija
45/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa ja hamsteri.

Vierailija
46/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure. 

Epäilen voimakkaasti, että minua on hämis purrut.

Olin käymässä illalla nukkumaan ja näin itselleni oudonnäköisen hämpyn sängyssä ja hämmärien ystävä en siitä liiskannut.

Aamulla herätessäni jalassani oli puremajälki, jota kutitti pitkään aivan sietämättömästi. Ei meillä luteitakaan ole, joten en keksi mikä muukaan minua olisi voinut purra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Etelä-Amerikassa te kaikki asutte jos hämähäkit puree? Suomessa ei yksikään laji pure. 

Älä höpötä. Tämäkin oikein vaanii nukkuvia ihmisiä iskeäkseen kimppuun.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000430082.html

Vierailija
48/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyttynen ei muuten pure.

Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää

Minkälaiset hampaat hyttysellä on ???    🤔🤔🤔🤔

Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat  🦟🦟🦟🦟

Ja iäkkäämmillä hyttysillä on tekohampaat tai osaproteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin näitä tuntemattomien  tietoja tarvitset?????

Kirjoitan ylös ruutuvihkoon että muistan vaikka talvella mitkä teitä on purreet.    😁😁😁

Vierailija
50/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarma, mäkäräinen, muurahainen, koira ja hevonen. Minua on purrut myös ihminen (en luokittele ihmistä eläimiin). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin näitä tuntemattomien  tietoja tarvitset?????

Kirjoitan ylös ruutuvihkoon että muistan vaikka talvella mitkä teitä on purreet.    😁😁😁

Minä kirjoittelen näitä vessojen seiniin.

Vierailija
52/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ja hamsteri.

Niin ja paarma, punkki, ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex tyttöystävä.

Vierailija
54/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.

Mielenkiinnosta kokemustasi kohtaan, miltä tuo suursukeltajan purema tuntui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyttynen ei muuten pure.

Höpsis! Hyttynen puree ja käärme pistää

Minkälaiset hampaat hyttysellä on ???    🤔🤔🤔🤔

Noo nyt viimeisellä hyttysellä oli purressaan vielä maitohampaat  🦟🦟🦟🦟

Ja iäkkäämmillä hyttysillä on tekohampaat tai osaproteesi.

Niillä kyllä on hitsin pienet hammasharjat .       😊

Vierailija
56/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex tyttöystävä.

Saakelin succubus.

Vierailija
57/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira. Tuntematon js jäi roikkumaan käteen sormiin. Jostain takaa vasemmalta. Hullu.

Olin 6-vuotias.

Jälki näkyy sormessa edelleen 50 vuoden jälkeen.

Vierailija
58/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira, kissa, paarma ja suursukeltaja.

Mielenkiinnosta kokemustasi kohtaan, miltä tuo suursukeltajan purema tuntui?

Nipistys, vähän samanlainen kuin ison paarman puraisu.

Vierailija
59/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paarma ja ihminen. Jälkimmäisestä jäi arpi. 

Vierailija
60/110 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä vuosikymmeniä koirien kanssa mutta vain KISSAT ovat purreet ja raapineet saatanat. 

Eli et osaa käsitellä kissoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi