Persu Rydman leikkaa invaliideilta, kuuroilta, sokeilta, sotaveteraaneilta, vanhuksilta ja vammaisilta
HS kysyi viideltä suurelta sosiaali- ja terveysalan järjestöltä, miten ne ovat varautuneet avustusten leikkauksiin ja kiistanalaisiin, Rydmanin linjaamiin vuoden 2027 avustuskriteereihin.
Kommentit (242)
Muistakaa: voitte aina kostaa tämän äänestämällä vasemmistoa. Vasemmistopuolueet ovat aina pitäneet marginalisoitujen ryhmien puolia. Työttömien, sairaiden ja veteraanien asia on aina oikeasti merkinnyt vasemmistolle.
Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni vasemmistolle. Älkää kuunnelko mitään pelottelua ja höpinöitä Neuvostoliitosta ja punakaarteista. Näitä ei ole enää olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?
Tuskin. Sellaiset järjestöthän rajoittavat limaisten pikkumiesten toimintaympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Pari? Ei kuule sulle kerrota alaikäisistä morsiamista joita tuodaan tänne. Iran sentään rehdisti ilmoittaa alaikärajan ja se on 9 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tämä Rydmanin lista ei toteudu, sillä eduskunnan/hallituksen pitää yhdessä hyväksyä se.
Koko juttu on vain kesäpelleilyä. Kuukauden kuluttua tämä kohu on jo unohdettu kun juhlitaan Sebastian Tynkkysen adoptiolasta
Sillä on rikostuomio, joten ei taida onnistua adoptio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sotaveteraania on vielä elossa? Taidetaan laskea kahden käden sormilla.
Paljonko veteraanijärjestöt saa valtionavustusta?
Tässä vaiheessa oletettavasti nolla euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?
Tuskin. Sellaiset järjestöthän rajoittavat limaisten pikkumiesten toimintaympäristöä.
On ne pienesti vankilaan saatu jos on kiinni jääneet. Rydman ei vaikuta oikeuslaitoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Pari? Ei kuule sulle kerrota alaikäisistä morsiamista joita tuodaan tänne. Iran sentään rehdisti ilmoittaa alaikärajan ja se on 9 vuotta.
Taisi Pedo-Persu Pervolaista Rutsavaaran Persukylältä osua arkaan paikkaan.
Hyvä, että leikkaa mitä leikkaa. Tuntuu vahvasti siltä, että leikkaa oikeasta paikasta vassareiden ulinasta päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että leikkaa mitä leikkaa. Tuntuu vahvasti siltä, että leikkaa oikeasta paikasta vassareiden ulinasta päätellen.
Ymmärrätkö että tutkimuksesta leikkaaminen on omiin muroihin kusemista?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: voitte aina kostaa tämän äänestämällä vasemmistoa. Vasemmistopuolueet ovat aina pitäneet marginalisoitujen ryhmien puolia. Työttömien, sairaiden ja veteraanien asia on aina oikeasti merkinnyt vasemmistolle.
Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni vasemmistolle. Älkää kuunnelko mitään pelottelua ja höpinöitä Neuvostoliitosta ja punakaarteista. Näitä ei ole enää olemassakaan.
Enkä myöskään tule suuhusi, maapallo on litteä ja aurinko kiertää maata.
Missä kokoomuspersu, siellä vilppi, valhe ja mädäys.
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan persu miltä puolueen tulevaisuus näyttää, vai ajatellaanko siellä vain omaa napaa?
Että vielä sotaveteraaneiltakin leikataan. Sitä ei Kekkosen aikana tehty.
Niiltä juuri pitää leikata. Tiedätkö kun noilla liitoilla on miljoonaomistukset.Pitäisi lopettaa kokonaan ja kaikki omistukset myytävä. Löytyy äkkiä järkky määrä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että leikkaa mitä leikkaa. Tuntuu vahvasti siltä, että leikkaa oikeasta paikasta vassareiden ulinasta päätellen.
Veteraaneilta leikkaaminen oikein? Siltä porukalta joka taisteli verellään sinullekin oikeuden suoltaa tuota paskaasi?
Onkohan Pikku-Willellä uusi alaikäinen kokoomusleidi kierroksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että leikkaa mitä leikkaa. Tuntuu vahvasti siltä, että leikkaa oikeasta paikasta vassareiden ulinasta päätellen.
Ymmärrätkö että tutkimuksesta leikkaaminen on omiin muroihin kusemista?
Ei ole. Kysyin tätä puolisolta ja kertoi että on myös paljon turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa: voitte aina kostaa tämän äänestämällä vasemmistoa. Vasemmistopuolueet ovat aina pitäneet marginalisoitujen ryhmien puolia. Työttömien, sairaiden ja veteraanien asia on aina oikeasti merkinnyt vasemmistolle.
Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan, ääni vasemmistolle. Älkää kuunnelko mitään pelottelua ja höpinöitä Neuvostoliitosta ja punakaarteista. Näitä ei ole enää olemassakaan.
Vasemmisto voi pitää ns. heikkojen puolta, mutta kun sillä ei ole omaa rahaa, eikä aatteellaan pysty sitä hankkimaankaan. Muiden hankkimia rahoja jaettaisiin. Marginalisointi taas onkin vasemmiston keksintö. Osa ihmisistä nyt sairastuu, vammautuu, köyhtyy, ja sen vuoksiko pitää arvoja vaihtaa? Veteraaneilta vasemmisto on aina halunnut avustukset pois, olivat isänmaan, kodin ja uskonnon asialla niin paheellisesti.
Ei Persut leikkaa järjestöiltä enää mitään. Leikkauskriteerit päättää Kokoomus, RKP ja KD.
Samat puolueet myös enemmistönsä turvin päättää syksyllä kuka saa ja mitä.
Että turha enää Persuja syyttää. Syyttäkää heitä jotka päätökset sanelee.
Jännää että persut uskovat Rydmanin taitoihin.
Taitoihin jotka ei "kelvannut" yhdellekään muille puolueelle 😀
Paljonko veteraanijärjestöt saa valtionavustusta?