Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persu Rydman leikkaa invaliideilta, kuuroilta, sokeilta, sotaveteraaneilta, vanhuksilta ja vammaisilta

Vierailija
24.06.2026 |

HS kysyi viideltä suurelta sosiaali- ja terveysalan järjestöltä, miten ne ovat varautuneet avustusten leikkauksiin ja kiistanalaisiin, Rydmanin linjaamiin vuoden 2027 avustuskriteereihin.

 


https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012096080.html

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa. 

Mitenkä se sua haittaa, kerroppa

Haittaa siten, että tämä aivoton massa, sopulilauma, äänestää näitä omia "hillotolppa-diktaattoreita" jatkossakin. Eivät näe, että heitä käytetään vain hyväksi. 

Luulevat, että PS on jotenkin pienen köyhän duunarin pelastaja, vaikka asia on ihan päin vastoin. Mutta tätä suomi ensin-agendaa vaan hoetaan makkarakojuilla suu vaahdossa, ja täydestä menee. Ei nähdä tai olla näkevinään, kuinka PS tosiasiassa heikentää ja kyykyttää pienituloisia saadakseen valtaa pienelle sisäpiirille puolueen johdossa.

Taitaa ahistaa ?

Vierailija
62/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran nämä järjestöt on teidän mielestä niin arvokkaita ja korvaamattomia niin miksi että itse rahouta niiden toimintaa? Miksi kaikki outää maksaa veronmaksajien toimesta kun suurin osa rahoista valuu näiden järjestöjen johtajille ja päälikoille ja itse toimintaa pyöritetään vapaaehtoisvoimin pienellä rahalla? 

Ihmettelen samaa. Järjestöt on tärkeitä ja niille pitää antaa rahaa, mutta ei minun, otetaan verovaroista ja rikkailta, niin saadaan työsuhdebemarit kaikille järjestöpomoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on veronmaksajien rahoista joita on jaettu holtittomasti. 

Ja näkyy, niin missä? Ei missään vaikka jaettu vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen.  Ei ole esittää vakuuttavia tuloksia. Esim. ne surullisen kuulut somalien kotoutusjärjestöt.  

Vierailija
64/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettiikö kukaan persu miltä puolueen tulevaisuus näyttää, vai ajatellaanko siellä vain omaa napaa?

 

Että vielä sotaveteraaneiltakin leikataan. Sitä ei Kekkosen aikana tehty. 

Joo o. Ja mitä niille sotaveteraanijärjestöjen miljoonaomaisuuksille on tapahtunut? Jaetaanko ne jäljellä olevien viiden sotaveteraanin kesken?

Siitä, kuten monesta muustakin vastaavasta järjestöstä, on tullut oman olemassa olonsa tarkoitus. Veteraaneja ja heidän puolisoitaan on niin vähän ettei vastaavalle järjestölle ole todellista tarvetta. Sen purkaminen ei kuitenkaan tule kysymykseen sillä se "työllistää" monia ihmisiä ja ainahan voi alkaa autamaan vaikka terojen sotaveteraaneja jos sillä saadaan toimintaa jatkettua.

Vierailija
65/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen Rydman leikkaa kovalla kädellä Suomen Punaiselta ristiltä. Hassua sillä just heitä tarvitaan nyt kesällä sadoissa eri tapahtumissa ympäri Suomen

Vierailija
66/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo itse sitä edes huomaa, älkääkä menkö toverit sitä kertomaankaan. Pidetään fyrkat meillä ja juhlitaan niinkuin ennenkin! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä Rydmanin lista ei toteudu, sillä eduskunnan/hallituksen pitää yhdessä hyväksyä se. 

 

Koko juttu on vain kesäpelleilyä. Kuukauden kuluttua tämä kohu on jo unohdettu kun juhlitaan Sebastian Tynkkysen adoptiolasta

Vierailija
68/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setalta saakin leikata,pitäisi poistaa prideliputkin.Aittakumpu täysin oikeassa Suomessa hyvät persut, taidankin äänestää.

Aittakumpu on vallanhaluinen, lapsellinen pikkunilkki, joka on saanut vapaasti hääriä aiheuttamassa kärsimystä sekä yöissä, että siviilissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydellä ollut maaninen lapsuus.

Vasemmisto osoittaa älykkyyttään

Vierailija
70/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?

Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.

Kuka niitä toivoi? 

Vierailija
72/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu noiden järjestöjen tukemien listoille, joten ei koske minua.

Joku voisi kutsua sitä itsekkääksi ajatteluksi, mutta joku toinen voisi kutsua sitä viisaaksi talousajatteluksi ja verorahojen uudelleenkohdistamiseksi.

En kannata Rydmanin kriteerejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?

Vierailija
74/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille ja perussuomalaiset ovat kansan asialla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muka sotaveteraaneja vielä hengissä?

Muutama voi olla, olihan heitä vielä itsenäisyysjuhlissakin, mutta eiköhän ole hoivattavina enimmäkseen,  eivätkä henkilökohtaisesti hyödy mistään ylimääräisestä avusta, muuten kuin kuntoutuksena, luulisin.  

Vierailija
76/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUISTAKAA TÄMÄ PERSUJEN HÄRSKIYS  LEIKATA VAMMAISILTA, INVSLIIDEITA, SOKEILTA, KUUROILTA.   Tämä on järkyttävää.  👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
77/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?

Kyllä, jos somppujärjestöiltä leikataan. 

Vierailija
78/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumiehellä on suuret puheet ja voimafantasiat.

Vierailija
79/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?

Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.

Vapaaehtoisena työnä nuo pitäisi järjestää, eikä rahasampona toimistoväelle. Hyötysuhde on olematon,  ja auttamisen nimissä  on otettu joku kohde näennäisesti. Liian helppoa nyhtää rahaa valtiolta. 

Kuka tuota vapaaehtoistyötä tekee. Jos meinaat, että työttömät, niin heiltä lähtisi siitä päiväraha pois. Vaikkeivat siis saisi palkkaa.

Vierailija
80/242 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä pitäisi leikata? Suomella rahat loppu!

Tiedätkö miten rahaa luodaan lisää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan