Persu Rydman leikkaa invaliideilta, kuuroilta, sokeilta, sotaveteraaneilta, vanhuksilta ja vammaisilta
HS kysyi viideltä suurelta sosiaali- ja terveysalan järjestöltä, miten ne ovat varautuneet avustusten leikkauksiin ja kiistanalaisiin, Rydmanin linjaamiin vuoden 2027 avustuskriteereihin.
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran nämä järjestöt on teidän mielestä niin arvokkaita ja korvaamattomia niin miksi että itse rahouta niiden toimintaa? Miksi kaikki outää maksaa veronmaksajien toimesta kun suurin osa rahoista valuu näiden järjestöjen johtajille ja päälikoille ja itse toimintaa pyöritetään vapaaehtoisvoimin pienellä rahalla?
Ihmettelen samaa. Järjestöt on tärkeitä ja niille pitää antaa rahaa, mutta ei minun, otetaan verovaroista ja rikkailta, niin saadaan työsuhdebemarit kaikille järjestöpomoille.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on veronmaksajien rahoista joita on jaettu holtittomasti.
Ja näkyy, niin missä? Ei missään vaikka jaettu vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen. Ei ole esittää vakuuttavia tuloksia. Esim. ne surullisen kuulut somalien kotoutusjärjestöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan persu miltä puolueen tulevaisuus näyttää, vai ajatellaanko siellä vain omaa napaa?
Että vielä sotaveteraaneiltakin leikataan. Sitä ei Kekkosen aikana tehty.
Joo o. Ja mitä niille sotaveteraanijärjestöjen miljoonaomaisuuksille on tapahtunut? Jaetaanko ne jäljellä olevien viiden sotaveteraanin kesken?
Siitä, kuten monesta muustakin vastaavasta järjestöstä, on tullut oman olemassa olonsa tarkoitus. Veteraaneja ja heidän puolisoitaan on niin vähän ettei vastaavalle järjestölle ole todellista tarvetta. Sen purkaminen ei kuitenkaan tule kysymykseen sillä se "työllistää" monia ihmisiä ja ainahan voi alkaa autamaan vaikka terojen sotaveteraaneja jos sillä saadaan toimintaa jatkettua.
Perussuomalainen Rydman leikkaa kovalla kädellä Suomen Punaiselta ristiltä. Hassua sillä just heitä tarvitaan nyt kesällä sadoissa eri tapahtumissa ympäri Suomen
Ei nuo itse sitä edes huomaa, älkääkä menkö toverit sitä kertomaankaan. Pidetään fyrkat meillä ja juhlitaan niinkuin ennenkin!
Onneksi tämä Rydmanin lista ei toteudu, sillä eduskunnan/hallituksen pitää yhdessä hyväksyä se.
Koko juttu on vain kesäpelleilyä. Kuukauden kuluttua tämä kohu on jo unohdettu kun juhlitaan Sebastian Tynkkysen adoptiolasta
Vierailija kirjoitti:
Setalta saakin leikata,pitäisi poistaa prideliputkin.Aittakumpu täysin oikeassa Suomessa hyvät persut, taidankin äänestää.
Aittakumpu on vallanhaluinen, lapsellinen pikkunilkki, joka on saanut vapaasti hääriä aiheuttamassa kärsimystä sekä yöissä, että siviilissä.
Vierailija kirjoitti:
Rydellä ollut maaninen lapsuus.
Vasemmisto osoittaa älykkyyttään
Hei, mulla olis täällä pari alaikäistä...
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?
Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.
Kuka niitä toivoi?
En kuulu noiden järjestöjen tukemien listoille, joten ei koske minua.
Joku voisi kutsua sitä itsekkääksi ajatteluksi, mutta joku toinen voisi kutsua sitä viisaaksi talousajatteluksi ja verorahojen uudelleenkohdistamiseksi.
En kannata Rydmanin kriteerejä.
Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?
Wille ja perussuomalaiset ovat kansan asialla!
Vierailija kirjoitti:
Onko muka sotaveteraaneja vielä hengissä?
Muutama voi olla, olihan heitä vielä itsenäisyysjuhlissakin, mutta eiköhän ole hoivattavina enimmäkseen, eivätkä henkilökohtaisesti hyödy mistään ylimääräisestä avusta, muuten kuin kuntoutuksena, luulisin.
MUISTAKAA TÄMÄ PERSUJEN HÄRSKIYS LEIKATA VAMMAISILTA, INVSLIIDEITA, SOKEILTA, KUUROILTA. Tämä on järkyttävää. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Leikkaako Rydman myös lapsiin kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa ehkäisevästä työstä?
Kyllä, jos somppujärjestöiltä leikataan.
Pikkumiehellä on suuret puheet ja voimafantasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?
Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.
Vapaaehtoisena työnä nuo pitäisi järjestää, eikä rahasampona toimistoväelle. Hyötysuhde on olematon, ja auttamisen nimissä on otettu joku kohde näennäisesti. Liian helppoa nyhtää rahaa valtiolta.
Kuka tuota vapaaehtoistyötä tekee. Jos meinaat, että työttömät, niin heiltä lähtisi siitä päiväraha pois. Vaikkeivat siis saisi palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi leikata? Suomella rahat loppu!
Tiedätkö miten rahaa luodaan lisää?
Taitaa ahistaa ?