Pääministeri Orpo yllättyi: Sisäministeri Rantanen neuvottelee Talebanin kanssa!
Pääministeri Petteri Orpo (kok) kertoi IS:n tietojen mukaan ulkoasiainvaliokunnan kuulemisessa keskiviikkona, että Suomi ei osallistu Euroopan unionin neuvotteluihin Afganistania hallitsevan Talebanin kanssa. Asia vahvistetaan IS:lle useasta paikalla olleesta lähteestä.
Erikoisen asiasta tekee se, että sisäministeri Mari Rantanen (ps) kertoi viestipalvelu X:ssä aamulla, että Suomi oli virkamiestasolla osallistunut neuvotteluihin afganistanilaissiirtolaisten kanssa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012099775.html
Suomen ulkopolitiikan linja on kristallinkirkas.
Kommentit (46)
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Ihmekös tuo, eihän se edes tiedä oman hallituksensa päätöksistä...
Suuri maa saadaanko osa niiden maasta meille päästään muuttamaan sinne ja rakennetaan kirkko.
Nyt ei Petterillä mene Petter. Wille sooloilee ja hyppii silmille ja nyt sisäministeri tekee myyräntyötä kokoomuksen luoman ulkopolitiikan romuttamiseksi.
Pitääkö sekaantua koko maapallon asioihin . Omissa ihan tarpeeksi tekemistä .
Persuilla ja Talebaneillahan on osittain sama arvopohja.
Otetaan Afganistan pois heiltä ja rakennetaan tuhat kirkkoa sinne .
Vierailija kirjoitti:
Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät
Vain vasemmisto pitää kynsin hampain kiinni afgaaneista jotka halveksivat kaikkia länsimaalaisia. Muslimille on sama oletko persu vai vassari, ihan yhtä arvottomia islamin näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät
Suurin osa SDP:n ehdokkaista ja edustajista ovat talebaneja ja jihadisteja. SDP on vaarallisin puolue kautta historian. Pedofilia, raizkaukset ja väkivalta on heille normaalia. Heidän ansiostaan rikostilastot ovat historiallisen korkealla.
MItä neuvotteluja siihen tarvitsee että heittää ne takaisin sinne talebanistaniin? Kuljetuskoneella vaan ilmatilaan ja takaramppi auki ja laittaa hyppäämään varjon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Ihmekös tuo, eihän se edes tiedä oman hallituksensa päätöksistä...
Ah niin, se työttömyysturvan leikkaus? Kerrankos näitä suorassa lähetyksessä sattuu. Orpolle vaan luvattoman usein.
Natsiman voisi palauttaa ensimmäisenä sinne, voidaan antaa vielä pari vuohea kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla ja Talebaneillahan on osittain sama arvopohja.
Muslimeita Suomeen paennut Kamal Jafi kertoo erinomaisella suomen kielellä suomalaisen vasemmiston sairaasta suhtautumisesta islamiin. Hän on niitä muuttajia jotka eivät halua olla missään tekemisissä palstalla päivystävien vassarijätteiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen ja Talebanin arvot ovat monilta osin varsin yhtenevät
Suurin osa SDP:n ehdokkaista ja edustajista ovat talebaneja ja jihadisteja. SDP on vaarallisin puolue kautta historian. Pedofilia, raizkaukset ja väkivalta on heille normaalia. Heidän ansiostaan rikostilastot ovat historiallisen korkealla.
Itkettääkö Persua.Kannatus 5%.Itkettääkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urpå on ollut suhteellisen kauan pihalla siitä, mitä persut puuhaa
Vasurivalheet jatkuu ja jatkuu ja spämmäys on loputonta Persut sitä Persut tätä sairasta touhua vasurit nyt on aika töiden.
Vierailija kirjoitti:
Otetaan Afganistan pois heiltä ja rakennetaan tuhat kirkkoa sinne .
Sehän oli buddhalainen maa ennen kuin muslimit tulivat paskomaan kehittyneen rauhallisen sivilisaation 640 -luvulla jkr.
Hyvä että edes joku tekee verkostoitumisen eteen töitä, jotta paluumuutto voitaisiin järjestää.