Persu Rydman leikkaa invaliideilta, kuuroilta, sokeilta, sotaveteraaneilta, vanhuksilta ja vammaisilta
HS kysyi viideltä suurelta sosiaali- ja terveysalan järjestöltä, miten ne ovat varautuneet avustusten leikkauksiin ja kiistanalaisiin, Rydmanin linjaamiin vuoden 2027 avustuskriteereihin.
Kommentit (242)
Tyypillinen persu siis. Eivät täyty pujtaan virheettömän rodun määritelmää, joten persut leikkaavat heiltä.
Kuka leikkasi Rydmanista, kun jäi noin matalaksi?
Sekä mielenterveyden hoidosta, mukaanlukien paljon kipuilevat nuoret sekä köyhät.
Miettiikö kukaan persu miltä puolueen tulevaisuus näyttää, vai ajatellaanko siellä vain omaa napaa?
Että vielä sotaveteraaneiltakin leikataan. Sitä ei Kekkosen aikana tehty.
Rydman mitään ajattele, tärkeintä et muut reakoi sen viesteihin. Meillä on Trump kotimaassa..
Kuinka monta sotaveteraania on vielä elossa? Taidetaan laskea kahden käden sormilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
Leikkauskriteerit eivät kohdistu noihin. Vai ovatko kaikki somalit vammaisia? Tai joku järjestöjohtaja?
Ihmeellistä kuinka ensin palstalainen valittaa ja natisee johtajien ökypalkoista ja yrittäjistä, mutta on kuitenkin lahjoittamassa turhille järjestöjohtajille rahaa ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sotaveteraania on vielä elossa? Taidetaan laskea kahden käden sormilla.
Jep. Ja valtava omaisuus noilla veteraanijärjestöillä. Ei tainnut sitten rahat mennä veteraaneille juurikaan. Menevät hallintoon, kuten useimmilla järjestöillä.
Vierailija kirjoitti:
Viideltä SAMAN ALAN järjestöltä
Syytä onkin niitä karsia ja keskittää rahat yhteen järjestöön. Uskomatonta tämä palstalaisten parku joka ikisestä leikkauksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
No haittaa sillä että tuota pohjasakkaa on tulevaisuudessakin eduskunnassa kun nämä pönttöpäät äänestää.
Hyvä, ainut poliitikko joka edes vähän yrittää pelastaa Suomea konkurssilta
Vierailija kirjoitti:
Sekä mielenterveyden hoidosta, mukaanlukien paljon kipuilevat nuoret sekä köyhät.
No nyt selvisi.
Mielenterveyden hoidosta leikataan. Sen takia vauvapalstalla ollaan äkeissään.
No ymmärtäähän ton
Vierailija kirjoitti:
Miettiikö kukaan persu miltä puolueen tulevaisuus näyttää, vai ajatellaanko siellä vain omaa napaa?
Että vielä sotaveteraaneiltakin leikataan. Sitä ei Kekkosen aikana tehty.
Joo o. Ja mitä niille sotaveteraanijärjestöjen miljoonaomaisuuksille on tapahtunut? Jaetaanko ne jäljellä olevien viiden sotaveteraanin kesken?
Niin, ja noista 99 % on somaleja, afgaaneja ja irakilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
No haittaa sillä että tuota pohjasakkaa on tulevaisuudessakin eduskunnassa kun nämä pönttöpäät äänestää.
Aivan, mutta et voi mitään. Paitsi jatkaa vaikerointia.
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.