Persu Rydman leikkaa invaliideilta, kuuroilta, sokeilta, sotaveteraaneilta, vanhuksilta ja vammaisilta
HS kysyi viideltä suurelta sosiaali- ja terveysalan järjestöltä, miten ne ovat varautuneet avustusten leikkauksiin ja kiistanalaisiin, Rydmanin linjaamiin vuoden 2027 avustuskriteereihin.
Kommentit (242)
Onko muka sotaveteraaneja vielä hengissä?
Sopii leikatakkin!
Nyt ei ole rahoituksen aika "sote-veteraanin varpaankynnen leikkauksen intgraali-portaali monikulttuurilliseen feminismiin"-tutkimuksiin...
Vain millä on arvoa, se saakoon rahoitusta... Ja jolla on arvoa, on tod. myös yksityistä rahaa saatavissa = ei välttämättä tarvita läheskään jokaiseen tutkimukseen 100% kulut kattavaa valtiontukea...
Mistä pitäisi leikata? Suomella rahat loppu!
Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?
Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.
Vihervassaritko tätä valheellista listaa jakaa?
Vierailija kirjoitti:
Sekä mielenterveyden hoidosta, mukaanlukien paljon kipuilevat nuoret sekä köyhät.
No paljonko noista rahoista oikeasti päätyy näille ihmisryhmille avuksi? Ettei kuitenkin jäisi suurin osa järjestöjen herrojen ja rouvien palkkoihin ja työntekijöille kaikenmaailman kestityksiin ja reissuihin. Mitä konkreettista esimerkiksi vanhukset ovat saaneet niistä euroista? Kuinka moni pieneläkeläinen joutuu valitsemaan ruoan ja lääkkeiden väliltä? Miksei järjestöt auta näissä asioissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
Haittaa siten, että tämä aivoton massa, sopulilauma, äänestää näitä omia "hillotolppa-diktaattoreita" jatkossakin. Eivät näe, että heitä käytetään vain hyväksi.
Luulevat, että PS on jotenkin pienen köyhän duunarin pelastaja, vaikka asia on ihan päin vastoin. Mutta tätä suomi ensin-agendaa vaan hoetaan makkarakojuilla suu vaahdossa, ja täydestä menee. Ei nähdä tai olla näkevinään, kuinka PS tosiasiassa heikentää ja kyykyttää pienituloisia saadakseen valtaa pienelle sisäpiirille puolueen johdossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sotaveteraania on vielä elossa? Taidetaan laskea kahden käden sormilla.
Oikeita sotaveteraaneja ei enää ole hengissä. Biologinen mahdottomuus.
Kuinka pihalla sä olet. Eikö Pietarissa näy Linnan juhlat?
Miten sotejärjestöt selviytyvät hallituksen leikkauksista?
https://areena.yle.fi/1-78068168
Juho Saari:
16:45 "On hyvin helppo kerätä - suhteellisen helppo kerätä tukea syöpäsairaalle teletapille joka on vielä oikean värinen ja jalka poikki."
Mainitut ryhmät saa jo hoidot yhteiskunnan piikkiin, muu on ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
Kerroppa🤭
Opettele kirjoittamaan.
Tää on vappaamuotoinen juttelupalsta, ei täälä kieliopilla ratsasteta.
Mikäs sun kommentti oli itse asiaan, ai niin, ei mikään. Tyhjästä on paha ammentaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sotaveteraania on vielä elossa? Taidetaan laskea kahden käden sormilla.
Oikeita sotaveteraaneja ei enää ole hengissä. Biologinen mahdottomuus.
Nyt älykkyyttä kehiin!
"Vuoden 2025 lopussa sotiemme veteraaneja oli joukossamme vielä noin 900. Enemmistö heistä on naisia. Keski-ikä veteraaneilla on 100 vuotta"
Rydman/persut ovat lähteneet täysin MAGA/Orban-linjalle politiikan tekemisessään. Ensin poistetaan hannujen hom#rummukselta ja Lieksan so#maleilta rahoitus, ja nyt viedään kommarien woke-tutkimuksesta puolet rahoituksesta, koska valtsikassa pari vuotta opiskellut ministeri "ei pystynyt vakuuttumaan tutkimushankkeen perusteltavuudesta".
Rydellä ei itsellään ole mitään kompetenssia sosiaali-ja terveysministerin tehtävään - tämä on puhdasveristä identiteettipolitiikkaa ja kulttuurisotaa.
No leikkaukset johtuvat siitä, että persut VIHAAVAT suomalaisia.
Tämä on kaikki aivan tahallista ja suunnitelmallista. Ei ole suurempaa maanpettureiden puoluetta, kuin persut.
Ja toi sotainvalideilta leikkaaminen, noin alas ei kukaan ole aikaisemmin päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja persujen äänestäjät edelleen uskoo että pitävät Suomalaisten (tahallinen kirjoitusvirhe) puolta... vaikea käsittää kuinka voi olla niin yksinkertaista porukkaa.
Mitenkä se sua haittaa, kerroppa
Haittaa siten, että tämä aivoton massa, sopulilauma, äänestää näitä omia "hillotolppa-diktaattoreita" jatkossakin. Eivät näe, että heitä käytetään vain hyväksi.
Luulevat, että PS on jotenkin pienen köyhän duunarin pelastaja, vaikka asia on ihan päin vastoin. Mutta tätä suomi ensin-agendaa vaan hoetaan makkarakojuilla suu vaahdossa, ja täydestä menee. Ei nähdä tai olla näkevinään, kuinka PS tosiasiassa heikentää ja kyykyttää pienituloisia saadakseen valtaa pienelle sisäpiirille puolueen johdossa.
Äänestäjiksi tämä massa kelpaa, ja kehumaan keisarin uusia vaatteita, ei muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi leikata? Suomella rahat loppu!
Onko lopussa?
Nyt sitä just laitettiin 5 miljardia Lapin junayhteyksien sähköistämiseen ja rataverkkoon
Kyse on veronmaksajien rahoista joita on jaettu holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko yllätys että Yle esittää kauan toivotut uudistukset huonossa valossa?
Ps: Järjestöt voivat vastaanottaa ihmisiltä rahaa aivan vapaasti edelleen. Hyvä asia kerää kyllä rikkaita lahjoittajia.
Vapaaehtoisena työnä nuo pitäisi järjestää, eikä rahasampona toimistoväelle. Hyötysuhde on olematon, ja auttamisen nimissä on otettu joku kohde näennäisesti. Liian helppoa nyhtää rahaa valtiolta.
Wille leikkaa ja puhdistaa järjestörälssiä, jotta toiminta olisi enemmän avustettava painoitteista avustajapainottuisuuden sijaan. Nyt ensi järjestörälssi aisoihin, jonka jälkeen varmistetaan avustettavien hyvinvointi ja oikeudenmukainen hoito. Järjestörälssiltä turhat pois ja se mitä heille jätetään niin siitä osa avustettaville.
Oikeita sotaveteraaneja ei enää ole hengissä. Biologinen mahdottomuus.