Miksi ajat autolla sateessa takavalot sammutettuina?
Aamun liikenteessä sadekelissä tätä asiaa ihmettelin.
Kommentit (149)
Joku veti asuntovaunua ja ajoi pitkät päällä koko ajan. Kivasti häikäisi edellä ajavia.
Vierailija kirjoitti:
Joku veti asuntovaunua ja ajoi pitkät päällä koko ajan. Kivasti häikäisi edellä ajavia.
Kaikenlaisia hönöjä ajelee autolla asuntovaunu perässä.
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa valot ovat automaattisia.
Eli et ymmärrä asiasta hevouittua
Tarkistakaa nyt välillä millä valoilla ajatte. Pitkä päällä kesällä päivällä ja edessä autojono. Kivasti häikäisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa valot ovat automaattisia.
Me ostettiin just uusi auto ja pyydettiin, että siinä whatever luovutushuollossa, jonka tekivät, ohjelmoitiin automatiikka laittamaan myös takavalot päälle aina. Ihan vaan, koska ollaan fossiileja, joiden mielestä se takavalojen palaminen on kaikssa olosuhteissa turvallisempaa kuin palamattomuus. Ja jos se automatiikka ei niitä ajovaloja laita päälle, niin autosta löytyy namiska, josta valot menee päälle. Että kyllä se ihan omistajasta tai kuskista on kiinni, mitkä valot palavat.
Tää oli kyllä paras. :DD Fossiili ei osaa kytkeä ilman huoltomiestä valoja autossaan päälle?
Parasta viihdettä koko palsta. Paljonko se veloitti tästä palvelusta toopea?
Ja minä kun luulin, että persuhullu on typerä. Tämähän on varmaan se palstan mitään ymmärtämätön.
Vierailija kirjoitti:
Joku veti asuntovaunua ja ajoi pitkät päällä koko ajan. Kivasti häikäisi edellä ajavia.
Sehän vaan huomautti muita, kun muut eivät olleet laittaneet takavaloja päälle. Joku palstalainen liikenteessä
Uusissa autoissa ei mene pimeällä takavalot päälle automaattisesti. Viime talvena oli näitä autoja paljon liikenteessä, joilla ei ollut pimeällä takavalot päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku veti asuntovaunua ja ajoi pitkät päällä koko ajan. Kivasti häikäisi edellä ajavia.
Sehän vaan huomautti muita, kun muut eivät olleet laittaneet takavaloja päälle. Joku palstalainen liikenteessä
Keskellä kirkasta päivää.
Maailmassa on monta ihmeellistä ja kummallista asiaa, ap.
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa ei mene pimeällä takavalot päälle automaattisesti. Viime talvena oli näitä autoja paljon liikenteessä, joilla ei ollut pimeällä takavalot päällä.
Ihmiset ajavat talvella iltaisin pimeällä päivävaloilla. Heillä ei ole takavalot päällä ja osa ajaa vielä pikatiellä eli heitä ei välttämättä nähdä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sakkoa suut ja silmät täyteen niin alkaa löytymään auton ohjekirja hanskalokerosta. Kuski on auton kapteeni ja vastaa autosta vaikkei olisi omakaan !
Kuten ne ovat hillinneet ylinopeuksia, rattijuopumuksia, yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa ei mene pimeällä takavalot päälle automaattisesti. Viime talvena oli näitä autoja paljon liikenteessä, joilla ei ollut pimeällä takavalot päällä.
Ihmiset ajavat talvella iltaisin pimeällä päivävaloilla. Heillä ei ole takavalot päällä ja osa ajaa vielä pikatiellä eli heitä ei välttämättä nähdä ollenkaan.
Jos joku ajaa pikatiellä perään niin ehkä seuraavalla kerralla muistaa laittaa myös takavalot päälle pimeällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähäm en ala mitääm nappuloita vääntelemään. Olen ostanu auton, jossa on varta vasten automatiikka. Kyllä jämpti om näin.
Jep. Minähän en käytä vilkkua, koska tiedän ihan itse, että mihin olen menossa!1111
Mutta poistuessasi tyhjästä kiertoliittymästä näytät vilkkua vaikkei muita ajoneuvoja ole mailla eikä halmeilla !
Miksi äänestit EU:n liittymistä ?
Ostat halvan auton minimi varusteilla. Silloin joudut ITSE kytkemään ne valot päälle. Paremmin varustelluissa autoissa ne menee päälle automaattisesti, myös esim. kun ajat auringosta varjoon tai parkkihalliin tai tunneliin...
Suomalaisilla ei ole ajotaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Ostat halvan auton minimi varusteilla. Silloin joudut ITSE kytkemään ne valot päälle. Paremmin varustelluissa autoissa ne menee päälle automaattisesti, myös esim. kun ajat auringosta varjoon tai parkkihalliin tai tunneliin...
Ei näköjään kaikissa, kun sulla ei ole takavalot uudessa autossa päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusissa autoissa ei mene pimeällä takavalot päälle automaattisesti. Viime talvena oli näitä autoja paljon liikenteessä, joilla ei ollut pimeällä takavalot päällä.
Ihmiset ajavat talvella iltaisin pimeällä päivävaloilla. Heillä ei ole takavalot päällä ja osa ajaa vielä pikatiellä eli heitä ei välttämättä nähdä ollenkaan.
Jos joku ajaa pikatiellä perään niin ehkä seuraavalla kerralla muistaa laittaa myös takavalot päälle pimeällä.
Sattuuko sinulle näin useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähäm en ala mitääm nappuloita vääntelemään. Olen ostanu auton, jossa on varta vasten automatiikka. Kyllä jämpti om näin.
Jep. Minähän en käytä vilkkua, koska tiedän ihan itse, että mihin olen menossa!1111
Mutta poistuessasi tyhjästä kiertoliittymästä näytät vilkkua vaikkei muita ajoneuvoja ole mailla eikä halmeilla !
Kiertoliittymään mennessä vilkutetaan, jotta takatuleva tietää kumpaan suuntaan menet. Jopa minä tiedän tuon, vaikka täällä ei ole kuin yksi ympyrä.
Se on vihreä, joten se varmasti omistaa vanhan savuttavan patanokan, kuten esikuvansakin