Lue keskustelun säännöt.
Poikani oli uhkapelannut tilinsä tyhjäksi viime yönä (tuhansia). Nyt ihan maansa myyneenä
23.06.2026 |
kun kesä on piloilla. Oli monelaista ohjelmaa suunnitteilla kavereiden kanssa, mutta ei enää rahaa toteuttaa.
Olisipa vielä ajat kun pelejä pelattiin vain kaupan alauloissa. Nettipelaaminen on aivan liian helppoa ja vaikuttaa, että monia varsinkin nuoria poikia koukuttaa.
No sanoin, että tässä sulle nyt opetus, ja kannattaa varmaan jatkossa pysyä peleistä erossa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Pelimiehiä?
Selvästikin...so not.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun veli pelasi 100000 euroa perinnöstä. Tuhlasi muutenkin kaikeen typerään eikä ostanut asuntoa edes vaikka saatiinn molemmat 300000 euroa. Veljeni tuhlasi kaiken 2 vuodessa. Minä ostin asunnon ja asun siinä nyt 10 vuoden jälkeenkin vielä.
Takuuvarma konsti myös jos toimii itse pankkina. Pitää esimerkiksi varastossa 100000 euroa "pankkina". Sitten pelaa 1000 euron setteinä. Se, että häviäisi noin monta kertaa putkeen on hyvin epätodennäköisetä. Kohta kasasa on 200000 euron "pankki" ja panosta voi korottaa. Ei aikaakaan kun pankissa on jo tuo miljoona jne. Toimii kuin junan vessa.