Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani oli uhkapelannut tilinsä tyhjäksi viime yönä (tuhansia). Nyt ihan maansa myyneenä

Vierailija
23.06.2026 |

kun kesä on piloilla. Oli monelaista ohjelmaa suunnitteilla kavereiden kanssa, mutta ei enää rahaa toteuttaa.

Olisipa vielä ajat kun pelejä pelattiin vain kaupan alauloissa. Nettipelaaminen on aivan liian helppoa ja vaikuttaa, että monia varsinkin nuoria poikia koukuttaa.

 

No sanoin, että tässä sulle nyt opetus, ja kannattaa varmaan jatkossa pysyä peleistä erossa.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ne on voitettava takas. hölmö

Pankista miljoonan verran lainaa ja kaikki punaiselle. Jos tulee musta, niin kaksi miljoonaa lainaa, ja toisto. Jne jne.

Helppo tapa tienata miltsi 😊

Takuuvarma konsti myös jos toimii itse pankkina. Pitää esimerkiksi varastossa 100000 euroa "pankkina". Sitten pelaa 1000 euron setteinä. Se, että häviäisi noin monta kertaa putkeen on hyvin epätodennäköisetä. Kohta kasasa on 200000 euron "pankki" ja panosta voi korottaa. Ei aikaakaan kun pankissa on jo tuo miljoona jne. Toimii kuin junan vessa.

Vierailija
122/123 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelimiehiä?

Selvästikin...so not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli pelasi 100000 euroa perinnöstä. Tuhlasi muutenkin kaikeen typerään eikä ostanut asuntoa edes vaikka saatiinn molemmat 300000 euroa. Veljeni tuhlasi kaiken 2 vuodessa. Minä ostin asunnon ja asun siinä nyt 10 vuoden jälkeenkin vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän