Mitenkä Orpo ja Adlercreutz sitten olisivat halunneet asioiden menevän? Miten järjestöt olisivat kyenneet valmistautumaan tukileikkauksiin
Näiden herrojen mukaan ei mitään muuta kättä pidempää järjestöille kuin komitea pähkäilemässä asiaa. Kuten nyt tapahtuukin.
Aika äkkinäinen jarru rahoituksessa olisi järjestöille tullut. Rydmanin linjausten ansioista on kuitenkin toisin ja järkevämmin.
Kommentit (5)
Halunnevat antaa tukia rikkaille kattojärjestöille ja niille eri somali- yms etnisille järjestöille.
Eivät he ole kertoneet omaa linjaustaan. Se on tässä aika outoa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole kertoneet omaa linjaustaan. Se on tässä aika outoa.
Niin. Miksi he vaikenevat. Kovaa meteliä pitäneet mutta mitään valmista ei ole tullut.
Jos Rydman ei olisi tehnyt omaa linjaustaan virkamiesten kanssa, niin ilmeisesti koko asia olisi jäänyt Orpolta edistymättä. Rydman olisi saanut syytökset saamattomuudesta ko. herroilta syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät he ole kertoneet omaa linjaustaan. Se on tässä aika outoa.
Niin. Miksi he vaikenevat. Kovaa meteliä pitäneet mutta mitään valmista ei ole tullut.
Jos Rydman ei olisi tehnyt omaa linjaustaan virkamiesten kanssa, niin ilmeisesti koko asia olisi jäänyt Orpolta edistymättä. Rydman olisi saanut syytökset saamattomuudesta ko. herroilta syksyllä.
Ei kai kukaan oleta että virnuileva pätkä saisi mitään aikaiseksi. Joten häntä ei olisi syytetty yhtään mistään.
Mitä Orpo tekee millään ministerillä jos jokin komitea on aina parempi päättämään vastuuministerin asioista?