Poikani oli uhkapelannut tilinsä tyhjäksi viime yönä (tuhansia). Nyt ihan maansa myyneenä
kun kesä on piloilla. Oli monelaista ohjelmaa suunnitteilla kavereiden kanssa, mutta ei enää rahaa toteuttaa.
Olisipa vielä ajat kun pelejä pelattiin vain kaupan alauloissa. Nettipelaaminen on aivan liian helppoa ja vaikuttaa, että monia varsinkin nuoria poikia koukuttaa.
No sanoin, että tässä sulle nyt opetus, ja kannattaa varmaan jatkossa pysyä peleistä erossa.
Kommentit (62)
Toivottavasti hän oppii tästä. Jos siihen liittyy yhtään peliriippuvuutta, kannattaa ohjata lasta avun piiriin. Tuhansia euroja yhdessä yössä on jo valtava määrä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän oppii tästä. Jos siihen liittyy yhtään peliriippuvuutta, kannattaa ohjata lasta avun piiriin. Tuhansia euroja yhdessä yössä on jo valtava määrä rahaa.
Tuhansi euroja kerrallaan pelaavalla on jo tosi paha peliriippuvuus. Siitä veemäinen tauti, että tulee tosi kalliiksi ja paranemisennuste on huono.
Ap, yritä saada poikasi hakemaan apua. Muutaman kuukauden päästä on kymppitonneja pikavippejä perinnässä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän oppii tästä. Jos siihen liittyy yhtään peliriippuvuutta, kannattaa ohjata lasta avun piiriin. Tuhansia euroja yhdessä yössä on jo valtava määrä rahaa.
Jos?
Pikavippi firmasta lisää rahaa ja pelit jatkuu.
Selität tilanteen reilusti ja kerrot että teidän on nyt vaan parempi erota eikä jatkaa matkaanne enää yhdessä.
Minä lottoan 20€ viikossa vaikka tiedän ettei se ole järkevää, mutta en ymmärrä miksi ihmiset haluaa pelata koko omaisuutensa pois kun kaikki tietää että pelit on tehty niin ettei niistä voi pitemmän päälle voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lottoan 20€ viikossa vaikka tiedän ettei se ole järkevää, mutta en ymmärrä miksi ihmiset haluaa pelata koko omaisuutensa pois kun kaikki tietää että pelit on tehty niin ettei niistä voi pitemmän päälle voittaa.
Kukaan ei halua pelata omaisuuttaan pois.
Joku voisi opastaa kaveria eteenpäin asiassa? Joko pikavippaamalla, tai työpaikalta kavaltamalla, voisi pystyttää uuden pelikassan, jonka avulla skarppi kaveri voittaa helposti takaisin hävityt rahat, ja enemmänkin. Jokainen on joskus aloittanut, ja kohdannut alussa pieniä vastoinkäymisiä. Niistä ei pidä lannistua.
Vierailija kirjoitti:
Erehdyksistä oppii parhaiten
Ei päde riippuvuussairauksissa.
Vierailija kirjoitti:
Buhahahahahaa 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂
Ja sinä saatanan pelle keräät pisteitä tilanteesta, jossa toinen kärsii.
Jokainen peliriippuvainen katuu siihen saakka kunnes rahaa löytyy taas jostain. Pelipaikkoja löytynyt ennen nettiäkin. Nähnyt sen. Parasta ohjata heti avun piiriin. Itse ei valvoa tai opastaa pysty, koska peittävät tekonsa tehokkaasti ja valehtelevat surutta.
No rahaa se vaan on, sitä saa aina lisää.
Samanlainen addiktio kuin esim alkoholismi, josta ei noin vaan oppimalla pääse eroon, äkkiä apuja jonnelle.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi opastaa kaveria eteenpäin asiassa? Joko pikavippaamalla, tai työpaikalta kavaltamalla, voisi pystyttää uuden pelikassan, jonka avulla skarppi kaveri voittaa helposti takaisin hävityt rahat, ja enemmänkin. Jokainen on joskus aloittanut, ja kohdannut alussa pieniä vastoinkäymisiä. Niistä ei pidä lannistua.
Eli syvemmälle suohon vaan kaveri, ikään kuin nykyisessä jamassa ei olisi tarpeeksi ja ylikin. Vielä pitäisi uusi pelikassa pystyttää pikavippien ja rikosten voimin. Kyllä ne on tuossa kohtaa pelit pelattu.
Mitäpä voi odottaa pojasta jos äitikin on noin tyhmä.
Buhahahahahaa 🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂