Joku mummo osti tänään s- marketista 7 litraa punaista maitoa. Minusta aika epäterveellistä
Mihin yksi ihminen tarvitsee maitoa niin paljon, jäin miettimään.. O-o
Kommentit (120)
Mummoikäisen tarvitsee tuskin kauheasti huolehtia pitkän ajan terveysvaikutuksia. Voi vetää vaikka kokkelia viivan pari joka päivä, tuskin eliniänodotteeseen kauheasti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Jos on geeniviasta johtuva kolesterolivaiva, se on ihan sama syökö voita vai margariinia. Lääkityksen se vaatii kumminkin, margariini ei lievitä sitä yhtään.
Aivan, margariini ei lievitä, päinvastoin. Aito rasva hoitaa ja pitää kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina käyttänyt punaista maitoa. Ikää 70 ja ihan terve. En tosin juo sitä mutta ruuanlaittoon käytän aina vain tuota, siis ruokiin joissa maitoa käytetään.
Onko olemassa muita Maitoja?
Jotain vedellä jatkettuja mutta eihän ne mitään Maitoja ole.
Ehkä se treenaa armottomilla painoilla ja tekee Arskat
Vierailija kirjoitti:
Minä menen pian kauppaan ja ostan myös. En ole ostanut pitkään aikaan. Kiitos vinkistä!
Varo vaan, terveys voi mennä heti kun olet maksanut maidot.
Ehkä mummo muisti, että kotona on iso ja nälkäinen lapsilauma odottamassa? Tai odottaa lapsenlapsia käymään. Ja oikeastaan, mistä tiedät, vaikka olisikin? Mistä tiedät, että on yksin?
Sain juuri päätökseen askareeni.
Keitin 70 litraa Pontikkaa.
M86
Mitä sitte? Oliko sulla joku pointti tähän?
Miksi sinua kiinnostaa jonkun yksittäisen mummon ostokset? Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä kaupasta ostaa.
Ystäväni osti kerran kärryllisen viinirypäleitä ja toisen kärryllisen sokeria. Arvaatko miksi?
90v. sukulainen pääsee kerran viikossa taksilla kauppaan 27km:n päähän. Hän on aina juonut punaista maitoa, paitsi ensimmäiset 65ikävuottansa kotimaitoa, jonka rasva% oli n.5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Jos on geeniviasta johtuva kolesterolivaiva, se on ihan sama syökö voita vai margariinia. Lääkityksen se vaatii kumminkin, margariini ei lievitä sitä yhtään.
Aivan, margariini ei lievitä, päinvastoin. Aito rasva hoitaa ja pitää kunnossa.
Eipä näyttänyt suojaavan niitä karnivoreja, joilla suonikuvauksissa on löytynyt uusia tukoksia vuosien tai vuosikymmenen ruokavalion noudattamisen jälkeen. Te vain olette kuin uskossa ja valikoitte tutkimukset niin että ne tukevat käsityksiänne (ja nekin tulkitsette päin vtua). Mille tahansa löytyy todisteet kun tarpeeksi valkkaa ja ruokkii vahvistusharhaansa.
Itse en tullut raskaaksi ennen kuin aloin juoda punaista maitoa ja syömään päivittäin jäätelöä. Rasvaprosenttini oli liian alhainen raskaaksi tuloon.
Pijäppäs rummo turpas kii, mummo ostaa vaikka seittemän litraa kossua jos huvittaa, saatana!
Vierailija kirjoitti:
käytän sitä ainoastaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte? Oliko sulla joku pointti tähän?
Niin. Jos joku pappa olisi ostanut, olisiko ap yhtä pahoin sokeerrautunut?
Vierailija kirjoitti:
Punainen maitohan on parasta
en tuhlaisi rahoja muihin litkuihin
Aloittajalle: mummukka osti maidot omillaan. Minä ihmettelen, miksi Lehtosen Lasse ostaa sulle Batterya
No niin! Kävin kaupassa ja ostin kaksi litraa punaista maitoa. Hyvä minä!
Mutta pöyristyin kassalla suunnattomasti, kun edellä oli kaksi nuorta ihmistä, jotka ostivat kaksi tölkkiä limonadia. Mitä ihmettä ne sellaista ostavat? Hanasta tulee vettä. Kukaan ei tarvitse limonadia hengissä pysymiseen.