Joku mummo osti tänään s- marketista 7 litraa punaista maitoa. Minusta aika epäterveellistä
Mihin yksi ihminen tarvitsee maitoa niin paljon, jäin miettimään.. O-o
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Jos on geeniviasta johtuva kolesterolivaiva, se on ihan sama syökö voita vai margariinia. Lääkityksen se vaatii kumminkin, margariini ei lievitä sitä yhtään.
Millä meriiteillä kirjoittelet tai kenen (harhaisia) oppeja toistelet?
Googlaa FH-tauti, sisäistä se ja lopeta täysin turha rääkyminen asiasta, josta et näköjään älyä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Jos on geeniviasta johtuva kolesterolivaiva, se on ihan sama syökö voita vai margariinia. Lääkityksen se vaatii kumminkin, margariini ei lievitä sitä yhtään.
Googlaa FH-tauti, sisäistä se ja lopeta täysin turha rääkyminen asiasta, josta et näköjään älyä yhtään mitään.
Paremmin älyän kuin sinä, suorastaan säälittää nuo kirjoittelunne joista näkee että ensimmäistäkään asiaa ei ole ymmärretty.
Rasvaton maito nostaa verensokeria selvästi enemmän kuin esim. punainen maito:
Itse et edes elä lähellekään niin vanhaksi idiot.
Vierailija kirjoitti:
Rasvaton maito nostaa verensokeria selvästi enemmän kuin esim. punainen maito:
Eikös rasvaton maito yleensä ole myös laktoositonta, joten tuo lienee melkoista skeidaa? Toki pitää paikkansa että maitorasvakin hillitsee muun ravinnon aikaan saamaa rasvan kertymistä aiheuttavaa glukoosipiikkiä.
No se on ilmeisesti se teidän mielestä täysin satuhamo-mummo, joka hoitaa niitä lapsenlapsiaan. Nytpä sait konkreettisen esimerkin, että sellaisia isovanhempia oikeasti on. Ja itse asiassa paljon, mutta te yleistätte kaikki isovanhemmat niihin teidän luomiinne mielikuviin pahasta anopista (nimenomaan anopista), joka ei suostu koskaan hoitamaan teidän lapsianne.
Tälle mummolle ilmeisesti tulee lapsenlapset pitemmäksi aikaa hoitoon, nythän on kesä. Kyllä ne parhaat letut tulee punaisesta maidosta, ja punaista maitoa minäkin laitan makaroonilaatikkoon.
Ei tarvi niitä lapsia olla kuin kolme tai neljä siinä, niin tuo seitsemän maitopurkkia on äkkiä kaputt.
Litra menee pannukakku, puoli litraa pullataikinaan, jos papan kanssa syövät esim riisipuuroa tai mannapuuroa siihen menee taas litra. Äkkiä saa kulumaan jos paljon leipoo.
Vierailija kirjoitti:
Jaa... vain sinun mielipide. Toiset taas tarvitsee...kalakeittoon, juustoon, kahviin, leipomiseen , viilin tekoon jne.....😂😂😂😂
Ap, olet riemuidiootti. Ei minulla muuta.
Vanhukset läträävät paljon maitoa. Mun appiukko joka on yhdeksänkymppinen juo joka päivä 4 litraa Eila maitojuomaa. Heille maito on joku kansallisjuoma.
Hän ihmettelee miksi en minä eikä vaimoni eli hänen tyttärensä juo maitoa ollenkaan, ei edes maitojuomaa jonka pitäisi olla laktoositonta. Hän ei ymmärrä että aikuinen ihminen ei tarvitse maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse minkäänlaista maitoa mihinkään tissistä vieroittamisen jälkeen !
Claude: [FH:n hoitamisesta - vier.] Jos esimerkiksi vähennät punaista lihaa tai täysmaitotuotteita, voit odottaa korkeintaan muutaman prosentin laskua LDL-arvoissa – ei dramaattista muutosta. FH:n hoito perustuu pääosin lääkitykseen, ja ruokavalio on hyödyllinen lisä kokonaisriskin hallinnassa (mukaan lukien muut sydän- ja verisuonitautien riskitekijät kuten verenpaine ja tupakointi).
Tuo ei ilmeisesti kompensoi sitä että erityisesti eläinrasvat suojannevat pahimmillaan T2D:iin johtavilta äkillisiltä glukoosipiikeiltä.
Vierailija kirjoitti:
No jotain se on tehny oikein jos on jo mummo ikään päässy.
Suomimuijat näyttää mummoilta nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei tarvitse minkäänlaista maitoa mihinkään tissistä vieroittamisen jälkeen !
Moniin ruokiin ja erityisesti leivonnaisiin tarvitaan.
Spede menehtyi ilmeisesti liialliseen punaisen maidon juontiin. Kertoi muistaakseni juovansa 3 litraa päivässä sitä! En toki ole tuosta satavarma...
Olisiko ollut parempi, jos olisi ostanut 7 litraa olutta?
Vierailija kirjoitti:
Spede menehtyi ilmeisesti liialliseen punaisen maidon juontiin. Kertoi muistaakseni juovansa 3 litraa päivässä sitä! En toki ole tuosta satavarma...
Ei pidä paikkaansa, tässä oikea info:
Kyllä, tämä pitää paikkansa! Spede Pasanen tunnettiin erikoisista ruokailutottumuksistaan, ja useiden lähteiden mukaan hän joi neljä litraa täysmaitoa päivittäin. Yle
Muutenkin hänen elämäntapansa kuvataan kirjallisuudessa varsin äärimmäisinä: hän saattoi polttaa neljä askia päivässä, mieheen upposi jopa 15 kupillista kahvia päivässä, jokaiseen kolme sokeripalaa, ja jääkaappi oli usein tyhjä, mutta mukana kulki voinappeja stressin varalle. Verkkouutiset
Punaisessa maidossa on rasvaa n.4%....