Joku mummo osti tänään s- marketista 7 litraa punaista maitoa. Minusta aika epäterveellistä
Mihin yksi ihminen tarvitsee maitoa niin paljon, jäin miettimään.. O-o
Kommentit (60)
Olen aina käyttänyt punaista maitoa. Ikää 70 ja ihan terve. En tosin juo sitä mutta ruuanlaittoon käytän aina vain tuota, siis ruokiin joissa maitoa käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Tekee juhannusjuustokeittoa. Nam! Olen joskus ostanut kaupasta sitä valmiina ja oli aivan kamala. Vaan mummon keittämä oli ihanaa, enää sitä ei saa. Pitäisiköhän itse opetella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
No onneksi sinä tiedät muidenkin asiat paremmin.
Et varmaan kirjoittaisi, jos olisi ostanut Zero Pepsiä, sitä aspartaamilitkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mummo on punaista maitoa litkinyt litroittain elämänsä aikana ja henki vieläkin pihisee, niin miten siitä voi vetää johtopäätöksen, että se on epäterveellistä?
Sillähän voi olla vaikka mitä sairauksia. Ihan kuin kukaan tietäisi tuntemattomien ihmisten nykyisistä tai menneistä vaivoista mitään. Hengissä oleminen ei tarkoita että ihminen on terve.
Monihan voi elää sydärinkin jälkeen pitkään. Tai sairastaa vanhana sepelvaltimotautia. Kaikki kun ei näy ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Hohhoijjaa...
Vierailija kirjoitti:
muitten elämä on aina kiintoisampaa, eikös...
Ja ihmiset luulevat tietävänsä muiden elämästä kaiken. Miten ovat syöneet, mitä sairauksia niillä on tai ei ole jne. Lue vaikka tätäkin ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
Jos on geeniviasta johtuva kolesterolivaiva, se on ihan sama syökö voita vai margariinia. Lääkityksen se vaatii kumminkin, margariini ei lievitä sitä yhtään.
Teen lapsenlapsosille vasullisen mannapuuroa 🧺🍚
T. Mumma👵🏻
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan kirjoittaisi, jos olisi ostanut Zero Pepsiä, sitä aspartaamilitkua
Mikäs tuo on?
Minä menen pian kauppaan ja ostan myös. En ole ostanut pitkään aikaan. Kiitos vinkistä!
Vie narkkarille tai rapajuopolle ravintoa. Narkilla on pakki kovilla kaikista aineista mitä hän käyttää, kuten rapajuopolla myös.
Heillä on kehossa puutostila mm. kalsiumista, ja punainen täysmaito sisältää paljon kalsiumia, rasvaa ym. tarpeellista ravinnetta halpaan hintaan, ja maito myös suojaa vatsakalvoa ärsytykseltä.
Tai sitten mummo juo itse maitoa paljon kaikista ym. syistä, olematta itse ennen aikojaan rappeutunut juopponarkki. Mummo kyllä syö varmaan jotain lääkkeitä mitkä ärsyttää vatsaa.
Rasvaisesta juustosta tai maidosta ei löydetty asiaa tutkittaessa odotettuja kolesterolihaittoja,vain voi näyttää nostavan kolesterolia.Eri juttu kuinka vaarallista sekään sitten on.
Prismassa oli kolmekymppinen Mies joka osti laatikollisen Kaljaa.
Mitä ihmettä se Mies tekee laatikollisella Kaljaa. Aika epäterveellistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.
Olen erittäin terve ja ostan aina punaista. Se on parasta maitoa kahviin kun tekee capuccinon. Siitä saa hyvin maitovaahtoa. Vanhempani elivät yli 90 vuotiaiksi ja JOIVAT punaista maitoa ruokajuomana. Kyllä sitä heillä aika tavalla päivän mittaan kului.
Minä taas ole nähnyt mitä toisenlaisilla geeneillä voi käydä punaisen maidon, rasvaisen lihan ja voin kanssa. Oman suvun geeneillä sillä ei saa pitkää ja tervettä elämää.
Ette ole edes kokeilleet.
Koko suku syönyt itsensä hautaan feikkiruualla.
En kirjoittanut mitään koko suvusta, muutamat syövät toisella tavalla eikä ole samoja ongelmia.
Punaisen maidon ostaminen epäterveellistä?
Eihän 7 litrasta punaista maitoa saa riisipuuroa kuin muutamaan pellilliseen karjalanpiirakoita.
Voi käyttää leivontaan suuren osan.