Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku mummo osti tänään s- marketista 7 litraa punaista maitoa. Minusta aika epäterveellistä

Vierailija
23.06.2026 |

Mihin yksi ihminen tarvitsee maitoa niin paljon, jäin miettimään.. O-o

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain se on tehny oikein jos on jo mummo ikään päässy.

Vierailija
2/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on järjestämässä isot lettukestit koko naapurustolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipoo varmaan lapsenlapsen rippijuhliin. 

Vierailija
4/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on elänyt niinkin vanhaksi että ei enää väliä vaikka joisi punaista maitoa 


Ehkä keittää puuron joka aamu maitoon 

Vierailija
5/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa tehdä miniän hääjuhliin makaroonilaatikkoa.

Vierailija
6/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli vanhanajan maitoa ja keittää juustokeittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä pysyy nälkä hyvin loitolla.

Vierailija
8/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitten elämä on aina kiintoisampaa, eikös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että kauppaan pitää ottaa mukaan kaikki ne, joille ostoksista on tarkoitus tehdä ruokaa.

Vierailija
10/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee vaikka itse tuorejuustoa tai juhannusjuustoa niin uppoaa tuo määrä hyvinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen pitää saada rasvaa ja kalsiumia, on ihan suositus

Vierailija
12/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ostanut pelkästään itselle...

Jos tekee juustoa, tekee viiliä, tekee jotain... jotain mitä täysmaidosta tehdään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.

Vierailija
14/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä varmaan muut  ainekset oli jo siihen mitä tarvitsee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoilla on tapa hamstrata. 

Vierailija
16/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.

Minä laitan Kahviin. Ihan vaan maun takia. Ihan terve olen silti?

Vierailija
17/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.

Tarvitsee jos tekee vaikka kotijuustoa. Siihen tarvitaan paljon maitoa, juustonjuoksutinta, ja iso kattila. Tuloksena pikku möykky kotijuustoa. Suurin osa valuu herana pois.

Vierailija
18/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on pidot tulossa. Pitää leipoa pullaa, tehdä riisipiirakoita, kotijuustoa, lettuja ja viiliä. Lastenlapset syövät niin mahdottomasti. 

Vierailija
19/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve ihminen ei punaista maitoa tarvitse mihinkään.

Minä laitan Kahviin. Ihan vaan maun takia. Ihan terve olen silti?

Terve ihminen ei kahviakaan tarvitse mihinkään.

Vierailija
20/60 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummo on elänyt niinkin vanhaksi että ei enää väliä vaikka joisi punaista maitoa 


Ehkä keittää puuron joka aamu maitoon 

Nimenomaan välittää edelleen kun antaa keholle oikeaa ravintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän