HS: "Asenteet sateenkaariväkeä kohtaan ovat koventuneet." väittävät, mutta onko oikeasti?
Veikkaanpa että syynä on nykyisen kaltaisen tuputus. Asia ei ole niin että nyt tätä tarvitaan entistä enemmän, vaan se on juuri päinvastoin. Tarvitaan maltillista suhtautumista, ei tätä jatkuvaa ylikorostamista. Jos joku on homo, niin aha, mitä sitten. SE ei ole mikään juhlan ja juhlimisen paikka, että voi miten ihanaa ja ihqua kun olet homo.
Lisäksi nykyään ei ole kyse pelkästään homoista, vaan nykyisen kaltaisesta trans-liikkeestä, jolla ei edes ole enää mitään tekemistä entisen kaltaisen trans-seksuaalisuuden kanssa. Vihreiden vaatimat hormoniblokkerit lapsille nostattavat myös vihan tunteita tavan kansassa. Ymmärrettävästi.
Kommentit (253)
"Nyt ei ole pelkkä vähemmistön juhla kun tähän on painostettu mukaan aivan kaikki tahot Kaupunkiliikennettä ja kaikkia mahdollisia yrityksiä myöten. Kun astun ratikkaan, haluan astua neutraaliin liikennevälineeseen, tai kun käyn Terveystalossa, haluan astua neutraaliin terveystaloon, tai ihan mihin tahansa muuhun yritykseen. En kaipaa minkään yhden asian ylikorostamista. "
Muku minä haluan että koko maailma pyörii sen ympärillä mikä juuri minulle sopii...
En minäkään nauti siitä että koko maailma muuttuu yhdeksi jouluksi jo marraskuun alkupuolella mutta en minä sitä halua kieltää koska se on ilo ja tärkeää jollekin muulle.
"Aivan kuten uskonnot eivät omista moraalia, ei Pride omista ihmisoikeuksia ja saa määritellä mitä niihin mukamas kuuluu."
Mikä on sinusta se länsimainen moderni ihmisoikeuksien määritelmä joka ei sisällä vähemmistöjen oikeutta näkyä ja kuulua?
Vierailija kirjoitti:
"Saa näkyä ja kuulua kuten muutkin ihmiset. Se että urheilijoita ja muita cancelletaan kun ei käytä tämän vähemmistön logoa on sitä vääränlaista näkymistä. Samoin kuin kokonaisen kesäkuukaden omiminen tämän vähemmistön juhlistamiseen ja yritysten sun muiden velvoittaminen tähän tai muuten ei hyvä heilu. "
Saa näkyä ja kuulua mutta sitten kuitenkin kerrot heti perään miten ei saa näky eikä kuulua?
Ei saa osallistua yhteiskunnalliseen keskusteluun eikä kritisoida kenenkään ratkaisua? Ei saa juhlia päivää pidempään omaa asiaansa vaikka meillä on kyllä muitakin teemaviikkoja tai teemakuukausia? Ja varsinkaan ei saa ottaa yrityselämää mitenkään mukaan koska se vasta röyhkeää onkin vaikka esim. urheiluseurojen paidat ovat mainoksia täynnä ja sponsorointi on normi kaikkialla muualla yhteiskunnassa?
Kustantaako Pride tämän juhlansa itse? Ei muuten kustanna. Ilmaista näkyvyyttä tarjotaan erittäin epäreilusti.
Eivät yritykset muuta logoaan vaikka Keskon väriin minään kuukautena. Tuotemainokset urheilijoiden paidoissa ovat eri asia kuin tämän ideologisen liikkeen logo, eikä niihinkään mitä tahansa yrityksiä hyväksytä.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, yhteiset pelisäännöt koskettavat myös vähemmistöjä. "
Miten niin myös? Minsta heille sälytetään paljon enemmän sääntöjä kuin muille.
"Munaansa ja muita elimiään ei saa tyrkyttää kenellekään edes värikkääseen lippuun puettuna."
Joka vuosi sambakarnevaalin kulkue menee läpi Helsingin keskustan eikä ne asut kyllä paljon jätä tilaa enää mielikuvitukselle. Eikä siitä kukaan joka vuosi nosta kohua. Ehkä koska ne asut hivelevät enemmän sen keski-ikäisen heteromiehen silmää kuin Priden.
Ei sälytetä. Muutkin rikkovat sääntöjä, se ei tarkoita sitä että sinä saisit rikkoa sääntöjä vaan sitä, että se "muu" joka tyrkyttää heteromunaansa toimii väärin ja häntä rankaistaan siitä. Ihan niinkuin sinuakin jos tyrkytät sateenkaarielintäsi.
Molempien elimet kuuluvat piiloon ja molempia rankaistaan jos he syyllistyvät seksuaaliseen häirintään.
Sambakarnevaalien eetos ei ole sukuelimien hinkkaaminen (toisin kuin priden) vaan samba. Miksette mene sinne sambakarnevaaliin esittelemään itsejänne sen sijaan, että pitää perustaa elin-festivaali missä levittää elin-häirintää? Uskokaa jo, ketään ei kiinnosta elimenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ehkä kannattaisi näkyä ja kuulua liikaa ja väärällä tavalla. "
Edelleen todistat pointtini. Vähemmistöjen pitäisi näkyä ja kuulua juuri oikealla tavalla ja oikean määrän jotta kelpaavat sitten enemmistölle. Eli siis joku muu edelleen määrittää sen miten saa olla ja näkyä.
Paksu kallo sulla kyllä on kun ei millään mene perille. Saa näkyä ja kuulua kuten muutkin ihmiset. Se että urheilijoita ja muita cancelletaan kun ei käytä tämän vähemmistön logoa on sitä vääränlaista näkymistä. Samoin kuin kokonaisen kesäkuukaden omiminen tämän vähemmistön juhlistamiseen ja yritysten sun muiden velvoittaminen tähän tai muuten ei hyvä heilu.
Urheilija käyttää sitä paitaa, jota sponsorisopimus koskee, vaikka se esittäisi itse saatanaa. Näin toimii urheilubisnes. Turha siitä on homoja syyttää.
Niinno, kun koulun seksivalistus on sitä että aikuinen mies opastaa lapsia ottamaan itsestään hyviä dickpicejä ja poikia tukahduttamaan kakomisrefleksinsä, voi tosiaan hämmästellä asennemuutosta.
Fanaattisuuteen kuuluu se sitten, että omaa toimintaa ei tarkasteta kritiikin johdosta vaan sitä kiihdytetään koska toiminnan juju ei ollut mennyt perille - siksihän kritisoijat kritisoivat. Ei vät sen takia että toiminnassa olisi tarkastamisen varaa. Näin ajattelee woke. Näin ajattelee äärivasemmisto.jopa demarit ajattelevat näin. Vimmalla taotaan päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ehkä kannattaisi näkyä ja kuulua liikaa ja väärällä tavalla. "
Edelleen todistat pointtini. Vähemmistöjen pitäisi näkyä ja kuulua juuri oikealla tavalla ja oikean määrän jotta kelpaavat sitten enemmistölle. Eli siis joku muu edelleen määrittää sen miten saa olla ja näkyä.
Paksu kallo sulla kyllä on kun ei millään mene perille. Saa näkyä ja kuulua kuten muutkin ihmiset. Se että urheilijoita ja muita cancelletaan kun ei käytä tämän vähemmistön logoa on sitä vääränlaista näkymistä. Samoin kuin kokonaisen kesäkuukaden omiminen tämän vähemmistön juhlistamiseen ja yritysten sun muiden velvoittaminen tähän tai muuten ei hyvä heilu.
Urheilija käyttää sitä paitaa, jota sponsorisopimus koskee, vaikka se esittäisi itse saatanaa. Näin toimii urheilubisnes. Turha siitä on homoja syyttää.
Paitsi että Pride ei ollut yhdessäkään näistä tapauksista sponsori vaan muuten vain vaativat sitä.
"Ole vaan homo tai mikä tahansa muu vastaava mutta pitääkö sitä kailottaa koko maailmalle. Esimerkkinä naapuri jolla liehuu partsilla sateenkaarilippu. "
Heteron on ehkä hankala tajuta että koko muu maailma on aika lailla koko ajan sen heterouden näyttämö. Joka paikassa näkee avoimesti heteropareja kulkemassa kasi kädessä, pussaamassa, menemässä naimisiin, juhlistamassa kihlajaisia, hääpäiviä jne. Ne ovat kaikki heterouden "kailottamista" maailmalle vaikka ei hetero sitä itse huomaa koska hän totetuttaa samalla sitä yhteiskunnan normia.
Kun se heteromies pukeutuu ja käyttäytyy miehekkäällä tavalla, katsoo lätkää eikä Euroviisuja ja kertoo kaveriporukassa sen härskin vitsin, hän samalla näyttää kaikille että "katsokaa, minä olen hetero".
Vierailija kirjoitti:
"Kerro toki lisää, mikä ihme on ”kaltaiseni”. "
Ihminen joka ensin mainostaa miten kovin suvaitsevainen olenkaan ja sitten löytää nykyhetkestä sen aivan vastaavan kiistakysymyksen joka on sitten kuitenkin "se raja jonka yli en voi mennä".
"Olen hyvinkin arvoliberaali, aikanaan allekirjoitin kansalaisaloitteen tasa-arvoisesta avioliittolaista ja olen ollut Pridessa silloin kun se ei ollut ihmeellistä sekoilua. Sori mutta Pride on nykyään aika last season. Ei ole ok, että esimerkiksi Helsinki Priden työntekijöillä on kyseenalaiset työolosuhteet ja -ehdot. "
Kenenkään ei tarvitse tykätä Pridesta tai olla samaa mieltä sen kanssa kaikesta. En minäkään ole. Mutta on eri asia erityisesti hyökätä sitä vastaan ja sanoa että sitä ei tarvita tai sitä ei saisi järjestää. Tai että vähemmistöt eivät saisi näkyä kuin vain juuri niin paljon ja juuri sillä tavalla kun minä haluan.
Jospa lukisit tekstisi pari kertaa ihan ajatuksen kanssa ja kysyisit sitten itseltäsi, että mistäköhän vastareaktio mahtaa johtua? Missä ihmeessä näet jotain hyökkäämistä? Ovatko nämä hyökkääjät kanssasi samassa huoneessa? Edelleenkään kysymys ei ole transihmisistä vaan siitä, että Pride-liike yrittää puhua kaikkien seksuaalivähemmistöjen suulla. Enkö itse seksuaalivähemmistöön kuuluvana muka saa sanoa, ettei Pride edusta minua millään tasolla?
En ole kenellekään koskaan sanonut, miten heidän pitää olla ja elää. Ei minua eikä varmasti juuri ketään muutakaan ärsytä nähdä katukuvassa erilaisia vähemmistöjä. Se ei silti tarkoita sitä, etteikö transkuvioihin saisi suhtautua kriittisesti. Mielestäni on esimerkiksi todella kyseenalaista antaa kalliita transhoitoja julkisista verovaroista samaan aikaan kun syöpähoidot ovat kriisissä. Mikään muu seksuaalivähemmistö ei ole hakemassa ”hoitoja”, joten on ymmärrettävää että just tämä porukka herättää kritiikkiä. Tehkööt mitä lystäävät, mutta omalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Vaalit on tulossa. Pari puoluetta tekee jo vaalitöitä kaikkia vähemmistöjä kohtaan.
Liikuttavinta on nämä eri väristen kanssa naimisisissa olevat jotka vastustavat kaikkea kovasti. Brysselissä yksi myös prideä vaikka itsekin joskus ollut kävelemässä.
Niin, jos on eriväriset kanssa, niin pitäisi kyllä suvaita ihan kaikki sekoilu
No kyllä esim mustan miehen kanssa naimisissa, 5 lasta, ex narkkari pitäisi vähän suvaitsevampi olla. Hellarijuhlilta hurskaita päivityksiä.
Ja jos itse "kiihkouskovainen" pitäisi suvata myös muut uskovaiset toisistakin uskonnoistsa
Hänkin pilkkasi aasialaisia vaikka omat lapset eivät mitään pellavapäitä. Eikä hyväksy heitä joilla on pilkkuvirhe seksuaalisuudessa.
( vanha rovasti, ikisinkku, sanoi muistelmissaan, minussa on jumalan pilkkuvirhe mutta ikinä en ole sitä toteuttanut.)
"Paitsi että Pride ei ollut yhdessäkään näistä tapauksista sponsori vaan muuten vain vaativat sitä."
Pride oli virallinen yhteistyökumppani. On normaalia tehdä virallisia yhteistyösopimuksia myös sellaisten tahojen kanssa jota halutaan tukea mutta raha ei vaihda omistajaa. Samaa tehdään vaikka punaisen ristin ja vastaavien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
"Ole vaan homo tai mikä tahansa muu vastaava mutta pitääkö sitä kailottaa koko maailmalle. Esimerkkinä naapuri jolla liehuu partsilla sateenkaarilippu. "
Heteron on ehkä hankala tajuta että koko muu maailma on aika lailla koko ajan sen heterouden näyttämö. Joka paikassa näkee avoimesti heteropareja kulkemassa kasi kädessä, pussaamassa, menemässä naimisiin, juhlistamassa kihlajaisia, hääpäiviä jne. Ne ovat kaikki heterouden "kailottamista" maailmalle vaikka ei hetero sitä itse huomaa koska hän totetuttaa samalla sitä yhteiskunnan normia.
Kun se heteromies pukeutuu ja käyttäytyy miehekkäällä tavalla, katsoo lätkää eikä Euroviisuja ja kertoo kaveriporukassa sen härskin vitsin, hän samalla näyttää kaikille että "katsokaa, minä olen hetero".
Montako heteroa tiedät joka ei joudu vankilaan opastaessaan koulussa lapsia ottamaan itsestään hyviä dickpicejä ja tukahduttamaan kakomisrefleksiä voidakseen paremmin ottaa suihin?
Jostain syystä pitää liittyä SETA:an jotta ylläoleva muuttuu täysin hyväksyttäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ehkä kannattaisi näkyä ja kuulua liikaa ja väärällä tavalla. "
Edelleen todistat pointtini. Vähemmistöjen pitäisi näkyä ja kuulua juuri oikealla tavalla ja oikean määrän jotta kelpaavat sitten enemmistölle. Eli siis joku muu edelleen määrittää sen miten saa olla ja näkyä.
Paksu kallo sulla kyllä on kun ei millään mene perille. Saa näkyä ja kuulua kuten muutkin ihmiset. Se että urheilijoita ja muita cancelletaan kun ei käytä tämän vähemmistön logoa on sitä vääränlaista näkymistä. Samoin kuin kokonaisen kesäkuukaden omiminen tämän vähemmistön juhlistamiseen ja yritysten sun muiden velvoittaminen tähän tai muuten ei hyvä heilu.
Urheilija käyttää sitä paitaa, jota sponsorisopimus koskee, vaikka se esittäisi itse saatanaa. Näin toimii urheilubisnes. Turha siitä on homoja syyttää.
Paitsi että Pride ei ollut yhdessäkään näistä tapauksista sponsori vaan muuten vain vaativat sitä.
Ei seta voi vaatia pelipaitoja. Tarkistapa ja kerro, miksi ja kenen tahdosta ne pelipaidat oli.
Vierailija kirjoitti:
"Paitsi että Pride ei ollut yhdessäkään näistä tapauksista sponsori vaan muuten vain vaativat sitä."
Pride oli virallinen yhteistyökumppani. On normaalia tehdä virallisia yhteistyösopimuksia myös sellaisten tahojen kanssa jota halutaan tukea mutta raha ei vaihda omistajaa. Samaa tehdään vaikka punaisen ristin ja vastaavien kanssa.
Onko sponsori sama kuin "virallinen yhteistyökumppani?"
Aion toistaa kysymystä kunnes vastaat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Aakkosväen woketus on menossa pois muodista.
Neuvostovastaisuuskin oli aikanaan iso huoli. Siitäkin päästiin yli.
Vierailija kirjoitti:
"Ole vaan homo tai mikä tahansa muu vastaava mutta pitääkö sitä kailottaa koko maailmalle. Esimerkkinä naapuri jolla liehuu partsilla sateenkaarilippu. "
Heteron on ehkä hankala tajuta että koko muu maailma on aika lailla koko ajan sen heterouden näyttämö. Joka paikassa näkee avoimesti heteropareja kulkemassa kasi kädessä, pussaamassa, menemässä naimisiin, juhlistamassa kihlajaisia, hääpäiviä jne. Ne ovat kaikki heterouden "kailottamista" maailmalle vaikka ei hetero sitä itse huomaa koska hän totetuttaa samalla sitä yhteiskunnan normia.
Kun se heteromies pukeutuu ja käyttäytyy miehekkäällä tavalla, katsoo lätkää eikä Euroviisuja ja kertoo kaveriporukassa sen härskin vitsin, hän samalla näyttää kaikille että "katsokaa, minä olen hetero".
Onko homoja kielletty pussaamasta tai katsomasta jääkiekkoa vai mikä tää ongelma on olevinaan?
Vierailija kirjoitti:
"Ole vaan homo tai mikä tahansa muu vastaava mutta pitääkö sitä kailottaa koko maailmalle. Esimerkkinä naapuri jolla liehuu partsilla sateenkaarilippu. "
Heteron on ehkä hankala tajuta että koko muu maailma on aika lailla koko ajan sen heterouden näyttämö. Joka paikassa näkee avoimesti heteropareja kulkemassa kasi kädessä, pussaamassa, menemässä naimisiin, juhlistamassa kihlajaisia, hääpäiviä jne. Ne ovat kaikki heterouden "kailottamista" maailmalle vaikka ei hetero sitä itse huomaa koska hän totetuttaa samalla sitä yhteiskunnan normia.
Kun se heteromies pukeutuu ja käyttäytyy miehekkäällä tavalla, katsoo lätkää eikä Euroviisuja ja kertoo kaveriporukassa sen härskin vitsin, hän samalla näyttää kaikille että "katsokaa, minä olen hetero".
En ole hetero enkä ymmärrä mitä yrität sanoa. Terve identiteetti ei rakennu sen varaan, miten saa näkyä ja kuulua. Miten ihmeessä seksuaalisesta suuntauksesta voi saada itselleen niin ison ongelman? Uskotko oikeasti, että seksuaalivähemmistöihin ilkeästi suhtautuvat muuttaisivat asenteitaan jonkin Priden tai vastaavan kautta? Taitaa kuule käydä just toisin päin.
Sanoisin että se, onko vasurit hallituksessa vai ei, vaikuttaa myös yleiseen mielipiteeseen Suomessa ja Usassa. Tai on sellainen trendien mukaan menevä porukka joka kallistuu sille kannalle, mistä kulloinkin tuulee.
Ääripäissä on woke-porukka ja varsinaiset konservatiivit (kuten minä).
Sannan ja Bidenin kausien loppupuoli oli känselöinnin ja loukkaantumisien huippuaikaa, nyt on ilmapiiri ollut järkiintyneempää - mutta kun konservatiivi-porvaripuolueet vetää yleensä kovaa talouskuria on vasurit taas kohta vallassa...ja perversiot seuraa mukanaan.
Se näyttää tuputukselta, koska homofoobikot reagoivat kaikkeen sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjä koskeviin juttuihin, mikä taas vaikuttaa algoritmeihin niin, että samankaltaista sisältöä jaetaan enemmän.
Se tuputtaminen on johtuu kohteista itsestään, ei mistään muusta.
Ole vaan homo tai mikä tahansa muu vastaava mutta pitääkö sitä kailottaa koko maailmalle. Esimerkkinä naapuri jolla liehuu partsilla sateenkaarilippu.