Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alzheimerin tautia sairastanut nainen söi taikasieniä – alkoi keskustella uudelleen

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noista sienistä kehitetään lääkkeitä, Suomi on viimeinen maa jossa ne tulevat käyttöön. Täällä pitää kärsiä koska ei saa olla liian kivaa. Toimimattomia ja vaikeita haittavaikutuksia aiheuttavia psyykelääkkeitä kyllä määrätään holtittomasti. Enkä ole siis itse sieniä kokeillut (ja olen ollut 9 vuotta ilman päihteitä eli en ole myöskään mikään sieni/kannabisspämmääjä.)

Vierailija
2/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan kuollaan jo nyt sellaisiin syöpiin jotka Saksassa ja muualla euroopassa hoidetaan melkein käsikauppalääkkeillä.

Sitten hoetaan 1970-luvun mantraa erinomaisesta Suomalaisesta terveydenhoidosta.

Meillä loputtomat määrät rahaa kaadetaan hyväveliverkoston sotejohtajille ja kärjelleen käännetyn pyramidin pohjalla yksi sarisairaanhoitaja yrittää yksin pitää korttitaloa pystyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessahan kuollaan jo nyt sellaisiin syöpiin jotka Saksassa ja muualla euroopassa hoidetaan melkein käsikauppalääkkeillä.

Sitten hoetaan 1970-luvun mantraa erinomaisesta Suomalaisesta terveydenhoidosta.

Meillä loputtomat määrät rahaa kaadetaan hyväveliverkoston sotejohtajille ja kärjelleen käännetyn pyramidin pohjalla yksi sarisairaanhoitaja yrittää yksin pitää korttitaloa pystyssä.

Miksei olga Temonen saanut näitä mainioita käsikauppalääkkeitä vaikka Saksassa asti kävi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä