đUkraina on alkanut kerĂ€tĂ€ joukkoja Hersoniin đą maihinnousua varten. Sodan suunta on kÀÀntynyt. Krim on kaatumassa Ukrainan haltuun đšđšđš
Ukraina on alkanut kerÀtÀ joukkoja Hersoniin maihinnousua varten. Sodan suunta on kÀÀntynyt.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ukrainan sotilasjohto: "SuurhyökkÀys pian. Vihollisen pehmittÀminen kÀynnissÀ ja hyökkÀyksen edellytykset tÀyttyneet"
âWeâre creating conditions for a large-scale offensiveâ â Syrskyi in interview reveals AFU plans for 2026
https://uatv.ua/en/we-re-creating-conditions-for-a-large-scale-offensivâŠ
TÀmÀ
Surullista ettÀ cuckraina tapattaa vÀhemmistöjÀÀn zelenskullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitan aina kun voin
https://autaukrainaa .fi/
Ja se auttaa Ukrainaa
Siksi Pietarin trollit sitÀ pian
HAUKKUU
đ€Ł
Lahjoitin 100 euroa
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettÀ cuckraina tapattaa vÀhemmistöjÀÀn zelenskullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
-winner-
RyssÀnperseennuoleminen aiheuttaa pitemmÀn pÀÀlle aivotoiminnan hÀiriöitÀ, jos sitÀ nyt koskaan on ollutkaan.
RyssÀlÀ siellÀ tapattaa vÀhemmistöjÀÀn Puttikullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
Toisaalta, tuhat ryssÀnraatoa pÀivÀssÀ on ihan OK.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina aloittaa suurhyökkÀyksen kesÀllÀ
Upeaa
Vierailija kirjoitti:
Ukraina etenee jokapÀivÀ
https://www.verkkouutiset.fi/a/ukraina-vapauttanut-vuoden-alusta-yli-60âŠ
venÀjÀ perÀÀntyy vaikka all in
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettÀ cuckraina tapattaa vÀhemmistöjÀÀn zelenskullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
-winner-
RyssÀnperseennuoleminen aiheuttaa pitemmÀn pÀÀlle aivotoiminnan hÀiriöitÀ, jos sitÀ nyt koskaan on ollutkaan.
RyssÀlÀ siellÀ tapattaa vÀhemmistöjÀÀn Puttikullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
Toisaalta, tuhat ryssÀnraatoa pÀivÀssÀ on ihan OK.
EhkÀ aivotoimintasi palaa entiselleen jos lopetat venÀlÀisten perseiden nuolemisen.
Olet sairas kun haluat tuhannen viattoman kuolemaa PĂIVĂSSĂ!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette Ukrainan puolella?
Miksi emme olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettÀ cuckraina tapattaa vÀhemmistöjÀÀn zelenskullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
-winner-
RyssÀnperseennuoleminen aiheuttaa pitemmÀn pÀÀlle aivotoiminnan hÀiriöitÀ, jos sitÀ nyt koskaan on ollutkaan.
RyssÀlÀ siellÀ tapattaa vÀhemmistöjÀÀn Puttikullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
Toisaalta, tuhat ryssÀnraatoa pÀivÀssÀ on ihan OK.
EhkÀ aivotoimintasi palaa entiselleen jos lopetat venÀlÀisten perseiden nuolemisen.
Olet sairas kun haluat tuhannen viattoman kuolemaa PĂIVĂSSĂ!
-winner-
Niin, sinÀhÀn tÀssÀ esiinnyt ryssÀnperseennuolijana ja vain kuollut rysssÀ on hyvÀ rysssÀ.
Vierailija kirjoitti:
VenÀllÀ vain pieni raha menee korruptioon vaikka tÀÀllÀ muuta esitetÀÀnkin, sen tiedÀ, ettÀ hyllyt notkuvat herkkuja kaikista maista, Kaupoissa uusinta elektroniikkaa paljon, on levysoittimista uusimpiiin puhelimiin. TÀllÀkin hetkellÀ, rakennettaan uutta valtavaa moottoritietÀ siperiaan.
Juu ihan varmasti.
Ja kuu on juustoa.
Vierailija kirjoitti:
venÀjÀ on terroristivaltio
Muuten hyvÀ mutta VenÀjÀ ei ole islamilainen valtio.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukraina aloittaa suurhyökkÀyksen kesÀllÀ
MillÀ ne alottaa ku ei niillÀ ole miehiÀ sellasee? SinÀkö sinne menet
Maataan puolustavilla miehillÀ. Ukrainassa niitÀ on, VenÀjÀllÀ taas tsaarinsa munaa imeviÀ maaorjia.
Vierailija kirjoitti:
VenÀjÀ hÀvisi Ukrainan 24.2.2022
Oli miten oli. Tappiosta ei kuitenkaan voida puhua, jos Ukraina sÀilyttÀÀ asemansa itsenÀisenÀ valtiona. Kaikki tulevat aina muistamaan miten Ukraina taisteli viimeiseen asti urheasti. VenÀjÀ tullaan nÀkemÀÀn vielÀ useiden sukupolvien jÀlkeen sivistynÀttömÀnÀ roistona.
Ja surkimuksena, joka ei pÀÀssyt imperiuminsa uudelleenrakentamisessa alkua pidemmÀlle. Kaistale Ukrainaa on surkea saavutus "maailman toiseksi vahvimmalta armeijalta" ja aika surullinen nÀky verrattuna siihen mitÀ VenÀjÀ oli ennen ensimmÀistÀ maailmansotaa.
Bunkkeripappa on saamaton nahjus.
Vierailija kirjoitti:
denis penis pÀtkiÀ. ei ne siitÀ krimistÀ luovu vaikka pietari menis, liian tÀrkee sijainti venÀjÀlle
Ai Krim on heille tÀrkeÀmpi kuin Pietari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VenÀlÀiset on Pietarissa kyllÀstyneitÀ Putiniin ja sotaan. Kaikki menee alaspÀin ja heitÀ vÀhettÀÀ. Putte on heistÀ sotarikollinen.
Tai pahimmassa tapauksessa koettelemukset ja ulkoinen vihollinen saavat kansan ryhmittymÀÀn johtajan taakse. Ei ole ihan yksinkertainen juttu.
VenÀlÀiset ovat lampaita, jotka eivÀt sano tsaarilleen vastaan, mutteivat kyllÀ ole myöskÀÀn kovin hyvin ryhmittÀytyneet tÀmÀn taakse. NÀkyy siinÀ, ettei armeijaan ole kukaan menossa ellei asein pakoteta.
Koettelemukset ovat heidÀn oman herransa heille tuomia ja ulkoista vihollista ei olisi ellei tuo sama herra haastaisi ulkovaltojen kanssa riitaa.
mÀdÀntynyt venÀjÀ on lopussa
Vierailija kirjoitti:
Surullista ettÀ cuckraina tapattaa vÀhemmistöjÀÀn zelenskullin jÀrjettömÀssÀ sodassa.
-winner-
Surullista ettÀ luulet olevasi nokkela. Kuvaat VenÀjÀÀ ja luulet meidÀn menevÀn halpaan vaihtamalla VenÀjÀ-sanan tilalle Ukrainan ja Zelen tilalle Puten.
Te trollit olette surkeita.
Vierailija kirjoitti:
No heikko venÀjÀ hajoaa pian osiin ja tÀytyy miehittÀÀ Pietaria ja Karjalaa Ukrainan kanssa, kunnes niistÀ saadaan luotua uudet valtiot ja pilkkoa venÀjÀ.
jep
Krim on saarettu ja valmis antautumaan
VenÀjÀn miehittÀmÀllÀ niemimaalla on lopetettu bensanmyynti ja rajoitettu sÀhkönkÀyttöÀ. LisÀksi juna- ja lauttaliikenne niemimaalle vievÀllÀ Kertshinsalmen sillalla on ollut keskeytyksissÀ.
Pumppausasemat ovat pysÀhtyneet sÀhkökatkojen seurauksena. Vesi on vÀliaikaisesti loppu. Liikenne Kertshinsalmen ylittÀvillÀ lautoilla on keskeytetty iskun vuoksi, Zhivov kertoi.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012093442.html