Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1049)

Vierailija
881/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Se on epäasiallista! Ja Linnealle sen on sanonut mitä ilmeisemmin useampi mies. Ei ihme, että alkaa nyppimään!  Ja ei ole varmaan jäänyt huomaamatta että lähes kaikki naiset tässä keskustelussa pitävät sitä asiattomana!

En usko, että samaa lausetta käyttäisi kaksi eri miestä, se olisi aikamoinen sattuma. Itsekin sanot "ilmeisesti". :) Ihan pelkkää olettamusta ilman faktaa. Linnea ei vain kerro, mitä toinen näistä limaisista miehistä sanoi. Itse en pidä tytöksi nimittämistä loukkaavana, mutta olenkin jo nainen.

Vierailija
882/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän eri kohdata joku koalakarhu kuin vaikka jääkarhu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Tämä..Kerran menin baariin istumaan, juomaan teetä ja lukemaan lehteä, kun odotin bussia, jonka lähtöön oli tunti.

 

Eiköhän heti joku ukko lyöttäytynyt seuraan ja kun sanoin ystävällisesti, että haluan nyt rauhassa lukea lehteä, ukko veti raivokilarit siitä, kuinka ylpeä olen, kun en keskustele hänen kanssaan.

 

Olipa metsä tai baari, näitä ukkoja on, jotka kuvittelee, että naisen tehtävä on jutella heidän kanssaan.

Se on kyllä hirveetä, kun rumat miehet luulee, että baari tai yhtään mikään paikka olisi seuranhakua varten 

Se ihan ookoo,että tulee juttelemaan, mutta raivokilarit sen jälkeen, kun kerrotaan, että on siellä vai lukemassa lehteä, ei ole ok.

Kuvailetko vähän niitä raivokilareita? Hänkö alkoi huutaa ja paiskoa raivoissaan tavaroita? Hajotti tuolinsa lattiaan ja marssi ulos?

Vai totesi että oletpa ylpeä ja poistui?

Vierailija
884/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiallisen jutun tahallisesta väärinymmärtämisestä pitäisi tehdä rangaistavaa. Loppuisi nuorten naisten uhriutuminen siihen.

Ei ole asiallista sanoa nuorelle kauniille naiselle, että miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea metsässä yksinään! Piste!

Mikä siinä EI ole asiallista? Ei ole ASIALLISTA VÄÄRINYMMÄRTÄÄ aivan päin persettä jotain jota joku mies sanoo!

Se on epäasiallista! Ja Linnealle sen on sanonut mitä ilmeisemmin useampi mies. Ei ihme, että alkaa nyppimään!  Ja ei ole varmaan jäänyt huomaamatta että lähes kaikki naiset tässä keskustelussa pitävät sitä asiattomana!

En usko, että samaa lausetta käyttäisi kaksi eri miestä, se olisi aikamoinen sattuma. Itsekin sanot "ilmeisesti". :) Ihan pelkkää olettamusta ilman faktaa. Linnea ei vain kerro, mitä toinen näistä limaisista miehistä sanoi. Itse en pidä tytöksi nimittämistä loukkaavana, mutta olenkin jo nainen.

Mitä ilmeisemmin sanomiset ovat olleet samanlaatuisia

Vierailija
885/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos Linnealta olisi ukrainalainen mies kysynyt että "do you wanna fuck?", niin kuin kysyivät siltä Malmin sairaalassa olleelta tytöltä?Linnea ois varmaan kuollut siihen paikkaan, saanut sydärin.

Jos ja jos. Timo Vornanenkin olisi uskottava kansanedustaja ellei olisi vongannut nuorien naisien pöytään ja ammuskellut kadulla. 

Vierailija
886/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot?  Onpa kurjasti asiat. : (

Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille  haastava paikka. 

Eihän tuo viesti ole "yleisellä tasolla" kun siinä puhutaan sinusta ja minusta: "saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi."

Samalla tuo englanninkielisen rakenteen käyttäminen kertoo, että kirjoittaja on amerikkalaisen feminismin aivopesemä. 

Tuosta miesvihastakin sen voi kyllä päätellä, sillä amerikkalainen feminismi on aggressiivisempaa kuin esim. suomalainen feminismi 1970-luvulla. Sen ajan feministit ajoivat naisten ja miesten etua, eivät asettaneet sukupuolia vastakkain tappelemaan. Tuntuu, että nyky-feminismi promotoi vain lesboutta, koska eihän miehistä ole sen mukaan yhtään mihinkään.

Kylläpäs kys. viestissä puhutaan yleisellä tasolla. "Saat kokea olevasi objekti" on tekstissä keino, jonka avulla puhutellaan lukijaa - ei siis viitata keneenkään yksittäiseen ihmiseen.  Teidän patriarkaatin palvojien kannattaisi joskus edes koettaa samaistua naisen näkökulmaan. Nykyfeminismiin aidosti perehtyminen voi tähän auttaa, ja se olisi paljon hedelmällisempää kuin tuollainen historiapohjaisten olkiukkojen rakentelu. Aikamoinen ajattelun ja verbaliikam taidonnäyte muuten Sinulta, kun naisviha-termin käyttäminen sai sinut heti nostamaan esiin miesvihakortin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
887/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Tämä..Kerran menin baariin istumaan, juomaan teetä ja lukemaan lehteä, kun odotin bussia, jonka lähtöön oli tunti.

 

Eiköhän heti joku ukko lyöttäytynyt seuraan ja kun sanoin ystävällisesti, että haluan nyt rauhassa lukea lehteä, ukko veti raivokilarit siitä, kuinka ylpeä olen, kun en keskustele hänen kanssaan.

 

Olipa metsä tai baari, näitä ukkoja on, jotka kuvittelee, että naisen tehtävä on jutella heidän kanssaan.

Se on kyllä hirveetä, kun rumat miehet luulee, että baari tai yhtään mikään paikka olisi seuranhakua varten 

Se ihan ookoo,että tulee juttelemaan, mutta raivokilarit sen jälkeen, kun kerrotaan, että on siellä vai lukemassa lehteä, ei ole ok.

Kuvailetko vähän niitä raivokilareita? Hänkö alkoi huutaa ja paiskoa raivoissaan tavaroita? Hajotti tuolinsa lattiaan ja marssi ulos?

Vai totesi että oletpa ylpeä ja poistui?

Hän sanoi minua ylpeäksi, haukkuu ulkonäköäni, naisia yleensä ja kun vaihdoin pöytää, seurasi minua sinne ja jatkoi räyhäämistä. Poistui kun sanoin tiukasti, että nyt häivyt tai pyydän portsarin paikalle.

Vierailija
888/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän metsästysseurat varmaan kertoo Linnealle että missä niitä karhuja on, niin voi Linnea sitten mennä sinne karhun luo ja patikoida turvallisesti sen karhun kanssa.

Kommenttisi on sinällään kovin ironinen, sillä Suomessa jopa metsästäjä on vaarallisempi ihmiselle kuin karhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
889/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Siltä tosiaan vaikuttaa.

Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?

Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.

Vierailija
890/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

If it's brown, lay down. If it's black, fight back. If it's white, goodnight.


Noilla ohjeilla karhun kohtaamisiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
891/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti. 

Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys. 

Varmaan aina peiliin katsoessa muistaa olla kiitollinen, ettei karhu sentään nätiksi sanonut. Eikä sen jälkeen ole sanonut kukaan muutenkaan. Onnellinen loppu.

Vierailija
892/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaisihan jokainen mies mieluummin koiran mukaan autiosaarelle kuin naisen.

Siitä olis sentään jotain hyötyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
893/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2009 lappeenrannassa nainen kohtasi karhun. Lähti melkein pää ja käsi irti. 

Vähemmän sitä olis varmaan haitannu joku ukon kysymys. 

Varmaan aina peiliin katsoessa muistaa olla kiitollinen, ettei karhu sentään nätiksi sanonut. Eikä sen jälkeen ole sanonut kukaan muutenkaan. Onnellinen loppu.

Heh, tuo on muuten pakit saaneiden miesten yleisin strategia, alkaa dissata naisen ulkonäköä.." Et sinä ole edes nätti, joten olisit kiitollinen, että yritin" ,😂

Vierailija
894/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot?  Onpa kurjasti asiat. : (

Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille  haastava paikka. 

Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?

Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään.. 

Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.

No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
895/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Vierailija
896/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kyseinen mies sitten esitti, että metsäpolku on naisille, ja nimenomaan näteille naisille, vaarallinen paikka, jota naisten pitää karttaa ja pelätä? 

Jaa, niinkö on sanonut? Missä niin lukee? Ja metsä on vaarallinen paikka, etenkin jos ei ole paljoa kokemusta metsässä liikkumisesta.

Siinä haastattelussa.

Vierailija
897/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Siltä tosiaan vaikuttaa.

Olen pitkään seurannut tätä miesten mollaamista tällä palstalla, todella epäoikeudenmukaista ja ennakkoluuloista puhetta. Siksi en ihmettele, jos miehet loukkaantuvat tällaisista aika äärimmäisistä ja yleistävistä karhu-vertailuista ja reagoivat siihen. Ja eikös miehilläkin ole oikeus ilmaista tunteitaan, vai miten se olikaan? Onko tässä kohtaa taas kaksoisstandardi eri sukupuolille?

Etkö itse pysty sitä käsittämään, että tässä karhu-vertauksessa dissataan koko miessukupuoli, kaikki miehet, ja se on siinä vinoa.

Karhuja on turha syyttää siitä, että miehet ovat itse auheuttaneet käytöksellään sen maineen mikä heillä on. Miesten itse luoma ongelma, joten miehet varmasti myös korjaavat tämän ongelman, vai tarvitaanko taas naisia siihenkin?

Vierailija
898/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaistahan se naisen elama on, valitettavasti. Jopa erämaassa saat kokea olevasi objekti, ja huomata etta sun läsnäolo kyseenalaistetaan siellakin. Pitäisi olla kuitenkin siella kotona hellan aaressa, tai tarjoamassa seuraa MIEHELLE, tuolle luomakunnan kruunulle, tai vähintäänkin  hoivaamassa jotakin lähimmäistä siellä metsän siimeksessä. Syyllisyytta ja häpeää saat tuntea, jos lähdet ihan vain latautumaan luontoon, eikä valittaakaan saisi. Onko ihme jos naisia ahdistaa.. ?

Oletko sinä nyrkin ja hellan välissä, vai Linneanko elämästä kerrot?  Onpa kurjasti asiat. : (

Olipas ylimielinen kommentti. Eiköhän naisvihasta ole lupa puhua yleisellä tasolla ja ilman tuollaista alentavaa kielenkäyttöä, vaikka toki se voi olla teille sedille  haastava paikka. 

Ei se ollut kommentti. Se oli kysymys. Miten siis on?

Joku Harri-setäkö se siellä kalastelee tietoja palstan naisasianaisista? Hehhehhehh, mitäpä jos menisit siitä keittämään itsellesi kahvit ja laittamaan iltapalan pöytään.. 

Ihan nainen olen. Mitenkäs sinun kommenttisi nyt vei asiaa eteenpäin. Ei mitenkään. Ei kenenkään asiaa. Komiaa touhua.

No, hyvää yötä Harrille ja kaikille muillekin sedille joka tapauksessa. Aurinko laskee, aivan kuin vanhan miehen erektio.. 

Ei ne vanhan naisen säkkimäiset tissitkään mikään silmiä hivelevä näky ole, sille se sinullakin on edessä🤷‍🤷‍

Vierailija
899/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tytötellään nuoria henkilöitä?

Miksi vanhoja miehiä sanotaan ukoiksi?

Poliisit paikalle ja sanoja putkaan?

Pitääpäs muistaa ensi kerralla tuo.." minäpäs noin kurttuinen vanha ukko metsässä tekee?"

Vois myös sanoa: miten noin hintelä mies uskaltaa yksin metsässä...

Miksi naisilla on tarve loukata? Menikö noin tunteisiin?

Vierailija
900/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lappeenrannanuutiset.fi/paikalliset/1747596

Miten elo muuttui kun naaraskarhu kävi päälle. 
ei edes se uroskarhu….

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän