Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat sellaisia että olisin toivonut syntyneeni mieluummin homoksi kuin heteroksi, M44.
Lähde ulkomaille. Siellä saat rahaa vastaan. Heippa!
Ei sillä ole rahaa
Kirjoitellaanko näitä ihan tosissaan? Ensinnäkin luulet ilmeisesti olevasi hyvä mies, kun luettelet lähinnä aivan alkeellimpia asioita. Käyt töissä etkä riehu tai hakkaa? No ok wau. Minäkään en riehu enkä hakkaa ja käyn töissä, enkä silti odota, että oven takana on jono komistuksia. Ymmärräthän varmaan että hakkaaminen on rikos ja että koko yhteiskunta toimii sillä periaatteella, että pystyvät käyvät töissä?
Maailma tai naiset ei ole sulle mitään velkaa, varsinkaan ihan vaan sen takia, ettet ole rikollinen loinen.
On hulluutta ottaa joku mies riesakseen, jos elämä ilman on yhtä hyvää tai parempaa. Varsinkin jos on lapset tehty, niin pitää kyllä olla vähän ekstraa tuon päälle, että elättää itsensä. Ja jos ei ole, niin nainen tarvitsee miestä yhtä paljon kuin kala polkupyörää.
N55
Ymmärrän turhautumisesi, sillä deittailu nykypäivänä voi tuntua raskaalta ja kilpailulliselta sosiaalisen median ja sovellusten aikakaudella. On hienoa, että arkesi on kunnossa ja olet luotettava sekä kiltti mies – ne ovat hyvän elämän peruspilareita.
Jos kuitenkin katsotaan tilannetta suoraan ja rehellisesti, tekstissäsi on ristiriita, joka saattaa olla suurin este kohtaamisille:
Perusasiat vs. vetovoima: Työssäkäynti, laskujen maksu ja väkivallattomuus ovat aikuisen ihmisen vähimmäisvaatimuksia, eivät niinkään persoonallisuuden piirteitä, jotka herättävät romanttista vetovoimaa. Parisuhde vaatii yleensä myös yhteistä kemiaa, huumoria, jaettuja kiinnostuksen kohteita tai luonnetta.
Kaksoisstandardi: Kritisoit naisia siitä, että he etsivät parasta mahdollista kumppania (komea, hyväpalkkainen, itsevarma), mutta vaadit samaan aikaan itsellesi hoikkaa ja kaunista naista. Kaikilla on oikeus omiin kriteereihinsä, mutta et voi olettaa muiden joustavan vaatimuksistaan, jos et ole valmis joustamaan omistasi.
Asenne ja kieli: Puhe ”alhaisen tason naisista” tai ”markkina-arvosta” huokuu katkeruutta. Se välittyy ihmisille herkästi keskusteluissa ja deittiprofiileissa, mikä usein karkottaa ne tavallisetkin naiset, jotka saattaisivat muuten olla kiinnostuneita.
Maailma ei ole muuttunut sellaiseksi, etteivätkö tavalliset miehet kelpaisi. Kyse on usein siitä, kohtaavatko omat odotukset ja se, mitä itse on valmis tuomaan suhteeseen (pelkän peruskunnollisuuden lisäksi). Jos asenteesta riisuu katkeruuden ja kohtelee ihmisiä yksilöinä eikä ”tasoina”, mahdollisuudet paranevat huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot.
Vieläkö keksit jotain?
No niinkuin sanoin niin jos on oikeasti todella ruma nainen, joita on se 1-2% väestöstä, niin sitten ei hoikkuuskaan pelasta. Naisen tuloilla nyt ei juurikaan ole merkitystä, ellei ne ole todella pienet.
Tiputtiko kätilö sut vahingossa vai mitä tapahtui? En naisena usko sekunnin sadasosaa, etteikö olisi miehiä, joille kumppanissa merkitsee muutkin asiat kuin tulot, ulkonäkö tai hoikkuus. Vai tätäkö sä juuri yrität väittää? Ymmärrätkö yhtään, mitä sun suusta tulee? Et?
Tietenkin myös luonne ja kemia merkitsee. Tosin ne rikkaat miehet tai komeat miehet kyllä löytävät naiset keiden kanssa juttu luistaa noiden laihojen naisten joukosta. Keskituloiset ja tavallisen näköiset miehet taas tyytyvät siihen mitä saavat, jos saavat ylipäätänsä ketään. Joka tapauksessa tavis miehellä ei ole valinnanvaraa vain ainoastaan unelma että joku kelpuuttaa vs komea/varakas mies pystyy jo valikoimaan kumppaninsa ja usein he valitsevat sen hoikan naisen ennemmin kuin ylipainoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot.
Vieläkö keksit jotain?
No niinkuin sanoin niin jos on oikeasti todella ruma nainen, joita on se 1-2% väestöstä, niin sitten ei hoikkuuskaan pelasta. Naisen tuloilla nyt ei juurikaan ole merkitystä, ellei ne ole todella pienet.
Tiputtiko kätilö sut vahingossa vai mitä tapahtui? En naisena usko sekunnin sadasosaa, etteikö olisi miehiä, joille kumppanissa merkitsee muutkin asiat kuin tulot, ulkonäkö tai hoikkuus. Vai tätäkö sä juuri yrität väittää? Ymmärrätkö yhtään, mitä sun suusta tulee? Et?
Tietenkin myös luonne ja kemia merkitsee. Tosin ne rikkaat miehet tai komeat miehet kyllä löytävät naiset keiden kanssa juttu luistaa noiden laihojen naisten joukosta. Keskituloiset ja tavallisen näköiset miehet taas tyytyvät siihen mitä saavat, jos saavat ylipäätänsä ketään. Joka tapauksessa tavis miehellä ei ole valinnanvaraa vain ainoastaan unelma että joku kelpuuttaa vs komea/varakas mies pystyy jo valikoimaan kumppaninsa ja usein he valitsevat sen hoikan naisen ennemmin kuin ylipainoisen.
Suurin osa pitkistä, kestävistä liitoista solmitaan parikymppisenä, jolloin kenelläkään ei ole rahaa ja useimmilla opinnotkin kesken. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä.
ei sellaset tiedä rakkaudesta mitään.. ei sitä tietenkään kehen tahansa rakastu tai ihastu..aito rakkaus on harvinaista ja nykyään sekoitetaan pinnalliseen ihastumiseen.. itse olen kirjoitellut sokkona aikoinaan kirjeitä. ja myöhemmin kun netti oli vielä nuori ja JÄRKEVÄ deittailuun.. ja ja.. kyllä nykyaika on hirveetä mutta onneksi itse elin aikoja jolloin rakkaus merkitsi ei ulkonäkö status tai joku tällanen nykyajan shaiba..jota some puskee kun ripulipaskaa vatsataudissa nuorten aivoihin..
itse en oo kummonen mutta kyllä mulla tyttö-ja naisystäviä on ollut..miksiköhän????
Valehtelet. Prismat sun muut on kyllä tavispariskuntia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot.
Vieläkö keksit jotain?
No niinkuin sanoin niin jos on oikeasti todella ruma nainen, joita on se 1-2% väestöstä, niin sitten ei hoikkuuskaan pelasta. Naisen tuloilla nyt ei juurikaan ole merkitystä, ellei ne ole todella pienet.
Tiputtiko kätilö sut vahingossa vai mitä tapahtui? En naisena usko sekunnin sadasosaa, etteikö olisi miehiä, joille kumppanissa merkitsee muutkin asiat kuin tulot, ulkonäkö tai hoikkuus. Vai tätäkö sä juuri yrität väittää? Ymmärrätkö yhtään, mitä sun suusta tulee? Et?
Tietenkin myös luonne ja kemia merkitsee. Tosin ne rikkaat miehet tai komeat miehet kyllä löytävät naiset keiden kanssa juttu luistaa noiden laihojen naisten joukosta. Keskituloiset ja tavallisen näköiset miehet taas tyytyvät siihen mitä saavat, jos saavat ylipäätänsä ketään. Joka tapauksessa tavis miehellä ei ole valinnanvaraa vain ainoastaan unelma että joku kelpuuttaa vs komea/varakas mies pystyy jo valikoimaan kumppaninsa ja usein he valitsevat sen hoikan naisen ennemmin kuin ylipainoisen.
Suurin osa pitkistä, kestävistä liitoista solmitaan parikymppisenä, jolloin kenelläkään ei ole rahaa ja useimmilla opinnotkin kesken. Näin ainakin omassa tuttavapiirissä.
Näin varmaan ennen vanhaan. Nykyisinhän tilastojenkin valossa 45% 30 vuotiaista miehistä on sinkkuja ja 70% 25 vuotiaista. Eli ainakaan tilastojen valossa kestävässä parisuhteessa parikymppisenä on melko pieni osa populaatiosta.
"Miksi naiset rakastuvat renttuihin... ja sehän tässä kummastuttaa, kuinka meidän kunnon miesten käy."
Mielestäni monen naisen rima on aivan liian matalalla ja sen näkee kaikkein selvimmin siitä, miten arjessa siedetään asioita, joita ei ikinä hyväksyttäisi vaikkapa parhaalta ystävältä tai työpaikalla. Se huomataan siitä, kun nainen muuttuu parisuhteessa ikään kuin projektipäälliköksi tai hoitajaksi, joka kantaa vastuun kodin ilmapiiristä, aikatauluista ja miehen tunne-elämästä, saaden vastineeksi vain passiivista läsnäoloa. Matala rima paljastuu siinä hetkessä, kun tavallisesta, aikuisen ihmisen peruskäytöksestä, kuten lupauksien pitämisestä tai roskien viemisestä pyytämättä, tehdään valtava sankariteko, josta ollaan ylitsevuotavan kiitollisia. Se näkyy jatkuvana pahan mielen ja välinpitämättömyyden selittelynä parhain päin sekä omien tarpeiden pienentämisenä, jotta toiselle ei vain tulisi epämukava olo. Lopputuloksena nainen on suhteessa jatkuvasti henkisesti yksin ja kuormittunut, mutta silti hän jää paikoilleen, koska on oppinut tyytymään pelkkiin muruihin ja pelkää, että vaatimalla enemmän hän on liian vaikea tai hankala kumppani.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset rakastuvat renttuihin... ja sehän tässä kummastuttaa, kuinka meidän kunnon miesten käy."
Tuota hokevat juuri sellaiset miehet, jotka eivät naista saa eivätkä edes ansaitse.
Millä perusteella liian korkealla? Korkealla han sen pitääkin olla. Onhan itsellänikin. Olen tavannut lyhyessä ajassa tosi monta naista tinderistä. Kaikkien kanssa ollaan samaa mieltä että rima pitää olla korkealla ja kumppanin kiinnostaa molempiin suuntiin. Tietysti pitää. Itselläni on usein ajatus että naiset eivät osaa vaatia mitään eikä heillä ole kriteereitä kun kysytään. M41
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset rakastuvat renttuihin... ja sehän tässä kummastuttaa, kuinka meidän kunnon miesten käy."
Ovat oppineet kotoa vääränlaisen miesmallin.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset rakastuvat renttuihin... ja sehän tässä kummastuttaa, kuinka meidän kunnon miesten käy."
Ehkä ne "rentut" ei itke ja vikise että naiset on paskaa ja että ne nostaa rajaa liian korkealle.
Sinähän olet kyllä vain tasoltasi huono. Onko sinulle koskaan sanottu että olet tinderin paras mies tai treffeillä että olet sairaan komee. Niihin voi itse vaikuttaa. Minulle on sanottu usein ja tiedän miksi, en halua vähempää ollakkaan. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa naiset ovat sellaisia että olisin toivonut syntyneeni mieluummin homoksi kuin heteroksi, M44.
Lähde ulkomaille. Siellä saat rahaa vastaan. Heippa!
Niin naisethan ei ole ulkomaalaisten perään?
joo yleistys jne....
Valintakysymyksiä. Kyllä sulle varmasti joku mies löytyy.