Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
121/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö olet.

Kukaan nainen ei ole sulle yhtään mitään velkaa. Tao se typerään kalloosi.

Vierailija
122/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki

me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua. 

Tämän argumentin kuulee liki aina näissä keskusteluissa: ”miksi jonkun pitäisi kelpuuttaa juuri sinut?”. Niin. Kyse ei ole yksilöistä. Ei jostain naisesta, eikä jostain miehestä. Isossa kuvassa on kaikkien etu, että ihmiset löytävät toisensa. Se on sekä miesten että naisten etu. Kummatkaan eivät halua jäädä yksin. 

No ota sinä se lihava mt-ongelmainen valittajamies kotiisi ja lopeta vinkuminen. Jos tärkeintä on löytää JOKU KUKA VAAN niin kai se mieskin sulle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä samaa tinderiulinaa. Nyyh. Miehet ovat saaneet täysin väärän kuvan itsestään läpi historian. Ei, nainen ei kuulu teille vaan nainen pitää ansaita. Elätte jossain historiassa näillä valituksillanne. Ja kyllä, voitte tästä syyttää feminismiä, joka opetti naisille tasa-arvoa, ettei olla jotain miehiä alempiarvoisia orjia.

Siitä ns. tasostaan riippumatta miehet haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta kun se oma taso vaan ei riitä moiseen. Sitten naristaan että naisetkin haluaa sen komean miehen, vaikka kummallakin toiveet loppujen lopuksi samantasoiset, riitti oma taso siihen tai ei.

Vierailija
124/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa. 

Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä,  vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.

Vierailija
125/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa. 

Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä,  vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.

Minäkin haaveilen ponista. Mutta en taida siihen kuitenkaan ryhtyä, on niin suuritöinen haave. Mutta sillointällöin on kiva viihdyttää itseään ajatuksella, että jos olisikin oma poni. 
 

Vierailija
126/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten luulot itsestään on korkealla.

Pari vuosikymmentä kasvatettu kaikkivoipaisia naisia ja turvotettu naisten tulonsiirtosuojatyöpaikoilla Suomen julkinen sektori maailman suurimmaksi.

Nyt perus kana, jonka päässä ei liiku mitään ja joka ei pysty tuottamaan palkkakustannustensa verran hyötyä Suomeen pukeutuu sutturaksi ja luulee olevansa maailmanluokan  glamourmalli.

Suomi on konkurssissa ja kanala on tulessa, kohta tulee kanat tonttiin ja lujaa.

Mutta eihän naisen tarvitse palstamiehen mukaan olla kuin laiha ja kaunis. Palkalla, älyllä, vaatteilla tai muilla asioilla ei ole minkäänlaista väliä.

Mistä aletaan julkisen sektorin supistaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään. Puoliso valitaan vapaasta tahdosta ja puolison kanssa ollaan vapaasta tahdosta. Ja vapaasta tahdosta voi olla yksinkin. 

 

Maaseudulla ongelmana monilla sinkkumiehillä tuntuu olevan se, että he eivät oikeasti etsi puolisoa vaan piikaa. Naisen pitäisi laittaa heille ruokaa, siivota, antaa pil lua ja hymyillä kauniisti, samalla kun mies haukkuu naista tyhmäksi ja laiskaksi, kun kahvi ei ole kaadettuna kuppiin juuri toivottuna hetkenä. Miksi kukaan nainen valitsisi tuollaisen miehen, kun tarjolla on myös miehiä, jotka siivoavat itse jälkensä, kotona odottaa lämmin ruoka ja vaimoa kohdellaan kunnioittavasti ja hyvin. Ei ole vaikea valinta, valita kivan ihmisen ja kus ipään väliltä.

Vierailija
128/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki

me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua. 

Tämän argumentin kuulee liki aina näissä keskusteluissa: ”miksi jonkun pitäisi kelpuuttaa juuri sinut?”. Niin. Kyse ei ole yksilöistä. Ei jostain naisesta, eikä jostain miehestä. Isossa kuvassa on kaikkien etu, että ihmiset löytävät toisensa. Se on sekä miesten että naisten etu. Kummatkaan eivät halua jäädä yksin. 

No ota sinä se lihava mt-ongelmainen valittajamies kotiisi ja lopeta vinkuminen. Jos tärkeintä on löytää JOKU KUKA VAAN niin kai se mieskin sulle kelpaa.

Olet ilmeisesti joku håmofoobikko. Pidät homåa jotenkin alempiarvoisena. Homålle pitäisi kelvata kaikki peräkamarin incelit ja jos mies ei saa naista, alkakoon håmoksi. Naiselle se on tietenkin sallittua. Ei naisellekaan, joka tuskailee, ettei löydy miestä (siis ei sitä varakasta koulutettua top 10% miestä), sanota, että ala lesboksi, kyllä jollekin rekkalesbolle voit kelvatakin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään. Puoliso valitaan vapaasta tahdosta ja puolison kanssa ollaan vapaasta tahdosta. Ja vapaasta tahdosta voi olla yksinkin. 

 

Maaseudulla ongelmana monilla sinkkumiehillä tuntuu olevan se, että he eivät oikeasti etsi puolisoa vaan piikaa. Naisen pitäisi laittaa heille ruokaa, siivota, antaa pil lua ja hymyillä kauniisti, samalla kun mies haukkuu naista tyhmäksi ja laiskaksi, kun kahvi ei ole kaadettuna kuppiin juuri toivottuna hetkenä. Miksi kukaan nainen valitsisi tuollaisen miehen, kun tarjolla on myös miehiä, jotka siivoavat itse jälkensä, kotona odottaa lämmin ruoka ja vaimoa kohdellaan kunnioittavasti ja hyvin. Ei ole vaikea valinta, valita kivan ihmisen ja kus ipään väliltä.

Tuonut on klisee, joka ei enää pidä paikkaansa. Jossakin uusia kulttuurissa voi olla noin.

Vierailija
130/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostarilla puhuivat, että aloittajalla olisi levinnyt kärpästen kiitorata päälaellaan. Ja että aloittajalla olisi vatsanseutu levähtänyt entisestään. Joku jopa näytti peukalolla ja etusormella aapeen pikkuveikan pituuden. Sellainen 2 senttiä ja rapiat päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää meidät naiset jo rauhaan. Satojen vuosien hyväksikäyttö/riisto/orjuuttaminen riitti meille jo, ette meitä enää elävinä saa.

Sinua ei ole orjuutettu/riistetty/hyväksikäytetty satojen vuosien ajan eivätkä ainakaan nykyiset miehet ole sitä tehneet.

Vierailija
132/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei tarvitse tyytyä yhtään mihinkään. Puoliso valitaan vapaasta tahdosta ja puolison kanssa ollaan vapaasta tahdosta. Ja vapaasta tahdosta voi olla yksinkin. 

 

Maaseudulla ongelmana monilla sinkkumiehillä tuntuu olevan se, että he eivät oikeasti etsi puolisoa vaan piikaa. Naisen pitäisi laittaa heille ruokaa, siivota, antaa pil lua ja hymyillä kauniisti, samalla kun mies haukkuu naista tyhmäksi ja laiskaksi, kun kahvi ei ole kaadettuna kuppiin juuri toivottuna hetkenä. Miksi kukaan nainen valitsisi tuollaisen miehen, kun tarjolla on myös miehiä, jotka siivoavat itse jälkensä, kotona odottaa lämmin ruoka ja vaimoa kohdellaan kunnioittavasti ja hyvin. Ei ole vaikea valinta, valita kivan ihmisen ja kus ipään väliltä.

Tuonut on klisee, joka ei enää pidä paikkaansa. Jossakin uusia kulttuurissa voi olla noin.

Se pitää paikkaansa. Tunnen henkilökohtaisesti monta tällaista miestä ja voin kertoa, että jonoa ei ole oven takana, eikä tule. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö paikkansa, että aloittajalla on mielisairaus ja että lääkitys on epäonnistunut? Tästä asiasta supisivat tuolla ostarilla.

Vierailija
134/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole markkina-arvoa lainkaan, ei ole koskaan ollutkaan. Mutta ei hätää, olen poistunut näiltä markkinoilta ajat sitten. 

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostarilla puhuivat, että aloittajalla olisi levinnyt kärpästen kiitorata päälaellaan. Ja että aloittajalla olisi vatsanseutu levähtänyt entisestään. Joku jopa näytti peukalolla ja etusormella aapeen pikkuveikan pituuden. Sellainen 2 senttiä ja rapiat päälle.

Homofobisen haukkumisen lisäksi tuo on se toinen ilmentymä miesvihasta.

Vierailija
136/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma vaan varteenotettava vaihtoehto. Miehet taas tuntuvat kärsivän jotenkin sinkkuudesta pidemmän päälle. Ehkä juuri siksi, että ovat tottuneet riistämään naisia, toisinsanoen hyötymään näistä ja yhtäkkiä kun joutuvatkin itse pesemään pyykkinsä, laittamaan ruokansa ja lämmittämään vuoteensa, niin eihän se kivaa ole. Naiset taas ovat samaan aikaan helpottuneita kun ei tarvitse kuin pestä oma pyykki ja laittaa oma ruoka eikä tarvitse lämmittää kenenkään muun vuodetta.

Sinkkuus on uusi normaali joten miesten kannattaa alkaa opetella huolehtimaan itse itsestään.

Vierailija
137/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostarilla puhuivat, että aloittajalla olisi levinnyt kärpästen kiitorata päälaellaan. Ja että aloittajalla olisi vatsanseutu levähtänyt entisestään. Joku jopa näytti peukalolla ja etusormella aapeen pikkuveikan pituuden. Sellainen 2 senttiä ja rapiat päälle.

Homofobisen haukkumisen lisäksi tuo on se toinen ilmentymä miesvihasta.

Ne oli se miesporukka joka siellä ostarilla juoruili. Miehet ovat nykyisin pahempia juoruakkoja, mitä kaupungeista ja maalta löytyy. Ennen vanhaan juoruakat kulki talosta taloon juoruamassa. Nykyään miehet kokoontuu ja juoruavat kilpaa muista ihmisistä. 

Vierailija
138/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on paskapuhetta. Siitä, että jotkut miehet eivät kelpaa kenellekään ei aiheudu ongelmia keillekään muille kuin näille kelpaamattomille miehille. Ei yhteiskunnalle. Tuo on pelkkä piiloverhottu uhkaus naisille: "Jos me heikkolaatuiset miehet emme ala kelvata, niin..."

Ei mene läpi. Mädäntykää ihan rauhassa yksiksenne. Mikään ulina ja volina ei saa yhtäkään naista huolimaan teitä uhkailuistanne huolimatta. Tai ees säälistä. Sairastahan tuollainen on.

Vierailija
139/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma vaan varteenotettava vaihtoehto. Miehet taas tuntuvat kärsivän jotenkin sinkkuudesta pidemmän päälle. Ehkä juuri siksi, että ovat tottuneet riistämään naisia, toisinsanoen hyötymään näistä ja yhtäkkiä kun joutuvatkin itse pesemään pyykkinsä, laittamaan ruokansa ja lämmittämään vuoteensa, niin eihän se kivaa ole. Naiset taas ovat samaan aikaan helpottuneita kun ei tarvitse kuin pestä oma pyykki ja laittaa oma ruoka eikä tarvitse lämmittää kenenkään muun vuodetta.

Sinkkuus on uusi normaali joten miesten kannattaa alkaa opetella huolehtimaan itse itsestään.

Osuit naulan kantaan. Juuri näistä syistä käskin 1. puolisoni lähteä nykimään. Passasin sitä 13 vuotta.

Nykyinen puoliso on aivan eri maata. Hän tekee vähintään yhtä paljon kotona askareita kuin minäkin.

Vierailija
140/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset mieltyy eri asioihin. Itse en viehäty ruskeista silmistä tai koukkunenistä mitkä taasen monelle muulle ihannetta

 

Painolla ja pituudella ei sen sijana väliä

 

Luonteeksi rehti, reilu, lojaali ja huumorintajuinen