Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkealle rimansa asettaneet naiset jäävät ilman miestä, ok. mutta eivät he spämmää vauvapalstaa tukkoon miesvihallaan, toisin kuin te itseänne tavallisiksi kilteiksi suomalaisiksi miehiksi kutsuvat aggressiiviset incelit. Ette te tulisi onnellisiksi vaikka saisittekin tavallisen naisen.

Vierailija
62/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa?  Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia? 

Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?

 

Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.

Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum. 

Se että se on sinun rimasi alaraja ei tarkoita sitä, että voit olettaa jokaisen miehen kuuluvan siihen luotettavaan ja naisia hyvin kohtelevaan joukkoon. Kyllä se on aina eduksi miehelle ja sinun on tavalla tai toisella otettava asiasta selvää. Muuten päädyt suurella todennäköisyydellä komean ja väkivaltaisen naistennaurattajan kumppaniksi.

Ei saatana, Allu, mee muualle!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.

Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.

Ei todellakaan ole komea mies. Ekan vaimonsa kun löysi, asui solussa ja oli köyhä opiskelija. Vaimo oli häntä rikkaampi ja korkeasti koulutettu. Toinen vaimo on kanssa hyvätuloinen, mutta niin on nykyisin tämä mieskin. 

Itse olen hoikka, kaiketi ihan nätti ja naisellinen, koulutettu ja varakas. Yksikään mieheni ei ole ollut komea eikä kovin varakaskaan. Vaikka ihailijoista ei nyt varsinaisesti ole ollut pulaakaan, en todellakaan ole saanut kaikkia ketä olisin halunnut. Nytkin nuolen tässä näppejäni 😄 

Mutta kivahan se on elää itsesäälissä. Jatka vaan.

Vierailija
64/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Vierailija
65/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian korkealle rimansa asettaneet naiset jäävät ilman miestä, ok. mutta eivät he spämmää vauvapalstaa tukkoon miesvihallaan, toisin kuin te itseänne tavallisiksi kilteiksi suomalaisiksi miehiksi kutsuvat aggressiiviset incelit. Ette te tulisi onnellisiksi vaikka saisittekin tavallisen naisen.

Ei tietenkään tulisi, koska instababe sen olla pitää. 

Vierailija
66/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Siinä kohtaa kun naiset huomaavat virheensä, he eroavat. Viisas päätös! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Eli onko se rima siis sittenkin liian matalalla? Minusta usein on.

Vierailija
68/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.

Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.

Kiva kuulla🤗

 

T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen

No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.

Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot. 

 

Vieläkö keksit jotain? 

No niinkuin sanoin niin jos on oikeasti todella ruma nainen, joita on se 1-2% väestöstä, niin sitten ei hoikkuuskaan pelasta. Naisen tuloilla nyt ei juurikaan ole merkitystä, ellei ne ole todella pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää siinä on, että etsii sellaista kumppania, jonka itse haluaa? 

T.mies

Vierailija
70/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Yh suuri määrä? Eli yrität sanoa, että miehet hylkäävät lapsensa? No eipä yllätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa naiset ovat sellaisia että olisin toivonut syntyneeni mieluummin homoksi kuin heteroksi, M44.

Vierailija
72/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.

Hienosti kiteytetty.

 

En tosiaan ota jotakuta elämääni vain siksi, ettei se hakkaa, juo ja pilaa elämääni. Tulen sopivasti toimeen ja koti on yhtä siisti sinne palatessa kuin oli lähtiessä. Aina kun kaipaan kodin rauhaa ja hiljaisuutta, se on tarjolla ilman kompromisseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:kaan halua kaikkien kanssa olla.

Vierailija
74/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.

Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.

Kiva kuulla🤗

 

T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen

No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.

Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot. 

 

Vieläkö keksit jotain? 

No niinkuin sanoin niin jos on oikeasti todella ruma nainen, joita on se 1-2% väestöstä, niin sitten ei hoikkuuskaan pelasta. Naisen tuloilla nyt ei juurikaan ole merkitystä, ellei ne ole todella pienet.

Tiputtiko kätilö sut vahingossa vai mitä tapahtui? En naisena usko sekunnin sadasosaa, etteikö olisi miehiä, joille kumppanissa merkitsee muutkin asiat kuin tulot, ulkonäkö tai hoikkuus. Vai tätäkö sä juuri yrität väittää? Ymmärrätkö yhtään, mitä sun suusta tulee? Et? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat sellaisia että olisin toivonut syntyneeni mieluummin homoksi kuin heteroksi, M44.

Lähde ulkomaille. Siellä saat rahaa vastaan. Heippa! 

Vierailija
76/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että miehillä järkevyys on viimeinen asia, mikä heidän käytöstään määrittelee. Seurustelyaikana teeskennellään ja valehdellaan muka rakkautta, mutta kuukausien ja vuosien kuluessa jotkut miehet muuttuvat salakavalasti entisen itsensä irvikuviksi. On pelle- ja eksyttäjämiehiä, vanukkaidensyöjiä, laiskoja ahmatteja, omaa omaisuuttaan kieroilulla kartuttavia naisen loppuunkaluavia lokkeja, jotka tekevät lopulta vaimoistaan naisraunioita. Pahin tyyppi on tietysti vaimonhakkaaja, joka aloittaa pikkuhiljaa väkivallan, ensin kierosti vain sättimällä ja uhkailemalla, sitten tönimällä ja rikkomalla naisen tavaroita, lopuksi lyömällä ja kuristamalla. 

Moni mainen selviää hengissä tällaisen mieshirviön kynsistä, moni ei, kuten Suomen naistappotilastot kertovat.

Vierailija
77/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap:kaan halua kaikkien kanssa olla.

Mutta se onkin sitä parempaa vaatimista, koska hänelle kuuluu hoikka, kaunis ja hyvätuloinen nainen. 

Vierailija
78/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue, mutta nainen ottaa sen jonka haluaa.

Vierailija
79/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.  

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että naisilla järkevyys on viimeinen asia, jota miestä valitessaan harrastavat:)

Erotilastot ja yksinhuoltajien suuri määrä kertovat, että miehillä järkevyys on viimeinen asia, mikä heidän käytöstään määrittelee. Seurustelyaikana teeskennellään ja valehdellaan muka rakkautta, mutta kuukausien ja vuosien kuluessa jotkut miehet muuttuvat salakavalasti entisen itsensä irvikuviksi. On pelle- ja eksyttäjämiehiä, vanukkaidensyöjiä, laiskoja ahmatteja, omaa omaisuuttaan kieroilulla kartuttavia naisen loppuunkaluavia lokkeja, jotka tekevät lopulta vaimoistaan naisraunioita. Pahin tyyppi on tietysti vaimonhakkaaja, joka aloittaa pikkuhiljaa väkivallan, ensin kierosti vain sättimällä ja uhkailemalla, sitten tönimällä ja rikkomalla naisen tavaroita, lopuksi lyömällä ja kuristamalla. 

Moni mainen selviää hengissä tällaisen mieshirviön kynsistä, moni ei, kuten Suomen naistappotilastot kertovat.

Ja kohta tähän juoksee lauma miehiä kertomaan, että oma vika, valitse paremmin. 

 

Siinä kohtaa kun nainen alkaa valita paremmin,  lähtee henki. 

Vierailija
80/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään kukaan ei ota kaltaistasi sekopäätä, joka vinkuu jostain alhaisen tason naisista. Kukaan ei yksinkertaisesti ole niin tyhmä, että tuollaista katsoisi ja kuuntelisi. 

Se vika, että sinä runkkaat edelleen yksin siellä peräkammarissa löytyy ihan sinun peilistäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä