Onko teitä koskaan yrittänyt ihminen, josta olette ajatelleet että onkohan tuolla kaikki ihan ok?
Minua yritti tyyppi, joka oli varmaan joko epävakaa tai persoonallisuushäiriöinen.
Miten selvisitte?
Kommentit (11)
Monestikin ja ei siinä mitään ongelmaa tullut. Voi kohteliaasti kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Yritti?
Etkö osaa suomea?
Vierailija kirjoitti:
Yritti mitä? Tappaa?
Ei, vaan sinua, tollo!
Kyllähän se laittaa miettimään,mikä sillä on vikana kun yrittää tupakoivaa, ylipainoista,tatuoitua ja lävistettyä nelikymppistä jolla akneiho, eli minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritti?
Etkö osaa suomea?
Osaan, ja juuri siksi aloittajan kysymyksessä ei ole mitään järkeä. Ihmistä ei "yritetä". Jotain voidaan kyllä yrittää tehdä, mutta avauksesta ei selviä, että mitä.
Vierailija kirjoitti:
Yritti mitä? Tappaa?
No ei, vaan voidella öljyllä, taliaivo!
Kyllähän näitä riittää miesmarkkinoilla. Pariin olen valitettavasti haksahtunutkin. Yksi punainen lippu on. Jos mies sanoo eksänsä/eksiensä olleen hulluja. Sillon kannattaa juosta karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näitä riittää miesmarkkinoilla. Pariin olen valitettavasti haksahtunutkin. Yksi punainen lippu on. Jos mies sanoo eksänsä/eksiensä olleen hulluja. Sillon kannattaa juosta karkuun.
Ihan fiksua, jos olet itsekin hullu. Aivan selvästi mies ei sellaisia kauan katsele.
Musta kiinnostuu vain neuroepätyypilliset miehet (tämä ei sinänsä olisi itsestään ongelma, mutta nämä tapaukset ovat olleet toooodella autistisia) tai sitten täys-narsistit. Oon kyllä varmaan itsekin kirjoilla
N37
Yritti?