Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
101/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaisia miehiä kiinnostaa vain naisen ulkonäkö, joten he luovat profiilinsa kuvitellen että naisia myös kiinnostaa vain ulkonäkö ja muuta he eivät vaivaudu muuta edes tarkastamaan.. Sitten ihmetellään missä mättää, kun kukaan ei kiinnostu.

102/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rima on vähintään Boosterin korkuinen 😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Et petä ja hakkaa mutta olet asenteeltasi negatiivinen, toksinen r aiskari.

Tyhjän saa pyytämättäkin. Jos seinä on parempaa ja turvallisempaa seuraa kuin mies, niin nainen valitsee seinän. Seinä ei r aiskaa naista, vittuile sille, vonkaa, valita, tuhlaa happea, jne.

 

Mies on haittaeläin, kuten sinäkin tällä avauksellasi todistat. Itke lisää, pyyhi tämä koko vinkuminen ja koita ensi kerralla tuoda naiselle vaikka kukkia tai ruokaa ja olla mahdollisimman vähän haitallinen ja ikävä. Ai ei onnistu? Sitten tapaile kaltaisiasi, ihania miehiä ;-) Kilpaa sitten ihanoitte toinen toistanne perseisiinne.

Vierailija
104/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentäjälääkärimiesmallilla ei ole mitään saumaa. En halua miestä elämääni, en edes hetkellisesti, ei kiitos. Lentäjälääkärimiesmallilla ja lähikapakanPenalla on tasan yhtä paljon tsänssiä pokata minut, eli ei sitten minkäänlaisia.

Enkä ole mikään nuori laiha kaunotar vaan tavallinen itsestäni huolta pitävä nainen.

Vierailija
105/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki

me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua. 

Hoikkana ja kauniina naisena minua oksettaa että joku kuolaisi itseäni päivittäisellä tasolla enkä saisi olla rauhassa omassa kodissani. Hyi helvetti. 

Vierailija
106/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian korkealle rimansa asettaneet naiset jäävät ilman miestä, ok. mutta eivät he spämmää vauvapalstaa tukkoon miesvihallaan, toisin kuin te itseänne tavallisiksi kilteiksi suomalaisiksi miehiksi kutsuvat aggressiiviset incelit. Ette te tulisi onnellisiksi vaikka saisittekin tavallisen naisen.

LOL

Peilivalehdeltua miesvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysy ikuisesti kauniina ja hoikkana. Laiha voi olla vanhana, mutta ei se kovin nättiä ole. 

Jätätkö kumppanisi kun hän vanhenee. Eikö läheisyys ja rakkaus merkitse mitään. 

Jos ei, on hyvä että jäät ilman puolisoa. 

Vierailija
108/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku. 

Vierailija
110/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku. 

En ole ollut sinkku moneen vuoteen, mutta kerro vain itsellesi niin jos se helpottaa oloasi. Miksi muuten hoikkien naisten, joita ap haluaa, pitäisi tyytyä juuri häneen eikä valita niitä kosijoita, jotka kiinnostaa itseä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki

me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua. 

Tämän argumentin kuulee liki aina näissä keskusteluissa: ”miksi jonkun pitäisi kelpuuttaa juuri sinut?”. Niin. Kyse ei ole yksilöistä. Ei jostain naisesta, eikä jostain miehestä. Isossa kuvassa on kaikkien etu, että ihmiset löytävät toisensa. Se on sekä miesten että naisten etu. Kummatkaan eivät halua jäädä yksin. 

Vierailija
112/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehet on niin usein noin helvetin oikeutettuja? En sano ettei yksikään, mutta selvästi harvempi nainen syntyy tähän maailmaan vaatien itselleen kaiken haluamansa ja katkeroituen, jos ei sitä saa. Mikä kognitiivinen vinouma teillä oikein on? Eikö vanhemmat sanoneet teille koskaan "ei"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Vierailija
114/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan hoikan ja kauniin naisen. Olen tosin nainen. En puhu siitä ääneen noilla sanoin kovinkaan rohkeasti, mutta niinhän se on, kaikki

me haluaisimme kauniin ja hoikan naisen. Sitä en kyllä ymmärrä, miksi sinust tuntuu että heidän pitäisi kelpuuttaa kumppaniksi joku, ketä eivät halua. Ei kukaan halua kumppania, jota ei halua. Se on hyvin yksinkertaista, ei sille mitään mahda, ei voi haluta mitä ei halua. 

Tämän argumentin kuulee liki aina näissä keskusteluissa: ”miksi jonkun pitäisi kelpuuttaa juuri sinut?”. Niin. Kyse ei ole yksilöistä. Ei jostain naisesta, eikä jostain miehestä. Isossa kuvassa on kaikkien etu, että ihmiset löytävät toisensa. Se on sekä miesten että naisten etu. Kummatkaan eivät halua jäädä yksin. 

Mieluummin nainen löytää jonkun kivan miehen sen sijaan, että tyytyy tuollaiseen ulisijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku. 

En ole ollut sinkku moneen vuoteen, mutta kerro vain itsellesi niin jos se helpottaa oloasi. Miksi muuten hoikkien naisten, joita ap haluaa, pitäisi tyytyä juuri häneen eikä valita niitä kosijoita, jotka kiinnostaa itseä?

Olennaista tämän tilanteen kannalta on juuri se, että niitä lähes kaikkien naisten haluamia miehiä on selvästi vähemmän kuin lähes kaikki naiset. Siksi olet yksi niistä katkerista naissinkuista, mutta koska olet palstanainen, ei sinulla tietenkään ole vahvuttaa eikä selkärankaa myöntää asiaa täällä netissä. Liian arka paikka. 

Vierailija
116/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku. 

En ole ollut sinkku moneen vuoteen, mutta kerro vain itsellesi niin jos se helpottaa oloasi. Miksi muuten hoikkien naisten, joita ap haluaa, pitäisi tyytyä juuri häneen eikä valita niitä kosijoita, jotka kiinnostaa itseä?

Eihän se nyt mitenkään käy, kun sitten ap jää ilman pi llua ja se on väärin ja tulee paha mieli!!!1

Vierailija
117/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa. 

Vierailija
118/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Moni? Missä? 

Jännä miten aina vingutaan näistä lapsettomuutta katuvista naisista, mutta kukaan ei ole koskaan tavannut sellaista livenä.

Naiset hankkivat nykyään lapsen yksin, jos riittävän tasokasta miesseuraa ei löydy.

Vierailija
119/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?

Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku. 

En ole ollut sinkku moneen vuoteen, mutta kerro vain itsellesi niin jos se helpottaa oloasi. Miksi muuten hoikkien naisten, joita ap haluaa, pitäisi tyytyä juuri häneen eikä valita niitä kosijoita, jotka kiinnostaa itseä?

Olennaista tämän tilanteen kannalta on juuri se, että niitä lähes kaikkien naisten haluamia miehiä on selvästi vähemmän kuin lähes kaikki naiset. Siksi olet yksi niistä katkerista naissinkuista, mutta koska olet palstanainen, ei sinulla tietenkään ole vahvuttaa eikä selkärankaa myöntää asiaa täällä netissä. Liian arka paikka. 

Miksi myöntäisin jotain mikä ei ole totta? Miehen saaminen on helppoa, etenkin jos laskee rimaa ap:n ja sinun kaltaisiin katkeroihin. Mieluummin en kyllä laske, vaan jaan elämää mieluisan miehen kanssa. Onhan tuokin eräänlainen defenssi, uskotella netissä itselleen että naiset on katkeria ja jää yksin, jos itse on juuri se jota kukaan nainen ei valitse. Paljon helpompaahan se on kuin kehittää itselleen siedettävä persoonallisuus.

Vierailija
120/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Keinohedelmöitys