Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (1268)
Aikas moni haluais raksamieheksi, jos olis raksoja, jossa voisi työskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
62 sivua vääntöä eikä vieläkään ole tullut ilmi, että mikä on se ongelma yhteiskunnassa mitä tästä mukamas aiheutuu?
Nykyinen hyvinvointiyhteiskunta hajoaa kun miehillä ei ole motivaatiota pitää kriittistä infrastruktuuria pystyssä tai muutenkaan käydä töissä jos perheen ja lasten saaminen vaikuttaa hyvin epätodennäköiseltä. Suuri määrä työttömiä nuoria sinkkumiehiä aiheuttaa aina levottomuutta yhteiskunnassa ja voi aiheuttaa kuohuntaa, esimerkiksi vallankumouksen.
Yhteiskuntaa pitää yllä ne ihmiset, miehet sekä naiset ja enenevissä määrin ai ja robotiikka, jotka ovat töissä, eivät työttömät. Heitä tuntuu olevan ihan tarpeeksi.
Vain inselit ulisevat, että jos eivät saa p*llua, he eivät viitsi opiskella/käydä töissä/tehdä mitään yhteiskunnan eteen. Heidän panostaan ei edes tarvita, enkä usko että he olisivat millään lailla hyödyksi vaikka yrittäisivät.
En myöskään näe vallankumouksen mahdollisuutta, kun inselit eivät uskalla edes poistua kotoaan tai puhua oikeille ihmisille.
Olet oikeassa, että yhteiskunta on kuilun partaalla naisten hypergamisen käytöksen vuoksi. Kohta kukaan ei ala raksa- tai putkimieheksi, kun se ei ole naisten silmissä vetävää. Kukas sitä töitä tekisi ilman tulevaisuudennäkymiä. Veroeuroilla katetaan leppoisat työt, joiden tekijöistä enemmistö on naisia.
Sä oot nolo. Puhut paskaa naisten hypergamiasta ja vieläpä ketjussa, minkä on aloittanut hypergaminen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
62 sivua vääntöä eikä vieläkään ole tullut ilmi, että mikä on se ongelma yhteiskunnassa mitä tästä mukamas aiheutuu?
Nykyinen hyvinvointiyhteiskunta hajoaa kun miehillä ei ole motivaatiota pitää kriittistä infrastruktuuria pystyssä tai muutenkaan käydä töissä jos perheen ja lasten saaminen vaikuttaa hyvin epätodennäköiseltä. Suuri määrä työttömiä nuoria sinkkumiehiä aiheuttaa aina levottomuutta yhteiskunnassa ja voi aiheuttaa kuohuntaa, esimerkiksi vallankumouksen.
Yhteiskuntaa pitää yllä ne ihmiset, miehet sekä naiset ja enenevissä määrin ai ja robotiikka, jotka ovat töissä, eivät työttömät. Heitä tuntuu olevan ihan tarpeeksi.
Vain inselit ulisevat, että jos eivät saa p*llua, he eivät viitsi opiskella/käydä töissä/tehdä mitään yhteiskunnan eteen. Heidän panostaan ei edes tarvita, enkä usko että he olisivat millään lailla hyödyksi vaikka yrittäisivät.
En myöskään näe vallankumouksen mahdollisuutta, kun inselit eivät uskalla edes poistua kotoaan tai puhua oikeille ihmisille.
Olet oikeassa, että yhteiskunta on kuilun partaalla naisten hypergamisen käytöksen vuoksi. Kohta kukaan ei ala raksa- tai putkimieheksi, kun se ei ole naisten silmissä vetävää. Kukas sitä töitä tekisi ilman tulevaisuudennäkymiä. Veroeuroilla katetaan leppoisat työt, joiden tekijöistä enemmistö on naisia.
Heh, sä taidat olla oikeasti aika rajoittunut kopperoosi, kun et tajua että raksa/haalariasuiset miehet on ison osan naisista suosikkimiehiä. Putkari ja sähkäri vieläpä tienaa hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, sä taidat olla oikeasti aika rajoittunut kopperoosi, kun et tajua että raksa/haalariasuiset miehet on ison osan naisista suosikkimiehiä. Putkari ja sähkäri vieläpä tienaa hyvin.
Tiedän putkarin, joka onnistui luomaan miljoonabisneksen. Opiskeli ja aloitti uran keski-ikäisenä! Tekee hommat niin hyvin, et on ollut varaa laskuttaa. On muutenkin hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on aivan oikeassa. Nykyisen asetelman tuloksena on runsaasti citysinkkunaisia jotka yrittävät jakaa parhaat top 1/10000 miehet ja valtava miesmassa joka ei saa ketään.
Nainen lähinnä luulee olevansa voittaja tässä pelissä.
Silti et löydä vastaavalla tavalla itkeviä "femcelejä" vaan aina vaan näitä incelejä.
Ap on pelkkä paskanpuhuja, joka kieltäytyy kuuntelemasta järkipuhetta ja sinä olet viestisi perusteella samaa maata.
Femceleillä ei testo virtaa suonissa ja pallit pakota. Femceleille myös löytyy aina joku, mutta toisinpäin homma ei toimi.
Ad hominemit sieltä. Taidat olla itse vanha, lihava ja ruma nainen...koska ei kaunotar päivystä täällä.
Ei myöskään komistukset, sehän me tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoratalot laillisiksi.
Kuka sinne menisi töihin, siskosiko? Jos sinulla olisi tyttöystävä, saisiko hän käydä siellä töissä? Jos sinulla olisi tytär, saisiko hän käydä siellä töissä? Olisitko sinä hänen asiakkaansa?
Huvittavaa kun miehet puhuvat "body countista" että nainen on huono jos on harrastanut seksiä monien miesten kanssa. Sitten kumminkin huutelevat huoratalojen perään. Mutta eivät ikinä näiden huorien kanssa menisi naimisiin.
Näiden miesten mielestä pitäisi olla ryhmä naisia joita vaan käytetään tarpeiden tyydytykseen, mutta jotka eivät kelpaa avioon koska ovat likaisia.
Olen aina itse naisena ihmetellyt sitä, kuinka miehet ajattelevat, että mies likaa naisen. Mies pitää miestä niin arvottomana, huonona ja likaisena, että mies likaa naisen (nainen on lähtökohtaisesti miehen mielestä puhdas, hyvä ja arvokas).
No juuri noin se onkin. Miehet on hikisiä, likaisia, karvaisia ja ties mitä. Ei mies halua että oma nainen on puhkikäytetty tuollaisten toimesta. En mä ottais purkkaakaan suuhuni jos toinen mies on sitä pureskellut, mutta nätiltä tytöltä voisin ottaakin. Miehet likaa kaiken. Mä haluan liata ihan itse oman tytyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoratalot laillisiksi.
Kuka sinne menisi töihin, siskosiko? Jos sinulla olisi tyttöystävä, saisiko hän käydä siellä töissä? Jos sinulla olisi tytär, saisiko hän käydä siellä töissä? Olisitko sinä hänen asiakkaansa?
Huvittavaa kun miehet puhuvat "body countista" että nainen on huono jos on harrastanut seksiä monien miesten kanssa. Sitten kumminkin huutelevat huoratalojen perään. Mutta eivät ikinä näiden huorien kanssa menisi naimisiin.
Näiden miesten mielestä pitäisi olla ryhmä naisia joita vaan käytetään tarpeiden tyydytykseen, mutta jotka eivät kelpaa avioon koska ovat likaisia.
Olen aina itse naisena ihmetellyt sitä, kuinka miehet ajattelevat, että mies likaa naisen. Mies pitää miestä niin arvottomana, huonona ja likaisena, että mies likaa naisen (nainen on lähtökohtaisesti miehen mielestä puhdas, hyvä ja arvokas).
No juuri noin se onkin. Miehet on hikisiä, likaisia, karvaisia ja ties mitä. Ei mies halua että oma nainen on puhkikäytetty tuollaisten toimesta. En mä ottais purkkaakaan suuhuni jos toinen mies on sitä pureskellut, mutta nätiltä tytöltä voisin ottaakin. Miehet likaa kaiken. Mä haluan liata ihan itse oman tytyni.
Ai kaikki miehet on likaisia ja likaa naiset? Kun nainen halaa veljeään, hänet on siis liattu? Kun isä pesee tyttärensä hiukset suihkussa, tyttö on liattu? Kun nainen käy mieshierojalla, hän on likainen ja pilalla? Kun naisen lääkäri sattuu olemaan mies ja hän koskee naiseen, nainen on pilalla?
Jahka olet itse liannut tytysi, on hän myös siis pilalla.
Plaaplaaplaa🥱