Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.
Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?
Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.
Nanna Karalahti on koulutettu ja kaunis nainen, miten Jere Karalahti voi saada sellaisen naisen? Todellisuus on se että naise viehättyy Karalahden kaltaisista miehistä eli miehistä jotka on "pahojapoikia" sellasia jotka tuo naisen elämään jännitystä, julkisuutta ja rahaa.
Sillä hömppähyvinvointivalmentajalla mitään koulutusta ole. Karalahden ensimmäisellä vaimolla on (lähihoitaja, ensihoitaja, päihdehoitaja), mutta Jerehän ei antanut hänen käydä töissä.
Ei ne naiset ole sulle mitään velkaa.
Naisten on järkevä toimia näin. Kaikista miehistä ei ole parisuhteeseen eikä isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.
Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?
Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.
Karalahti on entinen NHL-pelaaja. Ja Seiskan vakiokasvo. Ei paini ihan samassa sarjassa peruspetterin kanssa. Niin naisissa kuin miehissä löytyy julkisuudenhakuisia, jotka ovat lisäksi hyväuskoisia. Nämä eivät ole kuitenkaan tavallisia miehiä/naisia.
Eilen jo veikkasinkin, että huomenna jatkuu naiset sitä ja naiset tätä-jankutus. Sama "naiset hyökkää" oli teemana eilenkin. No mutta, jos ÄO on 60, niin mitä muuta voi olettaa?
Seuraavaksi luemme "en ymmärrä"....
Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum.
Se että se on sinun rimasi alaraja ei tarkoita sitä, että voit olettaa jokaisen miehen kuuluvan siihen luotettavaan ja naisia hyvin kohtelevaan joukkoon. Kyllä se on aina eduksi miehelle ja sinun on tavalla tai toisella otettava asiasta selvää. Muuten päädyt suurella todennäköisyydellä komean ja väkivaltaisen naistennaurattajan kumppaniksi.
"En kelpaa edes alhaisen tason naisille"
Tämä kertoo sinusta kaiken. Parempi kun elät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.
Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?
Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.
Karalahti on entinen NHL-pelaaja. Ja Seiskan vakiokasvo. Ei paini ihan samassa sarjassa peruspetterin kanssa. Niin naisissa kuin miehissä löytyy julkisuudenhakuisia, jotka ovat lisäksi hyväuskoisia. Nämä eivät ole kuitenkaan tavallisia miehiä/naisia.
Koska kyllähän George Clooneykin edustaa aivan kaikkia miehiä, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum.
Se että se on sinun rimasi alaraja ei tarkoita sitä, että voit olettaa jokaisen miehen kuuluvan siihen luotettavaan ja naisia hyvin kohtelevaan joukkoon. Kyllä se on aina eduksi miehelle ja sinun on tavalla tai toisella otettava asiasta selvää. Muuten päädyt suurella todennäköisyydellä komean ja väkivaltaisen naistennaurattajan kumppaniksi.
Mikä on sun neuvosi, koska siinä kohtaa kun nainen toteaa "otettuaan selvää", että mies on väkivaltainen ja päättää jättää tämän (lehdistä luetuin seurauksin) , huutaa miehet kilpaa, että olisi pitänyt valita paremmin ja että naisen syy.
Nyt olisi tuhannen taalan paikka kertoa, me odotamme!
Ota vanhempi nainen. Iältään 40-60-vuotias. Heistäkin löytyy hyviä kumppaneita parisuhteeseen ja seksiin.
Miksi naisen pitäisi olla sinua nuorempi? Juttusi kuulostavat tyhmältä incel-miehen marmatukselta.
Naiset haistaa kuule tosi nopeesti sen kun joku puhuu meille ulkonäön vuoksi tai kohtelee meitä eri tavalla ulkonäön vuoksi. Se on myös keino suodattaa miehiä.
Opettele kohtaamaan ihminen, älä naista tai tiettyä ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum.
Se että se on sinun rimasi alaraja ei tarkoita sitä, että voit olettaa jokaisen miehen kuuluvan siihen luotettavaan ja naisia hyvin kohtelevaan joukkoon. Kyllä se on aina eduksi miehelle ja sinun on tavalla tai toisella otettava asiasta selvää. Muuten päädyt suurella todennäköisyydellä komean ja väkivaltaisen naistennaurattajan kumppaniksi.
Mä olen pariutunut kauan ennen sovelluksia komean ja hyvän miehen kanssa. Hitaasti tutustumalla oli helppo unohtaa heti kaikki luonnevicaiset. Nyt on jo tytärkin siinä iässä, että ollaan sanottu, että nostaa rimaa. Nosti, kannatti hänenkin kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Mun vuositulot rumasta naamasta huolimatta 85t kun mukaan lasketaan pääomatulot.
Vieläkö keksit jotain?
Eli siis sinulla on rima niin korkealla ettet löydä seuraa, mutta ongelma on se naisten rima.
On myös selvää taas että niin tai näin; aina väärinpäin. Jos nainen ei huoli tiettyä miestä niin itketään että pitäisi huolia, ja kun huolii jonkun pas kan ja erotaan tai tulee murhatuksi niin ilkutaan että mitäs valitsi pas kan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haistaa kuule tosi nopeesti sen kun joku puhuu meille ulkonäön vuoksi tai kohtelee meitä eri tavalla ulkonäön vuoksi. Se on myös keino suodattaa miehiä.
Opettele kohtaamaan ihminen, älä naista tai tiettyä ulkonäköä.
Juurikin näin. Ja sitten täällä miehet ulisee kun ei tullut toisia tai kolmansia deittejä "ihn yllttäen ". Ei tullut, kun nainen haistoi mätänevän lihan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.
Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.
Kiva kuulla🤗
T Ruma ja köyhä, mutta hoikka nainen
No toki naiseltakin odotetaan työssäkäyntiä. Myöskään todella rumat naiset ei ihan niin hyvin pärjää vaikka kävisikin töissä. Todella rumia naisia on vain melko vähän max 1-2%. Tosin tietenkin ikävä tilanne tuolle pienelle osalle naisista.
Että oikein töissäkäyntiä odotetaan naiselta?! Nyt olikin raikas tuulahdus 60-luvulta 😂
Ilman muuta! Omat isoäidit, äiti, tyttäret, siskot, sisarusten tyttäret... Kaikki käy!