Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (802)

Vierailija
741/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sitten mitään lapsellisempaa keksinyt?

Vierailija
742/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.

Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.

 

Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.

Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.

Uliulului. Uliuliuli uliiiiii.

Poliisit, yhteiskunta, palomiehet, vartijat, terveydenhuolto, sotilaat, kaikki pitävät huolta niin miehistä kuin naisista kuin lapsistakin.

Yhteiskunta on olemassa sen kansalaisia varten, ei toisinpäin.

Ja jos asia noin kyrpii sua, olet vapaa muuttamaan haluamaasi maahan toteuttamaan itseäsi. Vaikutat sellaiselta, joka tykkäisi asua Trumplandiassa, palvomassa häntä. Menejo.

Yhteiskunta kuten sen tunnet ei ole olemassa enää kovin kauan.

Akuutti tarve leikata yhteiskuntaa on noin 15%, jonka kerrannaisvaikutukset leikkaa toiset 15% päälle.

Joku sentään tajuaa. Akuutti leikkaustarve on todellisuudessa vielä suurempi, vähintään -30%.

Mitä tekemistä tällä on sen kanssa että naiset ei anna pesää luusereille?

Korkeat verot ja suuri julkinen sektori johtaa nirppanokkaisiin naisiin.

 

Ota pois sossuet ja julkisen suojaduunit ja kummasti miehen arvo nousee naisille.

Just, eli tehdään yhteiskunnasta paskempi ja pakotetaan naiset huolimaan jopa niitä huonoimpia miehiä.

Ei käy.

Otapa selvää valtion talouden alijäämä. Ja miten se korjataan? Korotetaan maailman jo korkeimpia veroja, vai leikataan?

Miten valtiontalous ja inceleiden naisenpuute korreloivat mitenkään?

Kai tiedät että perheenisät ovat kovimpia veronmaksajia ja yhteiskunnan ylläpitäjiä niillä ihan aikuisten oikeilla metatöillä.

Nyt kun miehet ei näe naisia enää vaivan arvoisena ja pelaa mielummin kotona ja naiset nillittää somessa ei julkisen sektorin palkkoja (=naisten tulonsiirtoautomatti) pystytä enää velaksi montaa vuotta rahoittamaan.

Millähän logiikalla miehet/isät ovat kovimpia veronmaksajia? Naiset/äiditkö sitten eivät tee mitään? Höpsis.

Väitätkö myös ihan vakavissasi, että miehet vain alkavat joukolla osoittaa mieltään ja lopettavat työnteon? Älä puhu paskaa, minä teen työtä ihan vain saadakseni palkkani. Naisettomuus ei saanut minua lopettamaan työntekoa ja vetäytymään kotiini. Älä kuvittelekaan että olemme kaikki miehet samanlaisia lapsiaikuisia kuin sinä. Meille sinkkuus ei ole maailmanloppu eikä syy erakoitua. Samoin turha vättää että naiset vain valittaisivat somessa. Naiset hankkii elantonsa yhtä lailla ja somessa vingutaan jos siltä jää aikaa. Miten sinun somenillityksesi edes eroaa heidän valituksestaan?

Yhteiskunta ei todellakaan romahda siihen, että sinä ja muut turhimukset osoitatte mieltänne. Ette te mikään enemmistö ole.

Ja suoraan MT-satumaan syvään päähän.

Siellähän nuo ap ja muut incelit ovat. Siksi nuo järkevät vastaukset eivät heitä tavoita.

Apn ja muiden incellien kuningasidea on siis seuraava: Heidän ratkaisunsa on, että yhteiskunnan pitäisi kriisiytyä ja tukien loppua, jotta naisten olisi "pakko" ottaa mies elättäjäksi ja samalla palveltavaksi. Tämä kertoo syvästä avuttomuudesta: omaa viehätysvoimaa ei osata tai haluta kehittää, joten toivotaan järjestelmän romahdusta, joka pakottaisi naiset alistumaan.

Valtion talous miinuksella -20mijardia vuodessa ja nettoveronmaksajamiesten rahoilla pidetään yllä pilvilinnaa johon ei todellakaan ole varaa. 

 

Vain vauva.fi vassarinaiset pystyvät vääntämään miehen pahaksi tästä. 

Ei täällä tarvitse mammojen vääntää miestä pahaksi. Sen sinä teet ihan itse valheillasi ja valituksillasi, joilla vielä saat muutkin miehet näyttämään huonoilta, koska olet puhuvinasi meidänkin puolesta. Ihan tiedoksesi, et puhu. Tässä ketjussa ei tällaisen keski-ikäisen karvanaamaukonkaan ole vaikea asettua naisten puolelle. Ei ole edes tiukka valinta, kun vastapuolella on tuollainen inisijä, joka yrittää lietsoa sukupuolten välistä sotaa oman surkeutensa peitoksi ja tueksi.

Haha mikä valkoinen ritari, siellähän löytyy se ehta oikea inceli naamarin alta!

Ottaako inceliä noin päähän, kun kaikki miehet ei jaakaan sairasta ideologiaasi tai välitä olla sodassa naisia vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sitten mitään lapsellisempaa keksinyt?

Joillain on ihan liikaa aikaa. 

Vierailija
744/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti poika koulussa.
Joudut aina kiusatuksi ja maalivahdiksi liikuntatunnilla. Teini-iässä alkaa kiinnostus heräämään vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tytöt tykkää näistä sun kiusaajista. Jatkat itse opiskelua ja löydät iloa elämään muualta.
Aikuisiässä alkaa varsinainen parien muodostuminen ja lapsia syntyy, mutta sinä et pääse kokemaan sitä riemua.
Sitten kun nää rentut hakkaa kotona näitä vaimojaan, niin sekin on sun syy median mielestä.

 

Naiset tulee ihan aina olemaan pahojen ihmisten puolella. Alex Stubb teki aloitteen naisten hakkaamisesta ja hänkin oli jonkun sokean oppilaan koulukiusaaja nyt kansamme presidentti. 

Ymmärrän, että sinulla on huonoja kokemuksia, mutta maailma ei todellakaan ole noin yksinkertainen. Ihmiset ovat yksilöitä, eivätkä kaikki naiset tai miehet toimi saman kaavan mukaan. Jos joku sanoisi, että kaikki miehet ovat samanlaisia, olisit varmaan eri mieltä? Samalla tavalla naiset ovat yksilöitä omine luonteineen, arvoineen ja virheineen. Ei ole olemassa mitään yhtä homogenista 'naisten laumaa' jotka kaikki käyttäytyvät samalla lailla ja haluavat samoja asioita.  Maailmassa ei ole vain kilttejä ihmisiä ja kiusaajia. Suurin osa meistä on jotain siltä väliltä. Joskus jokainen meistä tekee joskus virheitä, mutta yrittää parhaansa. 

Mustavalkoinen ajattelu vain satuttaa sinua itseäsi.

Vierailija
745/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sitten mitään lapsellisempaa keksinyt?

Tuohan on juuri kuinka keskustelut aiheesta poikkeukseta etenevät :D

Vierailija
746/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Alapeukuttajille:
naisten keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
miesten keskimääräinen toivepituus naiselle 166,5cm
Kuulostaako epäuskottavalta? Taannoinen palstagallup (400+ osallistujaa) täsmäsi sentilleen tutkimusten kanssa.

Toisin sanoen miehet haluavat keskipituisen naisen, naiset reippaasti keskipituista pidemmän miehen. Näin se menee. Naisten nirsous on tunnettua ja toistuvasti tilastojen ja tutkimusten todistamaa. En edes tuomitse siitä, mutta hyvä, jos naiset osaavat olla rehellisiä siitä. 

Niitä linkkejä naisten nirsouteen?

Vasta yksi päivä annettiin yksi linkki. Tutkimuksessa piti valita kuvista miellyttävimmät miesvartalot. Naiset valitsi keskivertoja, pituudenkin osalta.

The Ideal Male Body Type According to Women, 2026

https://bonytobeastly.com/most-attractive-male-body-survey-results/

Atleettinen 51%
Vahva 43%
Erittäin vahva 6%
Hintelä 0%
Ai että atleettinen ja vahva ovat mielestäsi keskivertoja? Missähän universumissa?
Ja kuinka sopivasti tuli mainittua tuo uniikki maku, että juuri sinä et pidä siitä hintelästä. Mutta oneksi kaikilla naisilla on erilainen maku, kuten tästäkin surveystä huomaamme.

Oikessa maailmassa. Ääripäänä ovat hintelä ja erittäin vahva. Ne siinä välissä olevat ovat keskivertoja.

 

Keskiverto tarkoittaa jokapäiväisessä kielessä tavallista, keskimääräistä tai keskitasoista asiaa. Se viittaa ominaisuuteen tai määrään, joka sijoittuu yleisen tason tai jakauman keskivaiheille, ja sillä voidaan kuvata esimerkiksi henkilön pituutta, taitoja tai suoritusta.

 

PS. en kommentoinut sanallakaan omaa mielipidettäni. Kuvittelet taas menemään omiasi.

Ovatko atleettinen ja vahva mielestäsi keskivertoja? Leveät hartiat, vahva rintakehä, lihasta huomattavasti enemmän kuin entisajan työmiehillä (jotka muuten ovat palstanaisille liian hinteliä).
Naisille "keskiverto" tarkoittaa aina sitä top 10-20% miestä jolla ei ole olennaisia heikkouksia. Kuitenkin jos tiputat miehistä pois esimerkiksi lyhyet, hintelät ja todella ylipainoiset - niin tuosta tippui jo enemmistö miehistä pois.

Tuossa tutkimuksessa kyllä. Jos on valittavana 4 kuvaa, joista kaksi on ääripäätä ja kaksi siinä keskellä, on ne kaksi siinä keskellä keskivertoja. Sun nillitys ei muuta tätä määritelmää mitenkään.

Minä en tehnyt tutkimusta enkä valinnut niitä kuvia sinne.

 

PS. Tuskin itsekään pyydät  sairaaloisen ylipainoista tai aknenaamaista naista treffellle, en hetkeäkään usko että enemmistö naisista viehättää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
747/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti poika koulussa.
Joudut aina kiusatuksi ja maalivahdiksi liikuntatunnilla. Teini-iässä alkaa kiinnostus heräämään vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tytöt tykkää näistä sun kiusaajista. Jatkat itse opiskelua ja löydät iloa elämään muualta.
Aikuisiässä alkaa varsinainen parien muodostuminen ja lapsia syntyy, mutta sinä et pääse kokemaan sitä riemua.
Sitten kun nää rentut hakkaa kotona näitä vaimojaan, niin sekin on sun syy median mielestä.

 

Naiset tulee ihan aina olemaan pahojen ihmisten puolella. Alex Stubb teki aloitteen naisten hakkaamisesta ja hänkin oli jonkun sokean oppilaan koulukiusaaja nyt kansamme presidentti. 

Sun logiikallasi naiset olisi sun puolella, koska he ovat pahojen ihmisten puolella ja itse olet naisvihamielinen. Pieni ristiriita.

Vierailija
748/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Palstamies: mä haluan naisen, kuka vaan kelpaa, mä oon niin yksin.

Naiset: no tässä on sinkkunainen, joka lähtisi sun kanssa ulos.

Palstamies: no mutku, ei se käy, se on yli 18, se ei ole tarpeeksi laiha, sillä ei ole tarpeeksi isot tissit ja  sillä on omia mielipiteitä eikä ole neitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
749/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pärjäävät nykyään yksinään, on omat urat, koulutus jne,ei eletä 1950-lukua jolloin "piti" elää yhdessä tavan vuoksi ja taloudellisten asioiden vuoksi. Jokainen saa toivoa mitä haluaa mutta helpottaa jos kelpuuttaisi erilaisia ihmisiä deiteille. Jotain kriteereitä saa olla, ei koulutetun ja kauniin naisen tarvitse ottaa narkkia tai puliveivaria. Deittaapas ap omaa tasoa, kyllä siellä joku meikitön elovena-akka sullekin on mitä tää maa on täynnä.

Vierailija
750/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sitten mitään lapsellisempaa keksinyt?

Odota hetki, kyllä se vielä keksii, ilta on vielä nuori.

 

Tähän mennessä on jo keksitty, että 168cm on ihan biologienkin mielestä ihmisen maksimipituus, pitkät miehet ei ole ekologisia ja että suomalaiset voi kuolla sukupuuttoon :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
751/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sitten mitään lapsellisempaa keksinyt?

Tuohan on juuri kuinka keskustelut aiheesta poikkeukseta etenevät :D

Sä et ole koskaan jutellut naisten kanssa, mistä sä voit tietää?

Vierailija
752/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjäävät nykyään yksinään, on omat urat, koulutus jne,ei eletä 1950-lukua jolloin "piti" elää yhdessä tavan vuoksi ja taloudellisten asioiden vuoksi. Jokainen saa toivoa mitä haluaa mutta helpottaa jos kelpuuttaisi erilaisia ihmisiä deiteille. Jotain kriteereitä saa olla, ei koulutetun ja kauniin naisen tarvitse ottaa narkkia tai puliveivaria. Deittaapas ap omaa tasoa, kyllä siellä joku meikitön elovena-akka sullekin on mitä tää maa on täynnä.

Se sanoi aloituksessa, ettei kelpaa edes alhaisen tason naisille. Ei silä ole ketään deitatttavaa. No, ehkä Johanna Tukiainen on sinkku? Silloinkin toki ap:n pitäisi olla varakas ja herrasmies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
753/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Alapeukuttajille:
naisten keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
miesten keskimääräinen toivepituus naiselle 166,5cm
Kuulostaako epäuskottavalta? Taannoinen palstagallup (400+ osallistujaa) täsmäsi sentilleen tutkimusten kanssa.

Toisin sanoen miehet haluavat keskipituisen naisen, naiset reippaasti keskipituista pidemmän miehen. Näin se menee. Naisten nirsous on tunnettua ja toistuvasti tilastojen ja tutkimusten todistamaa. En edes tuomitse siitä, mutta hyvä, jos naiset osaavat olla rehellisiä siitä. 

Niitä linkkejä naisten nirsouteen?

Vasta yksi päivä annettiin yksi linkki. Tutkimuksessa piti valita kuvista miellyttävimmät miesvartalot. Naiset valitsi keskivertoja, pituudenkin osalta.

The Ideal Male Body Type According to Women, 2026

https://bonytobeastly.com/most-attractive-male-body-survey-results/

Atleettinen 51%
Vahva 43%
Erittäin vahva 6%
Hintelä 0%
Ai että atleettinen ja vahva ovat mielestäsi keskivertoja? Missähän universumissa?
Ja kuinka sopivasti tuli mainittua tuo uniikki maku, että juuri sinä et pidä siitä hintelästä. Mutta oneksi kaikilla naisilla on erilainen maku, kuten tästäkin surveystä huomaamme.

Oikessa maailmassa. Ääripäänä ovat hintelä ja erittäin vahva. Ne siinä välissä olevat ovat keskivertoja.

 

Keskiverto tarkoittaa jokapäiväisessä kielessä tavallista, keskimääräistä tai keskitasoista asiaa. Se viittaa ominaisuuteen tai määrään, joka sijoittuu yleisen tason tai jakauman keskivaiheille, ja sillä voidaan kuvata esimerkiksi henkilön pituutta, taitoja tai suoritusta.

 

PS. en kommentoinut sanallakaan omaa mielipidettäni. Kuvittelet taas menemään omiasi.

Ovatko atleettinen ja vahva mielestäsi keskivertoja? Leveät hartiat, vahva rintakehä, lihasta huomattavasti enemmän kuin entisajan työmiehillä (jotka muuten ovat palstanaisille liian hinteliä).
Naisille "keskiverto" tarkoittaa aina sitä top 10-20% miestä jolla ei ole olennaisia heikkouksia. Kuitenkin jos tiputat miehistä pois esimerkiksi lyhyet, hintelät ja todella ylipainoiset - niin tuosta tippui jo enemmistö miehistä pois.

Tuossa tutkimuksessa kyllä. Jos on valittavana 4 kuvaa, joista kaksi on ääripäätä ja kaksi siinä keskellä, on ne kaksi siinä keskellä keskivertoja. Sun nillitys ei muuta tätä määritelmää mitenkään.

Minä en tehnyt tutkimusta enkä valinnut niitä kuvia sinne.

 

PS. Tuskin itsekään pyydät  sairaaloisen ylipainoista tai aknenaamaista naista treffellle, en hetkeäkään usko että enemmistö naisista viehättää sinua.

Olen pyytänyt molempia. Me miehet emme ole kuten te naiset.

Vierailija
754/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjäävät nykyään yksinään, on omat urat, koulutus jne,ei eletä 1950-lukua jolloin "piti" elää yhdessä tavan vuoksi ja taloudellisten asioiden vuoksi. Jokainen saa toivoa mitä haluaa mutta helpottaa jos kelpuuttaisi erilaisia ihmisiä deiteille. Jotain kriteereitä saa olla, ei koulutetun ja kauniin naisen tarvitse ottaa narkkia tai puliveivaria. Deittaapas ap omaa tasoa, kyllä siellä joku meikitön elovena-akka sullekin on mitä tää maa on täynnä.

Eihän mitään tasoja pitänyt olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
755/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa: "naiset eivät ole pinnallisia! Luonne ratkaisee eikä ulkonäkö"
Jaana: "just niin, kuuntele naisia!"
Tuija: "näin se on, sydän ratkaisee"
Palstamies: "Ai ettei teillä ole mitään ulkonäkökriteerejä?"
Liisa: "ei todellakaan tarvitse olla mikään kalsarimalli!"
Jaana: "normaali mies riittää"
Tuija: "tavalliset miehet ovat ihania!"
Palstamies: "Eli hyvin hoikka 168cm mies on hyvä? Puhutaan kuitenkin normaalipituisesta ja normaalikroppaisesta miehestä"
Liisa: "No minä olen pitkä ja aika vahva nainen, niin ei minulle kävisi kun tuntisin itseni amatsoniksi"
Jaana: "Minä taas olen lyhyt ja hentoinen nainen niin kyllä miehen olisi hyvä olla vähän pidempi ja rotevampi"
Tuija: "Minä vain satun tykkäämään nallekarhumaisista miehistä, sellaisista isoista ja vahvoista joilla saa olla vähän mahaakin"
Palstamies: "Ai että niitä ulkonäkökriteerejä sitten olikin?"
Liisa: "Niin mutku se riittää kun on keskivertomies"
Jaana: "Joku muu nainen varmasti haluaa lyhyen ja hyvin hoikan miehen"
Tuija: "Kyllä Tom Cruisellakin on ollut naisia vaikka hän on lyhyt"
Palstamies: "Tuossa Liisan postaamassa kyselyssä 0% naisista halusi lyhyen ja hyvin hoikan miehen?"
Liisa "Te miehet olette katkeria ja siksi ette saa naisia"
Jaana: "Niiden hintelien miesten pitäisi käydä suihkussa ja kammata tukka"
Tuija: "Se on biologiaa, me olemme eläimiä!"
 

Et sä oikeasti kuvaa naisia, vaan omaa katkeruuttasi ja huonoja kokemuksia yleistäen.. Kun yksittäisistä kokemuksista tehdään “kaikki naiset ovat tällaisia” -johtopäätös, se ei enää kerro todellisuudesta vaan siitä, miten sun oma ajattelu on lukkiutunut yhteen selitykseen.

Jos lähestyy ihmisiä lähtökohtaisesti epäluulolla, väheksyen ja oletuksella että he valehtelee tai ovat pinnallisia, niin se alkaa helposti näkyä myös omassa käytöksessä ja tavassa puhua. Ja silloin ongelma ei ole pituus, ujous tai mikään yksittäinen ominaisuus, vaan se, millaisen ilmapiirin itse luo ympärilleen.

Ihmissuhteet eivät yleensä kaadu siihen, ettei joku täytä jotain “ihanneprofiilia”, vaan siihen, ettei kohtaaminen tunnu kunnioittavalta tai turvalliselta. Ja jos lähtökohta on se, että toinen osapuoli on lähtökohtaisesti epäluotettava tai pinnallinen, se tekee aidosta yhteydestä käytännössä mahdotonta.

Vierailija
756/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti poika koulussa.
Joudut aina kiusatuksi ja maalivahdiksi liikuntatunnilla. Teini-iässä alkaa kiinnostus heräämään vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tytöt tykkää näistä sun kiusaajista. Jatkat itse opiskelua ja löydät iloa elämään muualta.
Aikuisiässä alkaa varsinainen parien muodostuminen ja lapsia syntyy, mutta sinä et pääse kokemaan sitä riemua.
Sitten kun nää rentut hakkaa kotona näitä vaimojaan, niin sekin on sun syy median mielestä.

 

Naiset tulee ihan aina olemaan pahojen ihmisten puolella. Alex Stubb teki aloitteen naisten hakkaamisesta ja hänkin oli jonkun sokean oppilaan koulukiusaaja nyt kansamme presidentti. 

Sun logiikallasi naiset olisi sun puolella, koska he ovat pahojen ihmisten puolella ja itse olet naisvihamielinen. Pieni ristiriita.

Olen koulukiusattu joka ei koskaan tehnyt mitään kenellekkään ja olen paha ihminen kaiken kukkuraksi? Ehkä pahuus on synnynnäinen ominaisuus? 

Vierailija
757/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Alapeukuttajille:
naisten keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
miesten keskimääräinen toivepituus naiselle 166,5cm
Kuulostaako epäuskottavalta? Taannoinen palstagallup (400+ osallistujaa) täsmäsi sentilleen tutkimusten kanssa.

Toisin sanoen miehet haluavat keskipituisen naisen, naiset reippaasti keskipituista pidemmän miehen. Näin se menee. Naisten nirsous on tunnettua ja toistuvasti tilastojen ja tutkimusten todistamaa. En edes tuomitse siitä, mutta hyvä, jos naiset osaavat olla rehellisiä siitä. 

Niitä linkkejä naisten nirsouteen?

Vasta yksi päivä annettiin yksi linkki. Tutkimuksessa piti valita kuvista miellyttävimmät miesvartalot. Naiset valitsi keskivertoja, pituudenkin osalta.

The Ideal Male Body Type According to Women, 2026

https://bonytobeastly.com/most-attractive-male-body-survey-results/

Atleettinen 51%
Vahva 43%
Erittäin vahva 6%
Hintelä 0%
Ai että atleettinen ja vahva ovat mielestäsi keskivertoja? Missähän universumissa?
Ja kuinka sopivasti tuli mainittua tuo uniikki maku, että juuri sinä et pidä siitä hintelästä. Mutta oneksi kaikilla naisilla on erilainen maku, kuten tästäkin surveystä huomaamme.

Oikessa maailmassa. Ääripäänä ovat hintelä ja erittäin vahva. Ne siinä välissä olevat ovat keskivertoja.

 

Keskiverto tarkoittaa jokapäiväisessä kielessä tavallista, keskimääräistä tai keskitasoista asiaa. Se viittaa ominaisuuteen tai määrään, joka sijoittuu yleisen tason tai jakauman keskivaiheille, ja sillä voidaan kuvata esimerkiksi henkilön pituutta, taitoja tai suoritusta.

 

PS. en kommentoinut sanallakaan omaa mielipidettäni. Kuvittelet taas menemään omiasi.

Ovatko atleettinen ja vahva mielestäsi keskivertoja? Leveät hartiat, vahva rintakehä, lihasta huomattavasti enemmän kuin entisajan työmiehillä (jotka muuten ovat palstanaisille liian hinteliä).
Naisille "keskiverto" tarkoittaa aina sitä top 10-20% miestä jolla ei ole olennaisia heikkouksia. Kuitenkin jos tiputat miehistä pois esimerkiksi lyhyet, hintelät ja todella ylipainoiset - niin tuosta tippui jo enemmistö miehistä pois.

Tuossa tutkimuksessa kyllä. Jos on valittavana 4 kuvaa, joista kaksi on ääripäätä ja kaksi siinä keskellä, on ne kaksi siinä keskellä keskivertoja. Sun nillitys ei muuta tätä määritelmää mitenkään.

Minä en tehnyt tutkimusta enkä valinnut niitä kuvia sinne.

 

PS. Tuskin itsekään pyydät  sairaaloisen ylipainoista tai aknenaamaista naista treffellle, en hetkeäkään usko että enemmistö naisista viehättää sinua.

Olen pyytänyt molempia. Me miehet emme ole kuten te naiset.

Heh, anna mun nauraa. Sä et edes uskalla puhua livenä naisille.

Ja aika noloa me miehitellä, kun palstan muut miehetkin on eri mieltä sun kanssa.

Vierailija
758/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pärjäävät nykyään yksinään, on omat urat, koulutus jne,ei eletä 1950-lukua jolloin "piti" elää yhdessä tavan vuoksi ja taloudellisten asioiden vuoksi. Jokainen saa toivoa mitä haluaa mutta helpottaa jos kelpuuttaisi erilaisia ihmisiä deiteille. Jotain kriteereitä saa olla, ei koulutetun ja kauniin naisen tarvitse ottaa narkkia tai puliveivaria. Deittaapas ap omaa tasoa, kyllä siellä joku meikitön elovena-akka sullekin on mitä tää maa on täynnä.

Eihän mitään tasoja pitänyt olla?

Apn mielestä on, joten ymmärtänee parhaiten omaa kieltään? Kannattaa aina puhua kuulijan ymmärrystason mukaan, etenkin kun ap on osoittanut huonolahjaisuutta ymmärryksessä jo vuosien ajan. 

Vierailija
759/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti poika koulussa.
Joudut aina kiusatuksi ja maalivahdiksi liikuntatunnilla. Teini-iässä alkaa kiinnostus heräämään vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tytöt tykkää näistä sun kiusaajista. Jatkat itse opiskelua ja löydät iloa elämään muualta.
Aikuisiässä alkaa varsinainen parien muodostuminen ja lapsia syntyy, mutta sinä et pääse kokemaan sitä riemua.
Sitten kun nää rentut hakkaa kotona näitä vaimojaan, niin sekin on sun syy median mielestä.

 

Naiset tulee ihan aina olemaan pahojen ihmisten puolella. Alex Stubb teki aloitteen naisten hakkaamisesta ja hänkin oli jonkun sokean oppilaan koulukiusaaja nyt kansamme presidentti. 

Sun logiikallasi naiset olisi sun puolella, koska he ovat pahojen ihmisten puolella ja itse olet naisvihamielinen. Pieni ristiriita.

Olen koulukiusattu joka ei koskaan tehnyt mitään kenellekkään ja olen paha ihminen kaiken kukkuraksi? Ehkä pahuus on synnynnäinen ominaisuus? 

Ilmeisesti on, koska et sä ainakaan hyvien puolella ole. Mitä ihanaa uhriutumista! 

Vierailija
760/802 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole kiltti poika koulussa.
Joudut aina kiusatuksi ja maalivahdiksi liikuntatunnilla. Teini-iässä alkaa kiinnostus heräämään vastakkaiseen sukupuoleen, mutta tytöt tykkää näistä sun kiusaajista. Jatkat itse opiskelua ja löydät iloa elämään muualta.
Aikuisiässä alkaa varsinainen parien muodostuminen ja lapsia syntyy, mutta sinä et pääse kokemaan sitä riemua.
Sitten kun nää rentut hakkaa kotona näitä vaimojaan, niin sekin on sun syy median mielestä.

 

Naiset tulee ihan aina olemaan pahojen ihmisten puolella. Alex Stubb teki aloitteen naisten hakkaamisesta ja hänkin oli jonkun sokean oppilaan koulukiusaaja nyt kansamme presidentti. 

Sun logiikallasi naiset olisi sun puolella, koska he ovat pahojen ihmisten puolella ja itse olet naisvihamielinen. Pieni ristiriita.

Olen koulukiusattu joka ei koskaan tehnyt mitään kenellekkään ja olen paha ihminen kaiken kukkuraksi? Ehkä pahuus on synnynnäinen ominaisuus? 

Siinä, että niputat KAIKKI naiset pahoiksi, ei ole mitään hyvää. Jatka itkemistäsi, ole hyvä. Sen lisäksi kivaa yksinäistä ja katkeraa loppuelämää tolla asenteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi