Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (805)

Vierailija
701/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta"

 

Miehet maksavat jonkin verran enemmän palkkaveroja, se on totta. Ero vain ei ole ollenkaan niin suuri kuin moni mies kuvittelee. Töissä käyvien miesten ja naisten palkkaero on luokkaa 500e/kk. Tätä vielä nostaa se että kaikkein suurituloisimmissa miehet ovat vahvasti yliedustettuina. Joten tavallisessa keskivertopalkansaajissa miehet ansaitsevat muutaman satasen kuussa enemmän.

Naiset eivät edelleenkään kollektiivisena ryhmänä maksa nettoveroja, vaan loisivat miesten rahoilla rakennetussa naisten unelmassa. Asian todistaa kyllä lukuisat tutkimukset. Kelatätinä et nettoveroja maksa vaikka palkkakuitista siivu lähteekin. 

Laitapa linkki edes yhteen tuollaiseen tutkimukseen, koska nuo inttämisesi eivät kyllä kuulosta muulta kuin vihaisen sekopään mutuilulta.

Vierailija
702/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.

 

Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).

Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!

 

Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua. 

 

Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.  

Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.

 

Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.

Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.

Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.

 

Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.

Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.

Uliulului. Uliuliuli uliiiiii.

Poliisit, yhteiskunta, palomiehet, vartijat, terveydenhuolto, sotilaat, kaikki pitävät huolta niin miehistä kuin naisista kuin lapsistakin.

Yhteiskunta on olemassa sen kansalaisia varten, ei toisinpäin.

Ja jos asia noin kyrpii sua, olet vapaa muuttamaan haluamaasi maahan toteuttamaan itseäsi. Vaikutat sellaiselta, joka tykkäisi asua Trumplandiassa, palvomassa häntä. Menejo.

Yhteiskunta kuten sen tunnet ei ole olemassa enää kovin kauan.

Akuutti tarve leikata yhteiskuntaa on noin 15%, jonka kerrannaisvaikutukset leikkaa toiset 15% päälle.

Joku sentään tajuaa. Akuutti leikkaustarve on todellisuudessa vielä suurempi, vähintään -30%.

Mitä tekemistä tällä on sen kanssa että naiset ei anna pesää luusereille?

Korkeat verot ja suuri julkinen sektori johtaa nirppanokkaisiin naisiin.

 

Ota pois sossuet ja julkisen suojaduunit ja kummasti miehen arvo nousee naisille.

Just, eli tehdään yhteiskunnasta paskempi ja pakotetaan naiset huolimaan jopa niitä huonoimpia miehiä.

Ei käy.

Otapa selvää valtion talouden alijäämä. Ja miten se korjataan? Korotetaan maailman jo korkeimpia veroja, vai leikataan?

Miten valtiontalous ja inceleiden naisenpuute korreloivat mitenkään?

Kai tiedät että perheenisät ovat kovimpia veronmaksajia ja yhteiskunnan ylläpitäjiä niillä ihan aikuisten oikeilla metatöillä.

Nyt kun miehet ei näe naisia enää vaivan arvoisena ja pelaa mielummin kotona ja naiset nillittää somessa ei julkisen sektorin palkkoja (=naisten tulonsiirtoautomatti) pystytä enää velaksi montaa vuotta rahoittamaan.

Millähän logiikalla miehet/isät ovat kovimpia veronmaksajia? Naiset/äiditkö sitten eivät tee mitään? Höpsis.

Väitätkö myös ihan vakavissasi, että miehet vain alkavat joukolla osoittaa mieltään ja lopettavat työnteon? Älä puhu paskaa, minä teen työtä ihan vain saadakseni palkkani. Naisettomuus ei saanut minua lopettamaan työntekoa ja vetäytymään kotiini. Älä kuvittelekaan että olemme kaikki miehet samanlaisia lapsiaikuisia kuin sinä. Meille sinkkuus ei ole maailmanloppu eikä syy erakoitua. Samoin turha vättää että naiset vain valittaisivat somessa. Naiset hankkii elantonsa yhtä lailla ja somessa vingutaan jos siltä jää aikaa. Miten sinun somenillityksesi edes eroaa heidän valituksestaan?

Yhteiskunta ei todellakaan romahda siihen, että sinä ja muut turhimukset osoitatte mieltänne. Ette te mikään enemmistö ole.

Ja suoraan MT-satumaan syvään päähän.

Siellähän nuo ap ja muut incelit ovat. Siksi nuo järkevät vastaukset eivät heitä tavoita.

Apn ja muiden incellien kuningasidea on siis seuraava: Heidän ratkaisunsa on, että yhteiskunnan pitäisi kriisiytyä ja tukien loppua, jotta naisten olisi "pakko" ottaa mies elättäjäksi ja samalla palveltavaksi. Tämä kertoo syvästä avuttomuudesta: omaa viehätysvoimaa ei osata tai haluta kehittää, joten toivotaan järjestelmän romahdusta, joka pakottaisi naiset alistumaan.

Se kriisihän on siis jo täällä, se vain peitetään valtion velkaantumisella. Pian jo pelkät valtion lainan korkokulut nousevat miljardeilla. 

Ja jos kriisiä pukkaa, niin millähän logiikalla nämä incelit siitä hyötyvät? Luulevatko, että heillä on jotain mahiksia saada naiset pakotettua tahtoonsa?

Suomalainen nainen ei ole mikään avuton nukke, jonka voi vain ottaa. Jos joku mitätön incel edes harkitsee pakottamista, niin maksaa verellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan 1p vinkki: nuoria miehiä on satoja tuhansia enemmän kuin nuoria naisia, kiitos miesvaltaisen maahamuuton jonka naiset ovat tänne äänestäneet. "

 

Ihan tuhannen pisteen vinkki: tarkista faktasi.

Nuoria miehiä ei nimittäin todellakaan ole satoja tuhansia enemmän. Esim. 20-24 vuotiaita miehiä on 9900 enemmän kuin naisia, 25-29 vuotiaita miehiä on 11600 enemmän ja 30-34 vuotiaita miehiä on 11900 enemmän.

20-34 vuotiaissa on siis miehiä 33400 enemmän kuin naisia. Tuon ikäisiä miehiä ja naisia on taas yhteensä 1.032.000 joten tuo "epäsuhta" on noin 3 prosentin luokkaa. 

https://stat.fi/fi/tilastot/tietoa-teemoittain/suomi-lukuina/vaesto-ja-…

Vierailija
704/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän"

 

Miehet käyttävät verorahoja naisia vähemmän koska miehet eivät ole raskaana, synnytä tai ole niin usein lasten kanssa kotona. Lisäksi monet miehet ovat jääräpäisesti menemättä lääkäriin vaikka syytä olisi ja kuolevat sitten liian nuorina joka vasta kalliiksi tuleekin.

Toisaalta, miehet tekevät enemmän rikoksia ja loisivat vankiloissa turhana kulueränä suomalaisten verovaroin. Yhden vangin ylläpitäminen maksaa Suomessa keskimäärin noin 80 000e vuodessa

Vierailija
705/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta"

 

Miehet maksavat jonkin verran enemmän palkkaveroja, se on totta. Ero vain ei ole ollenkaan niin suuri kuin moni mies kuvittelee. Töissä käyvien miesten ja naisten palkkaero on luokkaa 500e/kk. Tätä vielä nostaa se että kaikkein suurituloisimmissa miehet ovat vahvasti yliedustettuina. Joten tavallisessa keskivertopalkansaajissa miehet ansaitsevat muutaman satasen kuussa enemmän.

Naiset eivät edelleenkään kollektiivisena ryhmänä maksa nettoveroja, vaan loisivat miesten rahoilla rakennetussa naisten unelmassa. Asian todistaa kyllä lukuisat tutkimukset. Kelatätinä et nettoveroja maksa vaikka palkkakuitista siivu lähteekin. 

Keskimääräinen mieskään ei mikään nettoveronmaksaja ole. Nettoveronmaksajia on vain noin 30-40% suomalaisista. Suurituloisin kymmenys väestöstä maksaa jopa 60 prosenttia kaikista Suomen tuloveroista. 

Vierailija
706/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Linkkiä tällaiseen suomalaiseen tutkimukseen, kiitos. Mikään tinder-tutkimus tai tiktok-videot ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
707/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Alapeukuttajille:
naisten keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
miesten keskimääräinen toivepituus naiselle 166,5cm
Kuulostaako epäuskottavalta? Taannoinen palstagallup (400+ osallistujaa) täsmäsi sentilleen tutkimusten kanssa.

Heh, palstagallup johon miehet ovat tunkeneet mielipiteitään :D

Tosi uskottavaa :D

Linkkiä oikeaan tutkimukseen, kiitos.

Vierailija
708/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Eli miesten maksamilla veroilla pitää lopettaa naisten työllistäminen,tukeminen ja nostaminen, varmaan tiedät että miehet maksaa 3enemmän veroja kuin naiset kuin myös käyttää verorahoja vähemmän, teidän voimaantumisenne on maksettu miesten taskusta"

 

Miehet maksavat jonkin verran enemmän palkkaveroja, se on totta. Ero vain ei ole ollenkaan niin suuri kuin moni mies kuvittelee. Töissä käyvien miesten ja naisten palkkaero on luokkaa 500e/kk. Tätä vielä nostaa se että kaikkein suurituloisimmissa miehet ovat vahvasti yliedustettuina. Joten tavallisessa keskivertopalkansaajissa miehet ansaitsevat muutaman satasen kuussa enemmän.

Naiset eivät edelleenkään kollektiivisena ryhmänä maksa nettoveroja, vaan loisivat miesten rahoilla rakennetussa naisten unelmassa. Asian todistaa kyllä lukuisat tutkimukset. Kelatätinä et nettoveroja maksa vaikka palkkakuitista siivu lähteekin. 

Miehet ovat enemmän syrjäytyneitä kuin naiset. Miehissä on enemmän työttömiä kuin naisissa. Naiset ovat koulutetumpia kuin miehet.

Miehet tekevät rikoksia ja täyttävät vankilat ja loisivat siellä veromaksajien rahoilla, toisin kuin naiset.

Ja taas on hienoja lukuisia tutkimuksia, joista et osaa sanoa edes otsikkoa ja vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
709/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.

Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa.  Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!

Ensimmäistä lasta synnyttäessäni kätilö sanoi, että lantioni on kuin tehty synnyttämiseen. Niinhän se evulutio toimii. Se sopeutuu vallitseviin olosuhteisiin. Naisen pituudella ei ole siinä hommassa mitään merkitystä, vaan lantion luustolla. Kätilöitä taas on ollut aina. Luuletko tosiaan että ne luolanaiset pungersivat yksin lapsen ulos? Jos ei muuta, niin sukulaisnaiset auttoivat. Älä ala saarnaamaan synnytyksestä mitään, kun et asiasta mitään ymmärrä.

T. N178 cm

Olen pitkä ja hoikka nainen (178, paino vaihdellut välillä 56-64), olen synnyttänyt neljä lasta, kaikki yli 4kg, painavin jässikkä 4,7. Spontaanisti, kaikki kympin lapsia syntyessään. Synnytykset ja niistä toipuminen nopeita ja ns helppoja (ei mitään normaalista poikkeavaa).  

 

Toisekseen synnytyskuolleissuus ja siinä vahingoittuminen tai vammautuminen (lapsi ja/tai äiti) on parantunut koko ajan lääketieteen kehityksen myötä. Riskiraskaudet ja -synnutykset kyetään havaitsemaan aiemmin ja hoitamaan tehokkaammin. Tämä mies unohti, että kun naisen koko kasvaa, kasvaa myös lantio sen mukana. 

Älkää uskoko tätä valheellista propagandaa. Terve järkikin sanoo että ison miehen lapsi on vaikea synnyttää ja siihen ihan lääkärit tarjoaa sektioita ja hoitoja, koska repeäminen on vaarana. 

Ihan nykyään yleistyneet thaimaalaisten ja suomalaisten liitot. Naiset on niin pieniä ettei ne kykene synnyttämään jättiläisten vauvoja ulos normaalisti luonnollisten keinojen puitteessa. 

 

Ihan turha tänne tuoda valetietoa. Tämä on yleinen tieto kätilöilläkin.

Synnytykset on aina olleet vaikeita ja ei todellakaan ole aina saatu sukua tai ystäviä avuksi.

Aikuisen pituus ja vastasyntyneen koko eivät ole sama asia. Vaikka ihmiset ovat monissa maissa kasvaneet keskimäärin pidemmiksi viimeisen vuosisadan aikana, vastasyntyneiden koko ei ole kasvanut samassa suhteessa. 

Vierailija
710/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat empiiriset kokemukset.
172cm miehenä olen ihastunut naisiin joiden pituudet ovat olleet oman arvioni mukaan 150-190cm.
Minusta kiinnostuneet naiset ovat olleet kaikki reippaasti alle keskipituisia ja myös reippaasti ylipainoisia (olen itse hoikka).
Eli allekirjoitan kyllä naisten pituuserofetissin ja myös markkina-arvoteorian tältä osalta. Hoikat naiset menevät pidemmille, raamikkaammille tai rikkaammille miehille.

Et ole 172cm. Loppuviestisikin on potaskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
711/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin. "

 

Ja siksi miesten keskipituus on ollut jatkuvassa nousussa. Koska aina se pisin miesten joukko lisääntyy hieman enemmän kuin lyhenpien joukko.

Väärin. Miesten keskipituuden nousu viimeisen noin 150 vuoden aikana selittyy pääosin paremmalla ravinnolla, terveydenhuollolla ja elinoloilla, ei sillä että vain pisimmät miehet lisääntyisivät. Muutos on ollut liian nopea, jotta evoluutio yksin selittäisi sen.

Jos pituuden kasvu johtuisi pääasiassa siitä, että pitkät miehet saavat enemmän lapsia, muutoksen pitäisi tapahtua paljon hitaammin useiden sukupolvien aikana. Nyt tiedetään, että kun lapsuuden ravinto ja terveys paranevat, ihmiset kasvavat lähemmäs sitä pituutta, jonka heidän perimänsä mahdollistaa.

Vierailija
712/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saa joku lyhyt mieskin hyvin naista, mutta silti lyhyys on miehelle merkittävä miinus. "

 

Tavoite on kuitenkin yleensä saada se yksi itselle sopiva nainen, ei satoja. Vaikka meillä kaikilla on jotain miinuksia, suurin osa löytää silti ennemmin tai myöhemmin kumppanin jos vain on normaalin sosiaalinen ja aktiivinen.

Merkittävin miinus pariutumisessa on kuitenkin edelleen heikot sosiaaliset taidot sekä yleinen passiivisuus.

Merkittävin miinus on kylläkin tuo naisviha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
713/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Miksi mun terapiaa ei makseta? Miksi en pääse hoitoon? 

Veikkaan, että et kehtaa näyttää tätä todellista sisintäsi lääkäreille tai kellekkään ulkomaailmassa. Teeskentelet olevasi joku, mitä et ole.

Jos menisit lääkärin vastaanotolle ja kertoisit asiasi, kuten täällä olet kertonut, pääsisit nopeasti hoitoon. Luultavasti suljetulle osastolle.

Itsekin tiedät, ettei psyykkeesi ole normaali, mutta häpeä estää sinua hakemasta itsellesi apua.

Olen ollut hoitojonossa jo puolivuotta. Toisella paikkakunnalla olin kaksi. Kun paikka vapautui, niin olin jo muuttanut uudelle paikkakunnalle. Suomessa ei saa hoitoa näihin mielenvikoihin. Pitää van potkia roskista patteria vasten ja huutaa seinille.

Kyllähän sun hoitoa pitäisi saada pian. Tollaset sekoaa kesällä ihan seinähulluiksi. 

Vierailija
714/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei halua epävarmaa, ujoa, hiljaista, lyhyttä, autotonta ja kunnianhimotonta huonotuloista miestä. Näiden vastakohtia on vielä niin paljon saatavilla perusnaisille jotta tyytyä ei tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
715/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, pyri tavoittelemaan vähintään yhtä kovaa tasoa, kun vaadit naisilta. Jospa se auttaisi.

Suttaan satasella maalia naamaan kuukaudessa ja ostan parit spandexhousut.

Olenko nyt huipputasolla?

Riippuu millaista naista tavoittelet.

No sellaista joka suttaa satasella maalia naamaan kuukaudesa ja käyttää spandexhousuja.

Kasarin hevilaulaja?

Vierailija
716/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?

Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.

Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.

Olet poikkeus suomalaismieheksi. Useat suomalaiset miehet eivät halua itseään pidempää naista.

En usko. Suurinta osaa varsinkin akateemisista miehistä ei voisi vähempää kiinnostaa onko nainen pidempi, lyhyempi vai samanpituinen. Yhtä irrelevantti ominaisuus kuin silmien väri tai onko etusormi pidempi kuin nimetön vai ei. Toki syrjäkyliltä löytyy matalasti koulutettuja miehiä, joilla on muutenkin huono itsetunto.

Tuosta on myös tutkimustietoa.
Mitä lyhyempi mies, sitä valmiimpi seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Mutta...naisilla se ei menekään noin. Mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ja pitkät naiset eivät halua seurustella itseään lyhyempien miesten kanssa.
Paljon kertoo sekin, että keskimääräinen miesten toivoma pituusero vastaa miesten ja naisten todellista pituuseroa. Naisten toivoma keskimääräinen pituusero taas on 20cm.

Alapeukuttajille:
naisten keskimääräinen toivepituus miehelle 186,5cm
miesten keskimääräinen toivepituus naiselle 166,5cm
Kuulostaako epäuskottavalta? Taannoinen palstagallup (400+ osallistujaa) täsmäsi sentilleen tutkimusten kanssa.

Toisin sanoen miehet haluavat keskipituisen naisen, naiset reippaasti keskipituista pidemmän miehen. Näin se menee. Naisten nirsous on tunnettua ja toistuvasti tilastojen ja tutkimusten todistamaa. En edes tuomitse siitä, mutta hyvä, jos naiset osaavat olla rehellisiä siitä. 

Niitä linkkejä naisten nirsouteen?

Vasta yksi päivä annettiin yksi linkki. Tutkimuksessa piti valita kuvista miellyttävimmät miesvartalot. Naiset valitsi keskivertoja, pituudenkin osalta.

The Ideal Male Body Type According to Women, 2026

https://bonytobeastly.com/most-attractive-male-body-survey-results/

Vierailija
717/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

No sittenhän evoluutio toimii niin kuin pitääkin. Muutamassa sadassa vuodessa kaikki lyhyet ovat karsiutuneet pois ja jäljellä on vain pitkiä ihmisiä.

Ei ole tervettä tuo evoluutio mitä sönkötät tänne. Jo nyt naisilla on vaikeuksia synnyttää lapsia ilman kätilöitä. Lapsikuolleisuus on ollut aika korkeaa ja olisi korkeampaa nyt, kun naiset synnyttää jättiläisten lapsia. Ihiskeho ei ole luontaisesti sopeutunut synnyttämään jättiläisten lapsia. Liian iso keskipituus on saavutettu. Kivuliasta ja kuolleisuuden vaara ja vammautmisen vaara kasvaa.  Normaali ihmisen pituus on noin alle sen 168cm. Tätä ei jostain syystä nyt oikein tajuta, mutta biologit tajuaa tämän tosiseikan!

Ensimmäistä lasta synnyttäessäni kätilö sanoi, että lantioni on kuin tehty synnyttämiseen. Niinhän se evulutio toimii. Se sopeutuu vallitseviin olosuhteisiin. Naisen pituudella ei ole siinä hommassa mitään merkitystä, vaan lantion luustolla. Kätilöitä taas on ollut aina. Luuletko tosiaan että ne luolanaiset pungersivat yksin lapsen ulos? Jos ei muuta, niin sukulaisnaiset auttoivat. Älä ala saarnaamaan synnytyksestä mitään, kun et asiasta mitään ymmärrä.

T. N178 cm

Olen pitkä ja hoikka nainen (178, paino vaihdellut välillä 56-64), olen synnyttänyt neljä lasta, kaikki yli 4kg, painavin jässikkä 4,7. Spontaanisti, kaikki kympin lapsia syntyessään. Synnytykset ja niistä toipuminen nopeita ja ns helppoja (ei mitään normaalista poikkeavaa).  

 

Toisekseen synnytyskuolleissuus ja siinä vahingoittuminen tai vammautuminen (lapsi ja/tai äiti) on parantunut koko ajan lääketieteen kehityksen myötä. Riskiraskaudet ja -synnutykset kyetään havaitsemaan aiemmin ja hoitamaan tehokkaammin. Tämä mies unohti, että kun naisen koko kasvaa, kasvaa myös lantio sen mukana. 

Älkää uskoko tätä valheellista propagandaa. Terve järkikin sanoo että ison miehen lapsi on vaikea synnyttää ja siihen ihan lääkärit tarjoaa sektioita ja hoitoja, koska repeäminen on vaarana. 

Ihan nykyään yleistyneet thaimaalaisten ja suomalaisten liitot. Naiset on niin pieniä ettei ne kykene synnyttämään jättiläisten vauvoja ulos normaalisti luonnollisten keinojen puitteessa. 

 

Ihan turha tänne tuoda valetietoa. Tämä on yleinen tieto kätilöilläkin.

Synnytykset on aina olleet vaikeita ja ei todellakaan ole aina saatu sukua tai ystäviä avuksi.

Kyllä kuule edelleen (tai toistaiseksi) suurin osa perheen perustamisista, ja siten myös synnytyksistä, tapahtuu kantisten välillä. Tuu pois sieltä hikikomerostasi edes joskus ja mee käymään vaikka Prismalla, niin huomaat että liitot thainaisten ja suomimiesten välillä on harvinaisuus. 

 

Ja edelleen: meillä on erittäin tehokas ja toimiva neuvolajärjestelmä. Raskaana olevat naiset käyvät neuvolassa puolesta välistä alkaen kerran viikossa seurattava, jolloin terkkari myös mittaa vauvan. Mikäli on yhtään epäilystä, ette synnytyksessä tulee olemaan ongelmia, raskaus ptetaan erityisseurantaan, esim lantion rtg-kuvaus, jossa itsekin olen ollut, kun eka vauva oli aika iso. 

 

Vain lapseton mies kirjoittaa tuollaista mistään tietämätöntä sontaa. Kaikilla, jotka synnyttävät sairaalassa, on kätilö tai useampi apunaan, samoin lääkäri. Tervetuloa 1800-luvulta 2000-luvulle. 

Vierailija
718/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei halua epävarmaa, ujoa, hiljaista, lyhyttä, autotonta ja kunnianhimotonta huonotuloista miestä. Näiden vastakohtia on vielä niin paljon saatavilla perusnaisille jotta tyytyä ei tarvi.

Ainoa ongelma noissa attribuuteissahan on epävarmuus. 

Jos mies A ei osaa sanoa, haluaako hän edes seurustella naisen B kanssa, niin mikä järki on yrittää seurustella.

Vierailija
719/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun oma viiteryhmä (yksinäiset, katkerat miehet) on todellisuudessa pieni vähemmistö, ja ymmärrän toki, että se  tuntuu pahalta. Siksi  sun on kai pakko luoda illuusio, että "lähes kaikki miehet" kärsivät samasta asiasta. Se varmaan helpottaa sun omaa oloa, kun voit ajatella olevasi osa suurta sorrettua massaa etkä vain yksittäinen kiukutteleva miesrukka.

Tällä sä et vaan voita mitään. Mene terapiaan ja sen jälkeen kun olet hoitanut psyykkeesi kuntoon ala parantamaan mahdollisuuksiasi ja alenna sinun sanojesi mukaan rimaa niin alas, että saat haluamasi parisuhteen.

Mikään yhteiskunnan ongelma sinä et ole eikä yhteiskunta romahda ja pakota niitä kauniita ja hoikkia naisia huolimaan sinut.

Faktat olisi hyvä tajuta faktoina, ei siinä mitkään itkupotkuraivarit auta.

Hyvää jatkoa sinulle naisen etsintään.

Miksi mun terapiaa ei makseta? Miksi en pääse hoitoon? 

Veikkaan, että et kehtaa näyttää tätä todellista sisintäsi lääkäreille tai kellekkään ulkomaailmassa. Teeskentelet olevasi joku, mitä et ole.

Jos menisit lääkärin vastaanotolle ja kertoisit asiasi, kuten täällä olet kertonut, pääsisit nopeasti hoitoon. Luultavasti suljetulle osastolle.

Itsekin tiedät, ettei psyykkeesi ole normaali, mutta häpeä estää sinua hakemasta itsellesi apua.

Olen ollut hoitojonossa jo puolivuotta. Toisella paikkakunnalla olin kaksi. Kun paikka vapautui, niin olin jo muuttanut uudelle paikkakunnalle. Suomessa ei saa hoitoa näihin mielenvikoihin. Pitää van potkia roskista patteria vasten ja huutaa seinille.

Kyllähän sun hoitoa pitäisi saada pian. Tollaset sekoaa kesällä ihan seinähulluiksi. 

Edelleen. Kun häpeämättä itseäsi kerrot asiat juuri niin kuin ajattelet ja täällä olet kertonut, pääset ihan varmasti hoitoon pian. Jos vääristelet ja näyttelet tai sanelet ehtoja (sinulla on valtava kontrollintarve) ei kukaan kykene näkemään hätääsi ja ongelmiasi.

Se on sinusta kiini ja siitä kykenetkö murtamaan kantamasi häpeän terveydenhuoltohenkilökunnan edessä.

Vierailija
720/805 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta jos miehen ulkonäkö ei ylitä rimaa tai raha ja asema alittavat sen, luvassa on pelkkää "kaverikemiaa"."

 

Tuossa sinulla on se avainsana: "rima". 

En minäkään kenestä vain miehestä kiinnostu. Mutta ei se ensimmäinen rima ihan kamalan korkealla ole. Se vain karsii pois ne joita en pysty mitenkään päin ikinä näkemään haluttavina. Mutta ei tarvitse heti herättää myöskään mitään vau-efektiä.

Varmasti jos minulle tutkimuksessa näytettäisiin kuvia niin voisi olla siinä valikoivampi. Mutta oikeassa elämässä se miehen muu olemus ja käytös vaikuttaa tosi paljon ja tarjoaa monelle mahdollisuuden päästä tutustumaan paremmin.

Ja sitten tullaan siihen, että kuinka suuri osa miehistä on alle sen riman? Jos mentäisiin vau-efektin perusteella, miehistä 0,1% sytyttäisi.
Tutkitusti naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi ja <1% komeiksi. Ja naisilla on tapan kuvitela, etä juuri heillä olisi jotenkin uniikki maku kun he eivät pidä siitä sliipatusta miesmallista.
Juuri sinä pidät siitä nallekarhumaisesta miehestä jolla saa olla vähän mahaakin. Ja hupsista niin pitää kaverisikin, ja naapurisikin. Ja juuri te ette satu pitämään siitä lyhyestä ja hentorakenteisesta miehestä, joka on varmasti jollekin naiselle se kuumin. Mutta juuri sinä et voisi nähdä sitä miestä haluttavana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä