Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unelmoi naisesta, joka huolii hänet rimaa hipoen?  Mukavaa loppuelämää, ap, voi olla että ihan minä tahansa päivänä nainen törmää siihen unelmiensa mieheen. Siinä kohtaa olet ollutkin se kuuluisa laastari. 

Vierailija
22/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syytät naisia heidän biologiastaan, kun itsekin yrität toteuttaa sitä haluamalla mahdollisimman monia kauniita ja nuoria naisia? Kelpaat puolustamaan pesää ja kuolemaan mammuttia metsästäessä. Paremmat geenit otetaan lisääntymään, koska lisääntyminen muuallakin koskee vain harvempia (ja parempia) uroksia eläinmaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulle kelpaa vaan hoikka ja nätti. Mut naisten rima on liian korkealla".

 

Itsekritiikin ja logiikan taidot on muuten olennaisia kriteerejä myös. T hoikka ja nätti.

Vierailija
24/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sulle ap pieneen mieleesi, että sillä hoikalla ja kauniilla naisella on myös preferenssissinsä ja se_et_ole sinä? Ei? Eipä tietenkään! 

Vierailija
25/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulle kelpaa vaan hoikka ja nätti. Mut naisten rima on liian korkealla".

 

Itsekritiikin ja logiikan taidot on muuten olennaisia kriteerejä myös. T hoikka ja nätti.

Plus itsereflektointi, joka aplta puuttuu TÄYSIN. 

 

Jep, jäätte ilman naista jatkossakin 👍👍👍

Vierailija
26/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kiinnostaa mikä niitä kiinnostaa itkeminen asiasta ei muuta yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etpä tietenkään kelpaa naiselle, jota pidät alhaisen tason naisena.

Kelpaako sinulle nainen, joka pitää sinua alhaisen tason miehenä?

Minulle ei kelpaisi mies, joka käyttää ilmaisua "alhaisen tason nainen". Vaikka hän ei tuota ilmaisua käyttäisi minusta, se olisi kuitenkin hyvin vahva turn off.

Vierailija
28/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.

Vierailija
30/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoratalot laillisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.

Jaahas tämän takia naiset kiinnittää niin valtavasti huomiota miehen koulutustasoon ja työtilanteeseen koska miehen rahat hyödyttää naista? 

No on vähän pakko hyödyttää kun mies muutoin kaivaa naisesta irti ihan kaiken, mikä vaan irti lähtee, sisuskaluja myöten. 

 

Onneksi syntyvyys laskee koko ajan, ja sille on syynsä. 

Vierailija
32/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.

Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?

Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas vauhdissa??? Naisista on tullut nirsoja, byääää !!!!! 

Vierailija
34/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoratalot laillisiksi.

Kuka sinne menisi töihin, siskosiko? Jos sinulla olisi tyttöystävä, saisiko hän käydä siellä töissä? Jos sinulla olisi tytär, saisiko hän käydä siellä töissä? Olisitko sinä hänen asiakkaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu taas vauhdissa??? Naisista on tullut nirsoja, byääää !!!!! 

Allu on saanut bännit threadsista.

Vierailija
36/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Pitäisi olla joku rima, nyt kaikki heinähöperöt miehenä naisilla.

Karalahteako tarkoitat? Jätkää jolla on korvien välissä pelkkää tyhjää, huumetuomioita ja velkoja + viisi lasta kolmelle eri naiselle?

Oletko yhtään miettinyt millaisia naisia hän saa, tämä uusinkin jota hän kuulemma kosi juhannuksena.

Nanna Karalahti on koulutettu ja kaunis nainen, miten Jere Karalahti voi saada sellaisen naisen? Todellisuus on se että naise viehättyy Karalahden kaltaisista miehistä eli miehistä jotka on "pahojapoikia" sellasia jotka tuo naisen elämään jännitystä, julkisuutta ja rahaa. 

Vierailija
37/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa?  Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia? 

Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?

 

Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.

Vierailija
38/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttu, tavallinen mies, sanoi jo nuorena, että haluaa kauniin ja hoikan naisen. Sen hän sitten sai. Erosi kylläkin ja etsi uuden vielä kauniimman naisen. Turha haaveilla ja valittaa, kun asioita voi myös toteuttaa.

Tosin kyllä hoikan naisen saamiseksi täytyy olla komea tai ainakin komeahko. Eli ei välttämättä mikään adonis, mutta komeampi kuin 80% muista miehistä. Toinen vaihtoehto laihan naisen saamiseksi on hankkia hyvätuloinen ammatti. Eikä tuossa ole mitään väärää, laiha nainen saa valita vapaasti kumppaninsa ja saakin sen mitä haluaa.

Vierailija
39/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi, mitä luettelet ominaisuuksiksi, on täysin normaaleja -ja siis vähimmäistaso- asioita miehessä. 

Vierailija
40/89 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa?  Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia? 

Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?

 

Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.

Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän