Kuinka alkuihminen Afrikassa pääsi aikoinaan Australiaan?
Yksi varteenotettava teoria on, että alkuihminen lensi lohikäärmeellä Afrikasta Australiaan ja Amerikkaan myös. Tätä teoriaa ei voida osoittaa empiirisesti vääräksi, joten se voi hyvinkin olla paikkansapitävä teoria.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ihminen lähti liikkeelle AFrikasta 300000 vuotta sitten. Sinne päädyttiin maasiltojen ja veneiden avulla.
Ai veneenrakennustaito keksittiin 300 000 vuotta sitten?
Uimalla. Siihen aikaan oltiin kovassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.
Ja persueläin on puuttuvs linkki ihmisen ja apinsn välillä.
Ymmärrätkö sinä itsekään kuinka tyhmä oikeasti olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen lähti liikkeelle AFrikasta 300000 vuotta sitten. Sinne päädyttiin maasiltojen ja veneiden avulla.
Ai veneenrakennustaito keksittiin 300 000 vuotta sitten?
Kyllä ne kuule rakenteli kaikkea mitä nytkin. Lapsena rakenneltiin lauttoja eikä meitä kukaan aikuinen neuvonut tai edes ehdottanut asiaa. Ihmisen mielikuvitus on todella aliarvioitu menneisyyden ihmisillä. Globaali megaliittinen ihmiskunnan kulttuuri tuhoutui noin 60000 vuotta sitten. Tästä on todisteita jokaisella mantereella.
Vierailija kirjoitti:
Uimalla. Siihen aikaan oltiin kovassa kunnossa.
Haikaloja oli tuohon aikaan huomattavasti paljon enemmän kuin nykyisin, joten uiminen oli hyvin riskaabelia hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Etelä-Afrikan valkoisia Eevoja oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikka - haittamuuttoa since 80000 eaa.
Olisivat vain pysyneet siellä Afrikassa.
Tämähän se olis ollut paras. Paras olisi ollut, että nykyihminen ei olisi koskaan kehittynyt.
Veneillä. Puunrungoista, nahasta tehtiin veneitä, muutaman ihmisen se kantoi.
Saarelta saarelle. Olivat kyllä tosi taitavia.
Katsokaas miltä maailmankartta näytti viimeisimmällä jääkaudella, silloin kun merenpinta oli sata metriä alempana kuin nykyisin. Sollu mikhään soutaa intoneesiasta kaarnavenheellä austraaliahan sillo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.
Näkkärin alkukoti kyllä, ihmisen ei.
Enemmän ihmetyttää miten ne tänne ovat päässeet.
Miten musta Afrikkalainen muuttui vaaleaksi.
Vierailija kirjoitti:
Veneillä. Puunrungoista, nahasta tehtiin veneitä, muutaman ihmisen se kantoi.
Saarelta saarelle. Olivat kyllä tosi taitavia.
Veneen rakentaminen vaatii tietoa jo fysiikasta, ihan tiedoksi vaan. En kyllä millään jaksa uskoa, että fysiikasta tiedettiin tuon taivaallista 300 000 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta Afrikkalainen muuttui vaaleaksi.
Se on muuten mielenkiintoinen juttu sinänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.
So in other words we are all niggies.
Sinusta en tiedä, mutta minä olen aito arjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mannerlaatstkin liikkuvat. Ei ne ole aina samassa paikassa... On ollut myös yksi manner ja nyt on monia.
Tämä väite ei edes ole empiirisesti testattavissa. Pelkkää spekulaatiota vain.
Vierailija kirjoitti:
Veneillä. Puunrungoista, nahasta tehtiin veneitä, muutaman ihmisen se kantoi.
Saarelta saarelle. Olivat kyllä tosi taitavia.
Afrikasta on kuljettu Arabian niemimaan kautta syvemmälle Aasiaan kunnes on päästy Indonesian saarien asti. Sieltä on sitten saari kerrallaan edetty hyvin hitaasti Australian mantereelle asti. Amerikan alkuperäiskansat saapuivat vastaavasti aikoinaan suunnilleen nykyisen Beringinsalmen kautta Alaskaan ja levittäytyvät lopulta Keski-Amerikan kautta Etelä-Amerikan eteläkärkeen asti. Nuo vaellukset jalkapatikalla ja pienillä veneillä ja lautoilla ovat toki vaatineet paljon aikaa, vuosikymmeniä, vuosisatoja ja vuosituhansia.
Ja persueläin on puuttuvs linkki ihmisen ja apinsn välillä.