Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka alkuihminen Afrikassa pääsi aikoinaan Australiaan?

Vierailija
22.06.2026 |

Yksi varteenotettava teoria on, että alkuihminen lensi lohikäärmeellä Afrikasta Australiaan ja Amerikkaan myös. Tätä teoriaa ei voida osoittaa empiirisesti vääräksi, joten se voi hyvinkin olla paikkansapitävä teoria. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veneillä. Puunrungoista, nahasta tehtiin veneitä, muutaman ihmisen se kantoi.


 Saarelta saarelle. Olivat kyllä tosi taitavia.

Veneen rakentaminen vaatii tietoa jo fysiikasta, ihan tiedoksi vaan. En kyllä millään jaksa uskoa, että fysiikasta tiedettiin tuon taivaallista 300 000 vuotta sitten. 

Ei fysiikasta tarvitsekaan tietää mitään. Täytyy vain tietää, että jos jokin asia tehdään näin, tapahtuu noin. Ei tarvittu Arkhimedesta selittämään, että puu kelluu, koska sen syrjäyttämän veden massa on suurempi kuin puun massa, koska vesi on tiheämpää kuin puu. Eivätkä tulen keksijät tienneet termodynamiikasta mitään, mutta he ajan myötä hoksasivat, mihin tulta voi käyttää eri tavoin.

En silti usko, että veneitä, joilla pääsee Afrikasta Australiaan osattiin rakentaa 300 000 vuotta sitten. Ei kuulosta lainkaan järkevältä ehdotukselta. 

Ei sinne menty suoraan Afrikasta pälli.

 

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fcdn.britann…

Tuo on pelkkää spekulaatiota. Ei mitään empiiristä evidenssiä väitteellesi ole edes olemassa. Kun esittää väitteen, pitää esittää reaaliaikaisia havaintoja tai mittauksia, joka tukevat väitettä. 

Vierailija
62/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paikalliset vihvassut rahtasivat niitä Afrikasta sinne.

Voisin lyödä vaikka vetoa!

Ai kuten 2015?

Mina haluta minu raha!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.

Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.

So in other words we are all niggies.

Sinusta en tiedä, mutta minä olen aito arjalainen.

Mongoleja on suurin osa suomalaisista. Itäinen ja pohjoinen kansa. Ruotsinkieliset on niitä arjalaista, ei nämä pakkoruotsia hokevat .

Eikö me ollakaan n e e k e r e i t ä sieltä Afrikasta?

Vierailija
64/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mantereet ovat väitteiden mukaan olleet eri paikoissa maailman alussa. En kyllä tiedä, miten se muka tiedetään, mutta näin väitetään.

Vierailija
65/65 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.

Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.

So in other words we are all niggies.

Sinusta en tiedä, mutta minä olen aito arjalainen.

Minä puolestani olen väärennetty J. Karjalainen. Ja missä se Väinökin taas luuhaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi