Kuinka alkuihminen Afrikassa pääsi aikoinaan Australiaan?
Yksi varteenotettava teoria on, että alkuihminen lensi lohikäärmeellä Afrikasta Australiaan ja Amerikkaan myös. Tätä teoriaa ei voida osoittaa empiirisesti vääräksi, joten se voi hyvinkin olla paikkansapitävä teoria.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan paikalliset vihvassut rahtasivat niitä Afrikasta sinne.
Voisin lyödä vaikka vetoa!
Ai kuten 2015?
Mina haluta minu raha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.
So in other words we are all niggies.
Sinusta en tiedä, mutta minä olen aito arjalainen.
Mongoleja on suurin osa suomalaisista. Itäinen ja pohjoinen kansa. Ruotsinkieliset on niitä arjalaista, ei nämä pakkoruotsia hokevat .
Eikö me ollakaan n e e k e r e i t ä sieltä Afrikasta?
Mantereet ovat väitteiden mukaan olleet eri paikoissa maailman alussa. En kyllä tiedä, miten se muka tiedetään, mutta näin väitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me polveudumme mustasta eevasta.
Juuri näin, ihmisen alkukoti on Afrikassa.
So in other words we are all niggies.
Sinusta en tiedä, mutta minä olen aito arjalainen.
Minä puolestani olen väärennetty J. Karjalainen. Ja missä se Väinökin taas luuhaa!
Tuo on pelkkää spekulaatiota. Ei mitään empiiristä evidenssiä väitteellesi ole edes olemassa. Kun esittää väitteen, pitää esittää reaaliaikaisia havaintoja tai mittauksia, joka tukevat väitettä.