Lue keskustelun säännöt.
Miksi Etelä-Amerikassa on paljon valkoisia?
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Argentiina oli aikoinaan, ennen peronistisia vasemmistopopulisteja, yksi maailman rikkaimmista maista. Sinne muutettiin 1800-luvulta 1900-luvun alkuvuosikymmeniin Euroopasta leveämmän leivän perässä. Varsinkin italialaisia lähti sinne paljon.
et oo tainut käydä esim brasiliassa
Buuri Johannesbuurista jnejne - Freukkaritkin sen jo tiesi
Vierailija kirjoitti:
Hollannista tulleiden siirtomaaherrojen jälkeläisiä käsittääkseni.
*Hups, tarkoitin tietysti Etelä-Afrikkaa.
Hollannista tulleiden siirtomaaherrojen jälkeläisiä käsittääkseni.