Jenni siirtää joka kuukausi koko palkkansa miehen tilille
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei kuulu päättää mistään
Ei olekkaan tarve
Sen kun, jos tykkäävät. Minusta tuo kuulostaa kauhealle.
Mun provider-mies siirtää palkkansa mun tilille. Ostan ruuat, maksan laskut ja kaikki kulut, itseeni laitan n. tuhat euroa palkasta.
Mies sanelee muun muassa pimun vaatetuksen ja harrastukset. Herkkupylly ei päätä itse juuri mistään
No jos on aikuinen ihminen ja ei ole holhouksessa niin vapaa valinta. Sekä miehen valinta että rahan siirto. Meitä on moneen junaan ja osa jää jo asemalle.
En ottaisi yhtään mitään käskyjä tuon tyyliseltä mieheltä :D
Saako niin tehdä ilman lahjaveroa?
Siirrän joka kuukausi miehen palkan yhteiselle tilille muutamaa satasta lukuunottamatta. Saman teen omille tuloille. Hoidankaikki raha-asiat meillä.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Siirrän joka kuukausi miehen palkan yhteiselle tilille muutamaa satasta lukuunottamatta. Saman teen omille tuloille. Hoidankaikki raha-asiat meillä.
Mitä sitten?
Ei helvetti
Meillä kaikilla on omat fetissimme ja pervoutemme, mutta miksi, miksi niistä pitää saada kertoa julkisesti? En minäkään kerro kaikille mistä pidän ja mitä minun makuuhuoneessa tapahtuu.
Mitähän issueita tuolla naisella on?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on omat fetissimme ja pervoutemme, mutta miksi, miksi niistä pitää saada kertoa julkisesti? En minäkään kerro kaikille mistä pidän ja mitä minun makuuhuoneessa tapahtuu.
Hyvä se on katsoa miten porukka täällä elää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän issueita tuolla naisella on?
Läheisriippuvuus? Halutaan pitää miehestä kiinni hinnalla millä hyvänsä.
Juttua ei pääse lukemaan kuin maksavana. Mutta siis, muija pyytää mieheltä lupaa jopa vessakäynnille. Pitää kaulassaan pantaa, jonka saa ottaa pois vain miehen luvalla (kysyi luvan tähän ollessaan menossa röntgeniin). Mies kielsi puhumasta työasioista ystävän kanssa, kun olivat kotona ja vapaa-ajalla. Muija saa komentaa lapsia, mutta jos äijä on eri mieltä, miehen sana on se viimeinen. Mies päättää, milloin muija tekee kotityöt ja missä järjestyksessä. Eli naisella ei ole mitään sanavaltaa mihinkään, pyytää kaikkeen luvan mieheltä. Siis sitäkin, saako ostaa särkylääkettä apteekista..
Aha. Ja?