Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Jep. onnistui ihan hyvin tuhansia vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪
Hius voi kärähtää tai palaa? Sytyke kuten heinä? No varovaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Armeijan suorittaa 60 prosenttia miesikäluokasta Luku on tippunut 20 prosenttia vuosituhannen vaihteesta, vaikka armeijaa on koko ajan kevennetty. Jossakin vaiheessa täytyy miettiä uutta systeemiä, koska loputtomasti ei voi tulla vastaan. Kyseessä on kuitenkin sotalaitos.
Ja ku nykysotia ei ees sodita rynkyillä vaan droneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Mitä höpiset? Ukrainan parhaat tarkka-ampujat on pitkähiuksisia kauniita naisia. Yksikään heistä ei ole kalju, läiskäpäinen persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju on homojen juttu.
Kuten upseeristo eri armeijoissa ympäri maailmaa.Ymmärrettävää että miehistä pitävä mies viihtyy miesporukassa
West Point on hyvä esimerkki tästä.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, mitähän seuraavaksi! Kun naisia alkaa intissä ahdistamaan niin tulee varmaan kaikenlaisia yleisiä herkkyys- ja kuuntelukoulutuksia sun muuta, ehkä pinkit palvelusasut. Entä onko armeijan ruoka naisia miellyttävää. Kaiken kaikkiaan armeija menee wokeksi kuten jenkeissäkin
Mitä sä nyt selität. Naisia on ollut armeijassa vuodesta 1995. Ei sinne mt-ongelmista kärsiviä naisia juurikaan mene ja kaikki menevät ovat motivoituneita. Ongelmia on enemmän pojilla ja armeija hoitaa ne mitkä pystyy ja loput lähettää e- ja tai c-papereilla kotiin.
Osuipa uusnasuja arkaan paikkaan, siihen kaljun alkuun päälaella tai ohimolahdekkeissa :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihollinen saa otettua helposti kiinni ponihännästä. Lisää liehuhiuksia.
Mahtava kattoo ku ne on siellä rynkyn remmin välissä. Ja joka tun oksassa kiinni.
Kuten sanottu, hiukset pitää pitää kiinni. ei ne mihinkään sen enempää tartu kuin repun ja aseen remmitkään :D
Valmistautumisaikaan on varmaan lisätty muutama minuutti että ehtii laittaa hiukset?
Kuulkaa esimerkiksi tuli tarttuu hiuksiin ja ne jää silmille näköesteeksi. Katso videoita missä venäläinen sotilas ryömii maastossa äläkä ole tyhmä. YouTube . Löytyy .
Kyllä ennen eroitti miehen ja naisen kaukaakin naisilla oli pitkä tukka ja hame miehillä lyhkänen tukka ja suorathousut
Miksi taas kaikki vastaukset menee jonoon?
Onko oletettava kommenteista, että persut ahdistui ajatuksesta, että se pitkähiuksinen tupakaveri saattaakin olla mies? Että ahdistelu ja deepfake pitää jatkossa suorittaa hienovaraisemmin ja vaikka vaivihkaa ensin kysyä, tykkääkö tyyppi tytöistä vai pojista, kun muuten ei voi tietää mitä sukupuolta asianomainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Miten hiusten pituus tähän liittyy?
Hyvä alku.
Seuraava askel on lakkauttaa vain yhtä sukupuolta koskeva asevelvollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö tämä ns. sensitiivisyyssyistä, että syrjintää eivät koe kaiken maailman partalettiAchmedit, joita Puolustusvoimat oli tänne päästämässä 2015?
Kysyisit ennemmin, miksi naisille sallittiin pitkät hiukset jo aiemmin? Jos tasa-arvoa halutaan, sääntöjen pitäisi olla samat kaikille.
Oishan se nyt noloo persun jäädä kiinni homorskauksesta intissä! Siviilissä ihan ok ja sillä pääsee EU-parlamenttiin töhöilemään:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa, mitähän seuraavaksi! Kun naisia alkaa intissä ahdistamaan niin tulee varmaan kaikenlaisia yleisiä herkkyys- ja kuuntelukoulutuksia sun muuta, ehkä pinkit palvelusasut. Entä onko armeijan ruoka naisia miellyttävää. Kaiken kaikkiaan armeija menee wokeksi kuten jenkeissäkin
Mitä sä nyt selität. Naisia on ollut armeijassa vuodesta 1995. Ei sinne mt-ongelmista kärsiviä naisia juurikaan mene ja kaikki menevät ovat motivoituneita. Ongelmia on enemmän pojilla ja armeija hoitaa ne mitkä pystyy ja loput lähettää e- ja tai c-papereilla kotiin.
Mutta selvästi kun naisten ehdoilla tässä hommassa mennään niin se oli vähänniinkuin pointtina mikäli hujahti ohitse! Vuodesta 95 ei ole naisten tarvinut hiuksiaankaan ajaa pois!
Hyvä kommentti tuo, kun taas samaa mietin: pitkät hiukset hiottaa ryynätessä enemmän kuin lyhyet. Ja toiseksi - täit ei pesi niin hyvin lyhkäsiin.
Intissä kun olin, niin hiukset saivat olla kohtalaisen pitkät, mutta korvien päälle ei saanut ylettyä. Kouluttaja sanoi ennen lomillelähtöä, ettei jos se tukka ei lyhyne, niin lomalle ei lähdetä! :) Jätkät siiten nyrhi toistensa päitä saksilla, pesuhuoneessa. Hirveennäköistä jälkeä oli tullut! :))
Kouluttaja sanoi, et jos oikein tarkkoja oltaisiin, niin tästä porukasta ei lähtisi lomille muut kuin jääk. S(ukuniminen, siis minä) :) ... No, kaikki kumminkin pääsi. Olin just käynyt parturissa ja siksi lyhyet.
Nykyään tuo varmaan olisi simputusta.
Kyllä penat ja kalevit kiehuvat tästäkin.
Sitten ihmettelevät miksi ajattelevat ihmiset suhtautuvat kriittisesti asevelvollisuuteen.
Hianoa! Berserker-divisioonaa odotellessa.