Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (206)
HIUKSET SILMIEN EDESSÄ PALVELEE VIHOLLISTA EIKÄ SUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Mitä höpiset? Ukrainan parhaat tarkka-ampujat on pitkähiuksisia kauniita naisia. Yksikään heistä ei ole kalju, läiskäpäinen persu.
Sun pitäs tehdä jotain tolle sun persutaudilles.
Teenkin. Käy sinäkin allekirjoittamassa fasistien poistoaloite:
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C--->k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä penat ja kalevit kiehuvat tästäkin.
Sitten ihmettelevät miksi ajattelevat ihmiset suhtautuvat kriittisesti asevelvollisuuteen.
Asevelvollisuus on hieno asia kaikkien paitsi venäjämielisten desanttien mielestä.
Sensijaan hiustan pituus on lillukanvarsi. Intissä paljon olennaisempaa on, voiko taistelutoveriin luottaa vai ryhtyykö hän tekemään deepfakepornoa tai rnkkaamaan viereisesssä punkassa niin että koko tupa joutuu valvomaan sen takia.
Näistä aina toivoo että ovat trolleja.
Kuitenkin tiedän, että valitettavasti on olemassa ihmisiä, joiden mielestä "jos olet eri mieltä kuin minä, olet Venäjän kätyri" on ihan oikeasti hyvää argumentaatiota. Surulliseksihan se vetää.
Vierailija kirjoitti:
HIUKSET SILMIEN EDESSÄ PALVELEE VIHOLLISTA EIKÄ SUA.
Deepfake pornon teko asetovereista palvelee vihollista eikä Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö tämä ns. sensitiivisyyssyistä, että syrjintää eivät koe kaiken maailman partalettiAchmedit, joita Puolustusvoimat oli tänne päästämässä 2015?
Kysyisit ennemmin, miksi naisille sallittiin pitkät hiukset jo aiemmin? Jos tasa-arvoa halutaan, sääntöjen pitäisi olla samat kaikille.
Varmaan useistakin eri syistä. Ensinnäkin siksi, että jokainen heistä suorittaa tuon miesten vinkuman ja vonkuman palveluksen VAPAAEHTOISENA.
Mikä syy tuo nyt on olevinaan. Voi suljetulle osastollekin mennä vapaaehtoisesti mutta samat säännöt koskee silti kuin pakkopotilaitakin.
Ethän sä näe tähdät edes saati vihollista hiukset silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen armeijassa ja Britanniassa on pitkät hiukset aina sallittu naisille. Suomen junttipentit taas ahdistui sydänjuuriaan myöten tästä tasa-arvon edistyksestä :D haha, onko teidän miehuus kiinni siilitukasta??? Tuleeko houkutus hivellä vierus-veijon pakaroita, jos hänellä on miesnuttura niskassa?
Eipä niiden armeijat ookaan mitään semmosia josta SA:n kannattas ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Miten hiusten pituus tähän liittyy?
Se on osa sisäkuria. Sodankylän sissikomppaniassa ei saanu olla ees siilitukkaa vaan piti ajaa nahkakaljuks.
En kyllä itse näe tuossa mitään hyötyä sotimiseen. Enemmän tulee mieleen, että onko siellä joku kaappihomoskappari toteuttamassa fantasioitaan. itse kävin ysärillä ja ihmettelin miksi se hiusmalli oli joillekin niin tärkeä asia. Keskittyisivät sotimiseen eikä kauneuskilpailuihin.
Ei se voi olla niin vaikea ymmärtää miks sisäkurin vaatiminen on osa sotilaskoulutusta.
On sisäkuria ja on pelleilyä niinkuin tuo Sodankylän nahkapää homma.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen armeijassa ja Britanniassa on pitkät hiukset aina sallittu naisille. Suomen junttipentit taas ahdistui sydänjuuriaan myöten tästä tasa-arvon edistyksestä :D haha, onko teidän miehuus kiinni siilitukasta??? Tuleeko houkutus hivellä vierus-veijon pakaroita, jos hänellä on miesnuttura niskassa?
Eli epätasa-arvo on rehottanut pitkin maailmaa jo hyvän aikaa eikä naiset ole luopuneet hiuksistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä penat ja kalevit kiehuvat tästäkin.
Sitten ihmettelevät miksi ajattelevat ihmiset suhtautuvat kriittisesti asevelvollisuuteen.
Asevelvollisuus on hieno asia kaikkien paitsi venäjämielisten desanttien mielestä.
Sensijaan hiustan pituus on lillukanvarsi. Intissä paljon olennaisempaa on, voiko taistelutoveriin luottaa vai ryhtyykö hän tekemään deepfakepornoa tai rnkkaamaan viereisesssä punkassa niin että koko tupa joutuu valvomaan sen takia.
Näistä aina toivoo että ovat trolleja.
Kuitenkin tiedän, että valitettavasti on olemassa ihmisiä, joiden mielestä "jos olet eri mieltä kuin minä, olet Venäjän kätyri" on ihan oikeasti hyvää argumentaatiota. Surulliseksihan se vetää.
MIelestäsi siis ihan asiallista toimia näin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naisvarusmiehista-levisi-deepfake-a…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Miten hiusten pituus tähän liittyy?
Se on osa sisäkuria. Sodankylän sissikomppaniassa ei saanu olla ees siilitukkaa vaan piti ajaa nahkakaljuks.
En kyllä itse näe tuossa mitään hyötyä sotimiseen. Enemmän tulee mieleen, että onko siellä joku kaappihomoskappari toteuttamassa fantasioitaan. itse kävin ysärillä ja ihmettelin miksi se hiusmalli oli joillekin niin tärkeä asia. Keskittyisivät sotimiseen eikä kauneuskilpailuihin.
Ei se voi olla niin vaikea ymmärtää miks sisäkurin vaatiminen on osa sotilaskoulutusta.
On sisäkuria ja on pelleilyä niinkuin tuo Sodankylän nahkapää homma.
Ehkä siks Sodankylän sissikomppania peseeki taisteluharjotuksis Navy Sealit ja muiden maiden palkkasoturiammattilaiset
Tyhmiä te olette ja vihollinen voittaa teidät syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen armeijassa ja Britanniassa on pitkät hiukset aina sallittu naisille. Suomen junttipentit taas ahdistui sydänjuuriaan myöten tästä tasa-arvon edistyksestä :D haha, onko teidän miehuus kiinni siilitukasta??? Tuleeko houkutus hivellä vierus-veijon pakaroita, jos hänellä on miesnuttura niskassa?
Eli epätasa-arvo on rehottanut pitkin maailmaa jo hyvän aikaa eikä naiset ole luopuneet hiuksistaan!
Onko joku pakottanut sinut leikkaamaan liehulettisi? Ethän sä käynyt inttiä, C-urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö tämä ns. sensitiivisyyssyistä, että syrjintää eivät koe kaiken maailman partalettiAchmedit, joita Puolustusvoimat oli tänne päästämässä 2015?
Kysyisit ennemmin, miksi naisille sallittiin pitkät hiukset jo aiemmin? Jos tasa-arvoa halutaan, sääntöjen pitäisi olla samat kaikille.
Varmaan useistakin eri syistä. Ensinnäkin siksi, että jokainen heistä suorittaa tuon miesten vinkuman ja vonkuman palveluksen VAPAAEHTOISENA.
Mikä syy tuo nyt on olevinaan. Voi suljetulle osastollekin mennä vapaaehtoisesti mutta samat säännöt koskee silti kuin pakkopotilaitakin.
Minä menin kerran vapaaehtoisesti päihtyneenä putkaan. Joo en saanut hotellitason palvelua eikä päästetty edes pois silloin kun halusin! Mutta tämäkin tietenkin johtui sukupuolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen armeijassa ja Britanniassa on pitkät hiukset aina sallittu naisille. Suomen junttipentit taas ahdistui sydänjuuriaan myöten tästä tasa-arvon edistyksestä :D haha, onko teidän miehuus kiinni siilitukasta??? Tuleeko houkutus hivellä vierus-veijon pakaroita, jos hänellä on miesnuttura niskassa?
Eipä niiden armeijat ookaan mitään semmosia josta SA:n kannattas ottaa mallia.
MIten hiukset liittyvät taisteluvalmiuteen?
Pitääkö olla ihan se 3 millin sänki vai saako olla 6 mm, että sinulla lentää kuti maaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
Miten hiusten pituus tähän liittyy?
Se on osa sisäkuria. Sodankylän sissikomppaniassa ei saanu olla ees siilitukkaa vaan piti ajaa nahkakaljuks.
En kyllä itse näe tuossa mitään hyötyä sotimiseen. Enemmän tulee mieleen, että onko siellä joku kaappihomoskappari toteuttamassa fantasioitaan. itse kävin ysärillä ja ihmettelin miksi se hiusmalli oli joillekin niin tärkeä asia. Keskittyisivät sotimiseen eikä kauneuskilpailuihin.
Ei se voi olla niin vaikea ymmärtää miks sisäkurin vaatiminen on osa sotilaskoulutusta.
Millä perusteella ovat valikoituneet ne asiat, joita "sisäkuri" koskee? Miksei vaikkapa kulmakarvoja tai käsikarvoja valvota? Millä perusteella nimenomaan hiusten pituutta pitäisi kontrolloida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltojen armeijassa ja Britanniassa on pitkät hiukset aina sallittu naisille. Suomen junttipentit taas ahdistui sydänjuuriaan myöten tästä tasa-arvon edistyksestä :D haha, onko teidän miehuus kiinni siilitukasta??? Tuleeko houkutus hivellä vierus-veijon pakaroita, jos hänellä on miesnuttura niskassa?
Eli epätasa-arvo on rehottanut pitkin maailmaa jo hyvän aikaa eikä naiset ole luopuneet hiuksistaan!
Onko joku pakottanut sinut leikkaamaan liehulettisi? Ethän sä käynyt inttiä, C-urpo.
Loppui argumentit näköjään kun kaivettiin henkilökohtaisten loukkausten sanakirja esille? Hah!
Ai mä jäin kiinni mun tukasta , auts en saa tätä pukua päälle ku hiukset . Hiukset jäi vetoketjuun ulinaa. En osunut ku hiukset tuli tielle. TURVALLISUUS ENSIN.
Vielä tänä keväänä on ollut ihan sama käytäntö eli hiukset ei saa mennä korville ja lomille ei pääse, jos hiukset ei lyhene. Täitä armeijassa ei tietääkseni juurikaan ole. Syyhyä kaiketi oli ongelmaksi asti jokunen vuosi sitten.
Uudistus on hyvä. Jos hiukset saa kiinni, ei niistä mitään haittaa ole.