Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vihollinen saa otettua helposti kiinni ponihännästä. Lisää liehuhiuksia.
Mahtava kattoo ku ne on siellä rynkyn remmin välissä. Ja joka tun oksassa kiinni.
ORTODOKSKIRKON IKONOKSET IKONIT NÄYTTÄÄ SULLE KAKSI SORMEA PYSTYSSÄ JA NIIN NE VANNOON MYÖS ARMEIJASSA PUOLUSTAVANSA VENÄJÄÄ 2 SORMEA PYSTYSSÄ.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä uudistus
Miten niin? Ettekös te vintiöt nimenomaan tasa-arvoa vingu inttiinkin? Tämä on nyt se, mitä persuhallituksella on aiheeseen annettavana :D
Mahtavaa, mitähän seuraavaksi! Kun naisia alkaa intissä ahdistamaan niin tulee varmaan kaikenlaisia yleisiä herkkyys- ja kuuntelukoulutuksia sun muuta, ehkä pinkit palvelusasut. Entä onko armeijan ruoka naisia miellyttävää. Kaiken kaikkiaan armeija menee wokeksi kuten jenkeissäkin
Kannattaa ottaa Halla-ahosta esimerkkiä ja kasvattaa pitkätukka ja mennä sivariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihollinen saa otettua helposti kiinni ponihännästä. Lisää liehuhiuksia.
Mahtava kattoo ku ne on siellä rynkyn remmin välissä. Ja joka tun oksassa kiinni.
Kuten sanottu, hiukset pitää pitää kiinni. ei ne mihinkään sen enempää tartu kuin repun ja aseen remmitkään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪
Vähän epäilen että pitkätukkamiehille edelleen piruillaan ja henkisellä painostuksella yritetään saada ajamaan hiukset pois.
En usko. Armeija on aikalailla sallivampi paikka nykyisin kuin aikoinaan. Toki aina joku oman elämänsä raakile mahtuu mukaan.
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
PIIKKILANKAAN NE HIUKSET JÄÄ KIINNI . SIINÄHÄN OOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä saako armeijassa olla pitkä parta?
Muutama vuosi viellä niin parta pakollinen armeijassa, Suomi on menossa kovaa vauhtia islamilaiseksi valtioksi.
Parta on miesten bimboilua. Sama kuin naisten jalkapallorinnat.
Tasa-arvon nimissä pitää tehdä kyllä kaikki typeryydet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä uudistus
Miten niin? Ettekös te vintiöt nimenomaan tasa-arvoa vingu inttiinkin? Tämä on nyt se, mitä persuhallituksella on aiheeseen annettavana :D
Miksiköhän sitä ei voitu tehdä niin että kaikilta tukka pois oli mies tai nainen. Pitää kyllä oikein miettiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa Halla-ahosta esimerkkiä ja kasvattaa pitkätukka ja mennä sivariin.
Tää hallituksen esittämä ja eduskunnan hyväksymä lainmuutos on totta vieköön puhdasta vittuilua kaljupääpuhemiehelle ja hänen nahkapääosastolleen :DDDD
Jos onnistut näyttämään naiselta pitkissä hiuksissa, voit livahtaa pakoon tai sitten ne kiinnostuu. Hiuksia on tietysti montaa eri pituutta.
Asiaa, hienoa että tämä asia saatiin korjattua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Sotilaskoulutuksen ei oo tarkotus olla mikään yliopisto jossa saa olla minkälainen haluaa kuhan vaan vastaa tenttikysymyksiin oikein.
Paineensietokyvyn kehittäminen on ihan yhtä tärkeää ku rynkyllä ampumisen opettelu.
KATSO IKONIA KAKSI SORMEA PYSTYSSÄ ORTODOKSI.
Armeijan suorittaa 60 prosenttia miesikäluokasta Luku on tippunut 20 prosenttia vuosituhannen vaihteesta, vaikka armeijaa on koko ajan kevennetty. Jossakin vaiheessa täytyy miettiä uutta systeemiä, koska loputtomasti ei voi tulla vastaan. Kyseessä on kuitenkin sotalaitos.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen tappaminen onnistuu niin pitkän tukan kanssa kuin ilmankin. Ymmärrettävä uudistus, nykyaikana hygieniasta voidaan pitää huolta pitkänkin tukan kanssa.
Suomen valtio menee vararikkoon kun armeijan shampookulut kohoavat kestämättömälle tasolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa Halla-ahosta esimerkkiä ja kasvattaa pitkätukka ja mennä sivariin.
Tää hallituksen esittämä ja eduskunnan hyväksymä lainmuutos on totta vieköön puhdasta vittuilua kaljupääpuhemiehelle ja hänen nahkapääosastolleen :DDDD
Tää ei oo mikään lakiasia vaan ylpalvon alainen asia josta päättää PV itse. Eduskunnal ei oo yhtään mitään tekemistä tän kans
ARMEIJASSA ON ERIMAALAISIA RYHMIÄ. USKONTOJA . YHTEISET SÄÄNNÖT.