Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu, että mikä pointti koko armeijalla enää on, jos ei kasvata pojista miehiä...

Kuka on miehekkäämpi ku Tarzan ? kaljujen mölinää

Vierailija
42/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin. 

Vau, miten hienosti hoidettu.

Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O

Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen sääntöjä muutettiin tasa-arvoiseksi naisten eduksi....

Mikä etu se naiselle on, että miehellä on pitkät hiukset? Toki toiset naiset tykkää pitkätukista, mutta taitaa olla vähemmistö.

Koska naiset ei halua ajaa hiuksiaan pois niin pitkin hampain näennäisen tasa-arvon nimissä pitkät fledat sallittiin myös miehille koska ollaanhan tässä niin perhanan tasa-arvoisia, joten se oli alunperin naisten etu.

Vierailija
44/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin. 

Vau, miten hienosti hoidettu.

Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O

Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?

No koska naisillahan ei kasva parta joten sitä ei sallita. Jos kasvaisi niin parta sallittaisiin. Näin yksinkertaista, miehillä ei sallita mitään, naisilla sallitaan.

Vierailija
45/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tuntuu, että mikä pointti koko armeijalla enää on, jos ei kasvata pojista miehiä...

Kuka on miehekkäämpi ku Tarzan ? kaljujen mölinää

Heh, persumiehillä ei kasva tukka eikä parta🤭🤭

Vierailija
46/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sormea pystyssä on ortodokskirkossa .  Ja  muillakin on omat merkit.  Kaljut on erikoisjoukkojen mutta usein juudaryhmää Davidin jengiä.  Ne esiintyy lampaina .  Yx Juuda näkyy Ylen TV sarjassa nimellä Berit .  Berit on mies.  Mustaparta ahmettiryhmä on oma joukko.  Aasialaiset oma . Yhteinen ongelma on täit ja turvallisuus . Itämaiset taitolajit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muutos olisi tapahtunut 20 vuotta sitten, olisin saattanut jopa käydä armeijan. Nyt ollaan myöhässä, en ole enää asepalvelusiässä. 

Mä kävin juuri ennen, kun naiset pääsivät. Kyllä v*tutti leikata pois. Onneksi ei vielä naisia ollut, en tiedä miten olisin kestänyt v*tutuksen epätasa-arvosta. ;) 

Vierailija
48/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä järki kun nyt vihollisen ei tarvi muuta kuin repiä hiuksista ja suomalainen sotilas vaan kiljuu kauhuissaan kun on päänahka irtoamassa

ei suomalainen sotilas kilju niinku teillä sielä iigorilassa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin. 

Vau, miten hienosti hoidettu.

Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O

Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?

No koska naisillahan ei kasva parta joten sitä ei sallita. Jos kasvaisi niin parta sallittaisiin. Näin yksinkertaista, miehillä ei sallita mitään, naisilla sallitaan.

Täytyykö naisen ajella alakerta? 

Vierailija
50/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmedahne voi jäädä parasta kiinni telaketjuun tai vetoketjuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne oikeissa sotatilanteissa osottaudu epäkäytännöllisiksi. Joka paikassa tiellä liehuva täipesä. 

Vierailija
52/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalju on homojen juttu.

Kuten upseeristo eri armeijoissa ympäri maailmaa.Ymmärrettävää että miehistä pitävä mies viihtyy miesporukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sormea pystyssä on ortodokskirkossa .  Ja  muillakin on omat merkit.  Kaljut on erikoisjoukkojen mutta usein juudaryhmää Davidin jengiä.  Ne esiintyy lampaina .  Yx Juuda näkyy Ylen TV sarjassa nimellä Berit .  Berit on mies.  Mustaparta ahmettiryhmä on oma joukko.  Aasialaiset oma . Yhteinen ongelma on täit ja turvallisuus . Itämaiset taitolajit. 

Ota jo jumalauta ne lääkkeet.

Vierailija
54/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪

Vähän epäilen että pitkätukkamiehille edelleen piruillaan ja henkisellä painostuksella yritetään saada ajamaan hiukset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thai teinit kertoo että pojilta pitää ajaa karvat pois kiveksistä .  

Vierailija
56/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin. 

Vau, miten hienosti hoidettu.

Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O

Noh, elämä ei tule koskaan olemaan täysin tasa-arvoista. Turha sitä on jotain hiuksia itkeä, kun on isompia tasa-arvoepäkohtia miehesparkojen elämässä. Onnneksi omat pojat ei jaksa tällaisiin lillukanvarsiin puuttua, vaan heille naiset armeijassa oli ihan neutraali asia.

Vierailija
57/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪

Minun aikaani 90-luvun lopulla kovatkin hevarit leikkasi tukkansa, meni armeijaan, ja kasvatti tukan sen jälkeen takaisin.

Vierailija
58/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin moni varmaan leikkaa armeijan ajaksi lyhyemmäksi ihan käytännöllisyyden ja helppouden takia. Kuin yrittää sulloa pitkiä hiuksia kypärän alle.

samasta syystä pätkäsin vähän penistäni.

Vierailija
59/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä järki kun nyt vihollisen ei tarvi muuta kuin repiä hiuksista ja suomalainen sotilas vaan kiljuu kauhuissaan kun on päänahka irtoamassa

ei suomalainen sotilas kilju niinku teillä sielä iigorilassa 

Kyllä sinäkin kiljut kun joku repii kovaa hiuksista.

Vierailija
60/189 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa tulla paraateista hassuja kun siellä löntystelee pitkätukkaisten lauma epätahtiin ja baretit päässä kuin leipureilla. En ole mikään pilkunviilaaja luonteeltani mutta hei me ollaan menetetty tää peli..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän