Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O
Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen sääntöjä muutettiin tasa-arvoiseksi naisten eduksi....
Mikä etu se naiselle on, että miehellä on pitkät hiukset? Toki toiset naiset tykkää pitkätukista, mutta taitaa olla vähemmistö.
Koska naiset ei halua ajaa hiuksiaan pois niin pitkin hampain näennäisen tasa-arvon nimissä pitkät fledat sallittiin myös miehille koska ollaanhan tässä niin perhanan tasa-arvoisia, joten se oli alunperin naisten etu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O
Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?
No koska naisillahan ei kasva parta joten sitä ei sallita. Jos kasvaisi niin parta sallittaisiin. Näin yksinkertaista, miehillä ei sallita mitään, naisilla sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuntuu, että mikä pointti koko armeijalla enää on, jos ei kasvata pojista miehiä...
Kuka on miehekkäämpi ku Tarzan ? kaljujen mölinää
Heh, persumiehillä ei kasva tukka eikä parta🤭🤭
2 sormea pystyssä on ortodokskirkossa . Ja muillakin on omat merkit. Kaljut on erikoisjoukkojen mutta usein juudaryhmää Davidin jengiä. Ne esiintyy lampaina . Yx Juuda näkyy Ylen TV sarjassa nimellä Berit . Berit on mies. Mustaparta ahmettiryhmä on oma joukko. Aasialaiset oma . Yhteinen ongelma on täit ja turvallisuus . Itämaiset taitolajit.
Vierailija kirjoitti:
Jos muutos olisi tapahtunut 20 vuotta sitten, olisin saattanut jopa käydä armeijan. Nyt ollaan myöhässä, en ole enää asepalvelusiässä.
Mä kävin juuri ennen, kun naiset pääsivät. Kyllä v*tutti leikata pois. Onneksi ei vielä naisia ollut, en tiedä miten olisin kestänyt v*tutuksen epätasa-arvosta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä järki kun nyt vihollisen ei tarvi muuta kuin repiä hiuksista ja suomalainen sotilas vaan kiljuu kauhuissaan kun on päänahka irtoamassa
ei suomalainen sotilas kilju niinku teillä sielä iigorilassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O
Ja miks pitkää partaa ei edelleenkään saa olla?
No koska naisillahan ei kasva parta joten sitä ei sallita. Jos kasvaisi niin parta sallittaisiin. Näin yksinkertaista, miehillä ei sallita mitään, naisilla sallitaan.
Täytyykö naisen ajella alakerta?
Ahmedahne voi jäädä parasta kiinni telaketjuun tai vetoketjuun.
Eiköhän ne oikeissa sotatilanteissa osottaudu epäkäytännöllisiksi. Joka paikassa tiellä liehuva täipesä.
Vierailija kirjoitti:
Kalju on homojen juttu.
Kuten upseeristo eri armeijoissa ympäri maailmaa.Ymmärrettävää että miehistä pitävä mies viihtyy miesporukassa
Vierailija kirjoitti:
2 sormea pystyssä on ortodokskirkossa . Ja muillakin on omat merkit. Kaljut on erikoisjoukkojen mutta usein juudaryhmää Davidin jengiä. Ne esiintyy lampaina . Yx Juuda näkyy Ylen TV sarjassa nimellä Berit . Berit on mies. Mustaparta ahmettiryhmä on oma joukko. Aasialaiset oma . Yhteinen ongelma on täit ja turvallisuus . Itämaiset taitolajit.
Ota jo jumalauta ne lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪
Vähän epäilen että pitkätukkamiehille edelleen piruillaan ja henkisellä painostuksella yritetään saada ajamaan hiukset pois.
Thai teinit kertoo että pojilta pitää ajaa karvat pois kiveksistä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O
Noh, elämä ei tule koskaan olemaan täysin tasa-arvoista. Turha sitä on jotain hiuksia itkeä, kun on isompia tasa-arvoepäkohtia miehesparkojen elämässä. Onnneksi omat pojat ei jaksa tällaisiin lillukanvarsiin puuttua, vaan heille naiset armeijassa oli ihan neutraali asia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪
Minun aikaani 90-luvun lopulla kovatkin hevarit leikkasi tukkansa, meni armeijaan, ja kasvatti tukan sen jälkeen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin moni varmaan leikkaa armeijan ajaksi lyhyemmäksi ihan käytännöllisyyden ja helppouden takia. Kuin yrittää sulloa pitkiä hiuksia kypärän alle.
samasta syystä pätkäsin vähän penistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä järki kun nyt vihollisen ei tarvi muuta kuin repiä hiuksista ja suomalainen sotilas vaan kiljuu kauhuissaan kun on päänahka irtoamassa
ei suomalainen sotilas kilju niinku teillä sielä iigorilassa
Kyllä sinäkin kiljut kun joku repii kovaa hiuksista.
Mahtaa tulla paraateista hassuja kun siellä löntystelee pitkätukkaisten lauma epätahtiin ja baretit päässä kuin leipureilla. En ole mikään pilkunviilaaja luonteeltani mutta hei me ollaan menetetty tää peli..
Kuka on miehekkäämpi ku Tarzan ? kaljujen mölinää