Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin miehillä ja naisilla on armeijassa samat säännöt ja mitä tehdään? No valitetaan!
No ei oo kyllä sama sääntö sinne joutumisesta. Ja akat saa isompaa päivärahaa edelleenkin
Vierailija kirjoitti:
Saattaa se tukka lyhentyä, kun on muutaman viikon korsussa nukkunut. Kaljuun ei täit pesi niin pahasti.
Ennemmin sitten päiväkodissa pitäisi olla kalju. Siellä niitä täiepidemioita enemmän on.
Niin mikä järki kun nyt vihollisen ei tarvi muuta kuin repiä hiuksista ja suomalainen sotilas vaan kiljuu kauhuissaan kun on päänahka irtoamassa
Vierailija kirjoitti:
Saattaa se tukka lyhentyä, kun on muutaman viikon korsussa nukkunut. Kaljuun ei täit pesi niin pahasti.
Mutta on haisevista pitkätukista hyötyäkin. Hyviä tiedustelijoita kun sulautuvat täydellisesti vihollisen joukkoon.
Yllättäen sääntöjä muutettiin tasa-arvoiseksi naisten eduksi....
Jos muutos olisi tapahtunut 20 vuotta sitten, olisin saattanut jopa käydä armeijan. Nyt ollaan myöhässä, en ole enää asepalvelusiässä.
Suottaapi tuo Suomen turvallisuus olla muutenkin retuperältä kun muutama dronekin läpäisee puolustuksen.
EI SAA ! NIISTÄ JÄÄ KIINNI JOHONKIN JA NE ESTÄÄ NÄKYVYYDEN. KUULON. EI IKINÄ TÖISSÄ MYÖS KIINNI . TYHMIÄ KUN EI ÄLYÄ . EI EI EI . EIKÄ HUIVEJA TÖISSÄ HYGIENIA JA TURVALLISUUS ! Ja parta pitää ajaa muutenkin välillä sillä ihottumat ! Paha haju ja satiaiset. Ihottumia on. Parran alla ihossa.
Entä saako armeijassa olla pitkä parta?
Nyt hevaritkin voivat mennä armeijaan! 💪
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen päätös sallia pitkät hiukset toisille oli virhe ja rike tasa-arvoa kohtaan. Mutta sen sijaan, että virhe olisi korjattu, niin "tasa-arvoisesti" väärä toimintatapa laajennettiin nyt kaikkiin.
Vau, miten hienosti hoidettu.
Tätä ihmettelin aikoinaan, kun naiset armeijaan pääsivät. Miehillä lyhyen tukan pakko perusteltiin turvallisuudella, mutta naisilla sitten sallittiinkin pitkät hiukset? :O
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen sääntöjä muutettiin tasa-arvoiseksi naisten eduksi....
Mikä etu se naiselle on, että miehellä on pitkät hiukset? Toki toiset naiset tykkää pitkätukista, mutta taitaa olla vähemmistö.
Pakollinen täi shampoo pesu syksyllä ennen kouluun menoa ja tyynyjen vaihto viikko roskiin vanhat.
Nykysotilaat haluaa olla saman näköisiä kuin tietokonepeleissä, jossa ne sotilaat onkin kuin helvetin enkeleistä revittyjä. Amerikkalaiset erikoisjoukot sen aloitti. Heidän piti päästä olemaan erilaisia.
Erilaisia ryhmiä armeijassa eri maista ja uskonnoista mutta yhteiset turvajutut.
Vierailija kirjoitti:
Entä saako armeijassa olla pitkä parta?
Muutama vuosi viellä niin parta pakollinen armeijassa, Suomi on menossa kovaa vauhtia islamilaiseksi valtioksi.
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkaa armeijan rappio. Ei mitkään homo pojat armeijassa pärjää. Pitäisi sellaiset laittaa suoraan itä rintamalle tykin ruuaksi!
Se pitkäletti pistäis sut kyllä maihin ennen kuin ehtisit edes yhtä maigeria heittää...
Naisilla on ollut jo yli 30 vuotta pääsy armeijaan, ja heillä pitkät hiukset on ollut sallittu koko ajan. Kyllä se mun mielestä tuo tasa-arvoa siltä 0sin.