Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (169)

Vierailija
141/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

No kun, sillä Linneakin sanoo että hänestä tuntui ja tuli sellainen fiilis -> onko nyt varmaa että kyseisissä tapauksissa on ollut mitään taka-ajatuksia. Voi olla että Linnea leimaa juurikin syyttömät miehet!!

Mieti miehen näkökulmasta kun et voi tietäätuleeko esim auttamisesta kuitenkin joku ahdistus niin onko sit parempi ett mennään siihen ett molemmat sukupuolet eivät sekaannu millään tavalla toisen asioihin jolloin ei ole vaaraa ahdistukselle? Tähän tää menee ku miehet saa pelätä kuinka tämä yksilö reagoi tähän tekemiseen. On huomioitava, että naisetkin ovat yksilöitä jolloin mies ei voi tietää kuinka tuntematon nainen reagoi/tuntee esim jos metsässä tulee vastaan ja mies alkaa jututta kun ei ole viikkoon muita ihmisiä nähnyt.

Vierailija
142/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, että onkin katkera naisoletettu. Menisi terapiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

No kun, sillä Linneakin sanoo että hänestä tuntui ja tuli sellainen fiilis -> onko nyt varmaa että kyseisissä tapauksissa on ollut mitään taka-ajatuksia. Voi olla että Linnea leimaa juurikin syyttömät miehet!!

Mieti miehen näkökulmasta kun et voi tietäätuleeko esim auttamisesta kuitenkin joku ahdistus niin onko sit parempi ett mennään siihen ett molemmat sukupuolet eivät sekaannu millään tavalla toisen asioihin jolloin ei ole vaaraa ahdistukselle? Tähän tää menee ku miehet saa pelätä kuinka tämä yksilö reagoi tähän tekemiseen. On huomioitava, että naisetkin ovat yksilöitä jolloin mies ei voi tietää kuinka tuntematon nainen reagoi/tuntee esim jos metsässä tulee vastaan ja mies alkaa jututta kun ei ole viikkoon muita ihmisiä nähnyt.

Burkha on naisten parhaaksi, tästä sen näkee. Itsenäinen nainen joutuu elämään jatkuvassa pelossa toisin kuin suvunmiesten suojelema muslimisisko.

Vierailija
144/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksellla ei ole naisongelmaa niin kauan kun ne käyttäytyvät nätisti ja ovat samaa mieltä kokoomussetien kanssa.

Aika pitkään Rydmaninkin touhut oli julkinen salaisuus kokkareiden piirissä. Vasta kun groomauksesta tuli julkinen kalabaliikki niin heitettiin pihalle ja sitten toki kelpasi persuille muiden pedareitten esikuvaksi.

Vierailija
145/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Nykyään on varmempi jättää naisoletettu sinne jänkhälle kykkimään kuin ottaa riski ahdistelusta, turvallisen tilan särkymisetä ja ei-suosutumuksellisista katseista, etenkin jos kyseessä on sinitukkainen, uistinnaamainen sukupuoleltaan moninainen vassunaaras.

Vierailija
146/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Nainen ei voi tietää oletko pyyteettömästi auttamassa vai alatko vaatia nuotiopuiden tekemisestä jotain korvausta. Itse en haluaisi joutua "kiitollisuuden velkaan" satunnaiselle metsässä vastaan tulevalle miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, että onkin katkera naisoletettu. Menisi terapiaan.

Eniten syytän Yleä tästä. Linnea saattanut vähän sivulauseessa jutella limaisista, mutta Yle on vastuussa siitä, että luontojutun korostetuksi pääasiaksi nousi miesviha. Eikä tämä ollut vahinko, vaan kertoo siitä, että Yle on vihollinen.

Vierailija
148/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Kyseletkö näiltä naisilta miten noin nätti tyttö uskaltaa liikkua metsässä yksin? Lähinnä pelottavaa kyselyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksellla ei ole naisongelmaa niin kauan kun ne käyttäytyvät nätisti ja ovat samaa mieltä kokoomussetien kanssa.

Aika pitkään Rydmaninkin touhut oli julkinen salaisuus kokkareiden piirissä. Vasta kun groomauksesta tuli julkinen kalabaliikki niin heitettiin pihalle ja sitten toki kelpasi persuille muiden pedareitten esikuvaksi.

Mene hoitoon, persuhullu.

Vierailija
150/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu: Sukupuolivihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea nätti????. 

Oudon näköinen ainakin naamasta. Tuskin kiinnostaa edes setämiehiä.

Vierailija
152/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (mies) törmäisin uimassa mieluummin valkohaihin kuin naiseen, koska yksikään valkohai ei ole ikinä ahdistellut minua, mutta useampikin keski-ikäinen humalainen nainen on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erämies, joka liikkuu paljon lapissa. Kun vaimo luki jutun, niin nauroin sille ääneen, mutta sitten oikeasti aloin miettimään, että olen varmasti kymmenen kertaa auttanut omasta mielestäni pyyteettömästi naisia esim nuotion tekemisessä, puiden hakkaamisessa tai avannon teossa ja veden noutamisessa. Aloin miettiä voiko joku ajatella minusta samalla tavalla, eli minun katse tai joku muu ele tai sanominen olisikin ollut iljettävää setämiehen tekosia? 

Maailma on muuttunut siten, että ehkä parempi lopettaa itseni mielestä avuliaat teot ja antaa jokaisen hoitaa hommansa kun autettavat eivät kuitenkaan kuoleman vaarassa sillä hetkellä ole.

Nainen ei voi tietää oletko pyyteettömästi auttamassa vai alatko vaatia nuotiopuiden tekemisestä jotain korvausta. Itse en haluaisi joutua "kiitollisuuden velkaan" satunnaiselle metsässä vastaan tulevalle miehelle. 

Nyt kyllä veikkaan ettet ole koskaan ollut lapissa vaeltamassa. Siellä ei kyllä ole olemassa kiitollisuuden velkaa vaan yhteishenkeä ja selviytymistä kun ollaan siis oikeasti jängällä eikä hotellin pihassa. Kommentisi on hylätty.

t eräilevä n52

Vierailija
154/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

Jos sanon että kaikki naiset on ahneita opportunisteja, vieraannuttajia ja lapsenmurhaajia, niin eihän sen pitäisi hetkauttaa syyttömiä naisia mitenkään, vaan pelkästään niitä, joilla omatunto kolkuttaa.

Miksi yleistät, että kaikki naiset? Ei tuossa haastattelussakaan väitetty, että kaikki miehet.

Vierailija
156/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa virhe, pitäisi olla: näyttelijä antoi haistattelun, kuten suuri osa ketjun kommentoijistakin. 

Vierailija
157/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan sellaisia tämä eniten haittaa, joita omatunto kolkuttaa. Syyttömiä miehiä tämän ei pitäisi hetkauttaa millään tavalla.

Tämä juuri!

Jos sanon että kaikki naiset on ahneita opportunisteja, vieraannuttajia ja lapsenmurhaajia, niin eihän sen pitäisi hetkauttaa syyttömiä naisia mitenkään, vaan pelkästään niitä, joilla omatunto kolkuttaa.

Miksi yleistät, että kaikki naiset? Ei tuossa haastattelussakaan väitetty, että kaikki miehet.

Se on sama asia. Naiset on huaria tarkoittaa samaa kuin kaikki naiset on huaria.

- äidim kielem tutkia

Vierailija
158/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijättären pitää keksiä keinoja, että nimi pysyy pinnalla ja saa otsikoita. Ei se ura Suomessa oikein muuten urkene.

Kyllä tuon uutisjutun jälkeen kaikki miesohjaajat oikein odottavat Linneaa elokuvaansa...

Vierailija
159/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas naiset innokkaalla päällä julistamassa kuinka paskoja miehet ovat. Lieneekö R-trolleilla oma osuutensa asiaan? Ne kun  haluavat aiheuttaa epäsopua kansalaistemme keskuudessa.

Vierailija
160/169 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä mieluummin tunnin Sammallahden kuin karhujen kanssa. Karhuista ei nimittäin ole yhtään kokemusta, että miten niiden kanssa selvitään, plus ne saattaisivat pitää minua ateriana. 

Toki olen keski-ikäinen ja rupsahtanut naisihminen, joten tuo miekkonen tuskin pitäisi minua ateriana enkä siksi myöskään kokisi tilannetta tukalaksi. En myöskään tiedä, jaksaisinko kuunnella hänen monologiaan kokonaista tuntia. Kuitenkin, valitsisin mieluummin sen kuin karhut.