Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Tässä oli kylläkin kyse kohtaamisesta. Mutta olkoon sitten kyseessä kohtaaminen tai matkaan lähtö, niin totta kai satunnainen mies olisi todennäköisesti turvallisempaa seuraa tytölle kuin karhu.

Vierailija
102/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Päästäisitkö sinä tyttäresi samaan naistenvessaan, pukkariin tai pesutilaan mieskehoisen henkilön kanssa? Kannatatko sukupuolen itsemäärittelyä? Niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnean kommentti oli yksi tyhmimmistä mitä viime aikoina on sanottu. Tietenkin hän haluaa provota jotta asia jälleen nostetaan esille, mutta luulisi ett olisi paljon parempi alkaa oikeasti selvittää miksi JOTKUT miehet käyttäytyvät sairaalla tavalla. Nyt asia nousee niin että sukupuolet tappelevat keskenään juupas-eipäs leikkiä. 

Vierailija
104/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaako "setämies" kaiken värisiä setiä?

arvaanpa....

Vierailija
105/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

Vierailija
106/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

yleensähän niissä raiskistapauksissa se nainen ei ole kävellyt kotiin vaan niiden eniten tilastojen mukaan raiskivien kotiin.

Ja eipähän opi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

Mistä tunnistat miehen mieheksi? Naisellahan voi olla penis ja mies voi menkata ja synnyttää. Sukupuoltahan ei voi päätellä ulkomuodosta. Penikset ovat tervetulleita naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin. 

Schrödingerin sukupuoli, jolloin sukupuolet kyllä tunnistetaan, kun on tarve päästä uhriutumaan ja syyllistämään miehiä.

Vierailija
108/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnean kommentti oli yksi tyhmimmistä mitä viime aikoina on sanottu. Tietenkin hän haluaa provota jotta asia jälleen nostetaan esille, mutta luulisi ett olisi paljon parempi alkaa oikeasti selvittää miksi JOTKUT miehet käyttäytyvät sairaalla tavalla. Nyt asia nousee niin että sukupuolet tappelevat keskenään juupas-eipäs leikkiä. 

Linnea ei tosin ollut kohdannut yhtään sairaalla tavalla käyttäytynyttä miestä. Joku yksittäinen oli ehkä tehnyt ei-toivotun aloitteen tai asettanut sanansa monitulkintaisesti ehkä vahingossa.

 

Mutta sehän on selvää, että aina on sairaita yksilöitä. Ei sitä ikinä pystytä täysin ehkäisemään tai estämään. Ei se ole asia, minkä vuoksi Ylen pitäisi tehdä miehiä syyttävä otsikko. 

Toki sairaiden yksilöiden toimia saa yrittää ehkäistä kohtuuden rajoissa, mutta mihinkään absolutismiin ei voida päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

Menisitkö baarista kotiin mieluiten: Abdin, Ahmedin vain Antin taksikyydillä? Vastaa rehellisesti ja perustellen.

Vierailija
110/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä takakireä lesbiaani tämäkin. Kaikestako tarvii ahdistua? Tietäispä vaan mitä mun ammatissa joutuu miehiltä kuulemaan. Eikä hetkauta tai ahdista pätkääkään. 

Selkeästi ei edes ymmärrä kuinka vaarallinen karhu on. Täysin luonnosta vieraantunut idiootti. 

Eikä täällä tarvii mitään toisten letkautuksia varoa tai pelätä. Suomalaiset miehet on huomattavasti turvallisempia kuin tuonti"miehet". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Vierailija
112/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnealle ei käy kuin yksi mies, Nalle Wahlroos. Köyhät miehet ovat limaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti päästäisitte tyttärenne tuntemattoman miehen seuraan keskellä ei-mitään aivan ongelmitta. Kun ei miehiä tarvitse lainkaan varoa tai huolestua heidän tarkoitusperistään. Ihan turhaan polisiikin varoittelee, että älkää naiset lähtekö tuntemattomien miesten matkaan. 

Juuri näin! Miehissä ei ole mitään pelottavaa ja ihan rauhallisin mielin saa nainen kävellä vaikka yöllä baarista kotiin. Kunhan ei ole minihame päällä ja kännissä: silloin kerjää itselleen vaikeuksia ja on ihan oikein, jos jotain tapahtuu: oppiipahan olemaan! 

Mistä tunnistat miehen mieheksi? Naisellahan voi olla penis ja mies voi menkata ja synnyttää. Sukupuoltahan ei voi päätellä ulkomuodosta. Penikset ovat tervetulleita naisten tiloihin, vessoihin, pukkareihin ja pesutiloihin. 

Schrödingerin sukupuoli, jolloin sukupuolet kyllä tunnistetaan, kun on tarve päästä uhriutumaan ja syyllistämään miehiä.

Ja Schrödingerin mies, jota kyllä pitää pelätä sen tullessa vastaan polulla, mutta ei sen pyytäessä kännistä naista kotiinsa aamukolmelta

Vierailija
114/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi? 


Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän. 

 

Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy. 

 

Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden. 

 

 

M44

Tämä. Miksi uhriudun, kun joku arvostelee huonoa käytöstä? Ei hän puhu minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Mutta valkoihoiset. Vihervassunaiset eivät vihaa mitään niin paljon kuin valkoista miestä, vaikka tilastojen valossa varotoimet pitäisi kohdentaa ihan muualle.

Vierailija
116/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Vierailija
117/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... En mä osaa loukkaantua tästä? Olenko viallinen vai vaan ihan lapanen mieheksi? 


Koska. No. Mä jotenkin automaattisesti rankkaan tän asian sellaiseen lokeroon, että harmi homma, mutta ei hän minua tarkoita kommentillaan. Vaikka olenkin mies. Koska määritän itse oman käytökseni, eikä siinä tule olemaan mitään syytä pelätä. Hänen eikä kenenkään muunkaan. Tietty jos päälle käydään niin puolustan itseäni sen minkä pystyn, mutta se on eri asia. Eikä kuulu tähän. 

 

Omasta mielestäni on vähän lapsellista loukkaantua tällaisesta kommentista, johon tällä naisella on aivan pätevä syy. 

 

Toki, sitä itsekkin toivoisi olevansa rohkempi ja ns. vaikutusvaltaisempi siihen, että tämä naisiin kohdistuva perseily saataisiin loppumaan. Aina on joku setämies joka huohottaa, tuijottaa kourii ja ehdottelee. Ja jotkut vaan käy päälle ja pahoinpitelee / r ai s k a a. Tässä miehillä on verraton yliedustus naissukupuoleen nähden. 

 

 

M44

Tämä. Miksi uhriudun, kun joku arvostelee huonoa käytöstä? Ei hän puhu minusta.

Miksi taksiraiskausten tai muiden seksirikosten tekijöiden kansalaisuudesta/kulttuurista/etnisyydestä puhumista pidetään rasismina ja miksi vihervassut välttelevät siitä keskustelemista? Siinähän vain arvostellaan seksirikosten tekijöitä. Ei silloin puhuta maamuista.

Vierailija
118/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi ylös, kuka yllättyi, että kokoomuksen Tere the kravattipersu Sammallahti jo ilmoittautui limaiseksi setämieheksi suuttumalla tuosta artikkelista. 

Vierailija
119/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 naisten mielestä kestosyyllistä kaikkeen, vaikka tekonsa eivät kummasti näy missään mitenkään: incelit ja "sedät".

pelkkä tylsyys riittää lynkkaamiseen.

Naisiin kohdistuva väkivalta on useimmiten puolisoiden tekemää. Nuori tiedostava nainen ei ikinä antaisi incelille tai sedälle. Silti incelit ja sedät ovat suurin uhka näille naisille. Antavatko naiset sittenkin salaa näille?

Lapsiin kohdistuvat surmat ovat pääasiassa äitien tekemiä. Mitä pitiäsi päätellä naisista tämän tiedon perusteella?

Vierailija
120/172 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi ylös, kuka yllättyi, että kokoomuksen Tere the kravattipersu Sammallahti jo ilmoittautui limaiseksi setämieheksi suuttumalla tuosta artikkelista. 

Käsi ylös, kuka yllättyi, että maamut jo ilmoittautuivat seksirikollisiksi suuttumalla seksirikollisten kansallisuusjakaumaa käsittelevästä artikkelista.